Miksi joku

Kysaör

ihastuu lääkäriinsä taikka hoitajaansa?

Millainen ihminen sellainen on?

65

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassukysymys

      Lähtökohtaisesti ollaan kaikki ihmisiä.

      Ihan tavallisia ihmisiä.

      Joskus vain kolahtaa. Olen ehtinyt nähdä elämäni aikana lääkäreitä ja hoitajia enemmän ja vähemmän, vaikken ole itse alalla, mutta ei yksikään ennen häntä tai hänen jälkeensä ole tehnyt samanlaista vaikutusta. Oikeastaan vierastan lääkäreitä, ja sairaanhoitajat ovat muuten vain omanlaisiaan.

      Hän vain on sellainen mies ja ihminen, joka vei jalat alta, ja hän nyt vain sattui olemaan lääkäri.

      • EiJeesusMitäTyyppejä

        Lääkärit ja hoitajat onneksi koulutetaan kohtaamaan tilanteita kun yksinäiset potilaat joko kiihottuvat seksuaalisesti hoitotoimenpiteissä hoitavan tahon kosketuksesta taikka alkavat rakastumaan hoitavaan ihmiseensä koska saavat häneltä huomioo empatiaa ja huolenpitoa


      • Hassukysymys
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Lääkärit ja hoitajat onneksi koulutetaan kohtaamaan tilanteita kun yksinäiset potilaat joko kiihottuvat seksuaalisesti hoitotoimenpiteissä hoitavan tahon kosketuksesta taikka alkavat rakastumaan hoitavaan ihmiseensä koska saavat häneltä huomioo empatiaa ja huolenpitoa

        Niin. Mulla ei ole kyse kummastakaan.


    • Enminätiedä

      Minä ihastuin minut leikanneeseen lääkäriin jo 2 vuotta sitten. Ei mene ohi. Se vaan tuli jostain

      • Enminätiedä

        2 vuotta ennen sitä ihastuin auton merkkikorjaamon kaveriin....
        Ammuinkohan nyt alas noiden kyökkipsykologien teoriat kontaktien vähyydestä ynnä muista😂


    • EiJeeesusMitäTyyppejä

      Varmaan ihminen jolla vähän ihmiskontakteja ja ne vähäiset kontaktit muihin ihmisiin tapahtuu mm. Lääkärissä kun käy vastaanotolla

      Ko. Ihminen ei ehkä saa muualta huomioo, välittäviä kysymyksiä, kosketusta , keskustelua toisen ihmisen kanssa

      itse henk.koht voin sanoa että ikinä en lääkärissä pysty mieltään mieslääkärinkään tekemiä tutkimuksia mitenkään romantiikan puolelle. Se on minulle vaivani syyn selvitystä ja hoitoa ja ajattelen että lääkäri hoitaa hommansa ja päästää mut äkkiä kotiin tuottamatta liikaa kipua.

      Usein mietin että tännehän en yöksi jää mihinkään tarkkailuun ensiapuun tai vuodeosastolle! Ja itsekseni suunnittelen jo miten saan lääkärin päästään mut kotio sairastaan. Haluan siis heistä vain eroon

      Eikä kyllä ikinä ole missään ” riisukaa paitanne ja avatkaa vähän rintaliivejä niin kuunnellaan vähän sydäntä ja keuhkoja”

      Tai

      ” riisukaa housut pois ja menkää tuonne sängylle makaamaan. Jalat voit laittaa niihin telineisiin. ”

      Koskaan ollut mitenkään romanttisia tai seksuaalisia fiiliksiä tuova vaikka minulla on lähes aina ollut omalääkärinä mies.

      Nytkin on ja hän on suunnilleen minun ikäinenkin vielä. Mutta ikänä ei oo kyllä lääkärissä ollut fiilistä että
      Ihastun tohon lääkäriin ja sekin tykkää musta. Jne jne


      Tutkimukset taasen lähinnä vaan kiusallisia ja osaa pelkäänkin kun sattuu

      Kipeänä usein on vielä niin kurja olo ettei kauheesti kiinnostaisi olla siellä istumassa vaan kotona nukkumassa.

      Kaikki ärsyttää kuten odotushuoneessa odottelu, myöhästelevät lääkärit, kirkkaat valot, istuminen

      Menen lääkäriin usein todella kipeänä ja silloin ei ole meikkiäkään eli olo ei ole edes kovin kaunis silloin

      • minäsitäminätätä

        Hohhoijaa ihmisiä ne lääkärit ja hoitajatkin on, miksi niihin ei voisi ihastua samalla tavalla kuin keneen tahansa muuhun?


      • EiJeeesusMitäTyyppejä
        minäsitäminätätä kirjoitti:

        Hohhoijaa ihmisiä ne lääkärit ja hoitajatkin on, miksi niihin ei voisi ihastua samalla tavalla kuin keneen tahansa muuhun?

        Meni ed väärään kohtaan. Tässä uusiksi

        Lääkärit ja hoitajat onneksi koulutetaan kohtaamaan tilanteita kun yksinäiset potilaat joko kiihottuvat seksuaalisesti hoitotoimenpiteissä hoitavan tahon kosketuksesta taikka alkavat rakastumaan hoitavaan ihmiseensä koska saavat häneltä huomioo empatiaa ja huolenpitoa


      • EiJeeesusMitäTyyppejä
        minäsitäminätätä kirjoitti:

        Hohhoijaa ihmisiä ne lääkärit ja hoitajatkin on, miksi niihin ei voisi ihastua samalla tavalla kuin keneen tahansa muuhun?

        Itse kylvetin pyörätuolissa istuvaa miestä ja hänellä alkoi seisomaan. Hän alkoi hengittämään raskaasti ja tarttui minua perseestä ja yritti lähennellä

        Opiskelu aikana se oli aika shokki ihmiselle joka opettelee vasta alaa työssäoppimisjaksoilla

        Sitä lähentelyä sai paljon vuodeosasto harjoittelun aikana


    • llgllf

      Mitäs jos on aina ollut ihastunut ja toisesta sitten tulee lääkäri tai hoitaja?

      • tytötovatmukavia

        On hyvä pointti tuo että naisesta tulee hoitaja, mutta heterosuhteissa voi olla niinkinpäin että miehestä tulee hoitaja sille... tämä on aika kova minulla: Ku Klux Klanin kortti sekä Kondomi.


    • Koo-lta

      Kyllä ammattinimikkeen takana on ihan aito mies ja siihen ihmisen, jos 💕 kolahtaa niin se on *yhtä menoa* vaan ..
      (Se ihminen olisi voinut olla, ihan vaan kuka tahansa)
      Mutta se oli hän! 😍
      Ja ihmisenä minä hänet katson ja arvostan hänet tosi suuresti 💚

      • Koulutusta

        Potilaalle saattaa herätä lääkäriään kohtaan ihastumisen tai rakastumisen tunteita aina seksuaalisiin mielikuviin saakka. Lääkäriltä edellytetään tällaisten tilanteiden ilmetessä taitoa asennoitua potilaan tunneilmaisuihin ystävällisesti, mutta samalla selkeän pidättyvästi. Sekä lääkärin objektiivisuuden että ammattietiikan kannalta seksuaalisesti värittynyt suhde potilaan ja hoitavan lääkärin välillä on kestämätön. Jos lääkäri ei kykene hallitsemaan sellaista tilannetta, hoitovastuu tulee siirtää kollegalle.

        https://www.laakariliitto.fi/laakarinetiikka/potilas-laakarisuhde/potilaan-ja-laakarin-vuorovaikutus/


      • Koo-lta
        Koulutusta kirjoitti:

        Potilaalle saattaa herätä lääkäriään kohtaan ihastumisen tai rakastumisen tunteita aina seksuaalisiin mielikuviin saakka. Lääkäriltä edellytetään tällaisten tilanteiden ilmetessä taitoa asennoitua potilaan tunneilmaisuihin ystävällisesti, mutta samalla selkeän pidättyvästi. Sekä lääkärin objektiivisuuden että ammattietiikan kannalta seksuaalisesti värittynyt suhde potilaan ja hoitavan lääkärin välillä on kestämätön. Jos lääkäri ei kykene hallitsemaan sellaista tilannetta, hoitovastuu tulee siirtää kollegalle.

        https://www.laakariliitto.fi/laakarinetiikka/potilas-laakarisuhde/potilaan-ja-laakarin-vuorovaikutus/

        Kun ei ole potilasta ja ei ole hoitaja / lääkäriä, niin mitä sä selität?! 🖐️Ihmisiä on vaan!
        Simple.
        🙄


      • Koo-lta
        Koulutusta kirjoitti:

        Potilaalle saattaa herätä lääkäriään kohtaan ihastumisen tai rakastumisen tunteita aina seksuaalisiin mielikuviin saakka. Lääkäriltä edellytetään tällaisten tilanteiden ilmetessä taitoa asennoitua potilaan tunneilmaisuihin ystävällisesti, mutta samalla selkeän pidättyvästi. Sekä lääkärin objektiivisuuden että ammattietiikan kannalta seksuaalisesti värittynyt suhde potilaan ja hoitavan lääkärin välillä on kestämätön. Jos lääkäri ei kykene hallitsemaan sellaista tilannetta, hoitovastuu tulee siirtää kollegalle.

        https://www.laakariliitto.fi/laakarinetiikka/potilas-laakarisuhde/potilaan-ja-laakarin-vuorovaikutus/

        Jöstes niitä ihmisiä, kuka kuvittele vaikka mitä ..
        Näkee järven rannalla sammakon ja kuvittele heti Loch Ness- hirviöksi! 🙄


      • uskonvoimalla
        Koo-lta kirjoitti:

        Jöstes niitä ihmisiä, kuka kuvittele vaikka mitä ..
        Näkee järven rannalla sammakon ja kuvittele heti Loch Ness- hirviöksi! 🙄

        Mä menisin kyllä heti pussaileen. Jos siitä vaikka tulis rinssi 😘


      • Koo-lta
        uskonvoimalla kirjoitti:

        Mä menisin kyllä heti pussaileen. Jos siitä vaikka tulis rinssi 😘

        Okei ... 🤣
        Hyvä vastaus 🖐️


    • Jos lääkärillä on isot tissit niin minäkin ihastuisin. 😊👌

      • Koo-lta

        *REPS* 🤣 Paras vastaus ever! 👍


      • Pliisnomore

        Aina päädytään tisseihin...Oh nou...
        :)


      • 💪💪💪


      • Oh nou?


      • Mua jäi nyt vähäsen vaivaamaan...


      • Haluuksää kirjoittaa puhelinnumeros mun sähköpostiin? 😊


    • kondomitmukana

      Jos olisi naisasiakas ja käsilaukussa asioita, voisi tarjota lääkismiehelle kondomia, sanoen; et käytä tätä minuun kuitenkaan, tätä ammusta.

    • Mikäsullamättää

      Samalla tavalla joku ihastuu paskaputken sorraajaan tai siivoojaan, mitä kenenkään ammatilla on väliä ???

    • Itsetuntoa_löytyy

      Pellet ihastuu ja luulee että on niin koree kuuma pakkaus ett se lääkäri tuhansien potilaiden joukosta muistaisi edes häntä ja kaiken lisäksi täällä Kiimassa inisisi perään 🤣🤣🤣😂😂🤣🤣🤣

      Narsisti taitaa olla sellaista kuvittelevat kaipaaja

      • EtTainnut

        Olla sittenkään kauhean ainutkertainen vaan harvinaisen yksinkertainen...
        Toivottavasti sun hyvä itsetunto pitää sulle seuraa kun olet vanha ja yksinäinen...
        Ps. Opettele soomekeel tai mee takas mistä tulitkin😉
        Adjö!😎


    • Håkan_Dubbelhåkan

      Mielisairaalassa sellaista sanotaan hulluksi.

      • DingALing

        Palstalla sellaista sanotaan hörhöksi.


      • prosessorikeksiprofer

        Yleensäkin aivan kaikkien yliopistojen professoritkin ovat häröjä, mutta mitäs se meitä haittailee, senkun leikkivät keskenään...


    • työtähänseniillevaanon

      Keväällä kun olin lääkärissä niin se käski maate tutkimuspöydälle. Sitten se yhtäkkiä työnsi tötterön pepunreikään. Tunsin suurta helpotusta. Nimittäin pitkään pidättelemäni pöräys sai vapaan tien suoraan miespuolisen lekurin nenään. Jälkeenpäin mietin et ei se eräitten seksi kovin hääppöistä ole. Etenkin kun siihen liittyy vielä se ruskea aines hajun lisäksi. Mitään romanttista en löydä vieläkään tilanteesta :D

    • Heiap

      Eiköhän aina ole kuitenkin kyse ihmisestä eikä ammatista.

    • OlisinHalunnutSinut

      Ihana hoitsutyttö oli tk:ssa.
      Silmämme kohtasivat ja huomasin kun lähdit, että katsoit minua vielä ovelta ;)

    • sairas

      Mites sitten, kun joku ihastuu kaupassa. juoksulenkillä, baarilla, huoltoasemalla, verotoimistossa, koiraa ulkoiluttaessa ja muuten vain vaikkapa vapaa-aikana? Hui kauheaa nytpässe myrkyn lykkäs ; D)). Hui kauhia!!!!! Jokkaiselle silimä laput silimille ja korvatulupat korviin, ettei vaan niin kävisi.

      • EiJeesusMitäTyyppejä

        Niin. Toiset ne on helppo kaataa havainnut pöksyt lentää pelkästä vieraan ihmisen hymystä, ystävällisestä sanasta ja katseesta.


        Ollaan valmiit nussiin vuoden verran putkeen ilman mainos katkoja ja meneen naimisiin tietämättä toisesta juurikaan mitään

        Toiset taas eivät ole niin helposti lähtemässä vieraan ihmisen sänkyyn eikä ihastuile jokaisen silmän vinkkaajaan ja hymyn väläyttäjään tai kohtelijaisuuden sanojaan.

        Itse ollut paljon kassalla töissä ja jokainen päivä saan kuulla kuinka nätti ”likka ” olen ja kysytään puhelinnumeroa tai annetaan omansa , kysytään olenko sinkku, tingataan suukkoa ja mitä teen töiden jälkeen.

        Jotkut jopa harjalla kosii. Jos olisi helposti kaadettava niin saisin kuuppani sekoaan siitä kaikesta huomiosta ja kehuista mitä tulee työpäivien aikana

        Tänään matkalla määränpäähän aamulla sain muutamalla ohi kävelevältä mieheltä hymyn ja toinen vinkkas silmää ja yritti pyytää luokseen

        Mietippä mikä työ minulla olisi ihastuilla jos kaikkiin vieraisiin ihastuilisin jotka edes ripauksen mua huomioisi?

        Harmi sinällään niiden yrittäjien puolesta että pöksyt ei kastu ja lentele jalasta joka miehen huomionosoituksista.

        Mutta hyvä sinällään että eikös se olis vähän kevytkenkäistä ja jopa epäluotettavuuden merkki noin niinkuin parisuhdetta ja pitkäaikaista kumppania miettiessä?

        Kuka haluaa kumppanin jolta housut lentää sivuun täysin vieraan ihmisen pienimmästäkin huomiosta ?

        En minä ainakaan. Varma merkki että se on niin huomionhakuinen ja heikko itsetuntoinen henkilö et varmasti suhteessa kyllästyy ensihuuman jälkeen ja lähtee hakemaan huomioo muilta sekä varmasti pettää tilaisuuden tullen!

        Ei hyvä

        Mutta seksisuhteeseen aivan loistava tyyppi, sillä hänestä pääsisi eroon helposti. Kun itse haluaa päättää jutun niin lähettää vaan jonkun tuttavansa kehuskeleen ja pokaileen tyyppiä niin sillä homma hoidettu ilman että tarvii itse vaivautua jättämään


      • Ihminenonkaunis
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Niin. Toiset ne on helppo kaataa havainnut pöksyt lentää pelkästä vieraan ihmisen hymystä, ystävällisestä sanasta ja katseesta.


        Ollaan valmiit nussiin vuoden verran putkeen ilman mainos katkoja ja meneen naimisiin tietämättä toisesta juurikaan mitään

        Toiset taas eivät ole niin helposti lähtemässä vieraan ihmisen sänkyyn eikä ihastuile jokaisen silmän vinkkaajaan ja hymyn väläyttäjään tai kohtelijaisuuden sanojaan.

        Itse ollut paljon kassalla töissä ja jokainen päivä saan kuulla kuinka nätti ”likka ” olen ja kysytään puhelinnumeroa tai annetaan omansa , kysytään olenko sinkku, tingataan suukkoa ja mitä teen töiden jälkeen.

        Jotkut jopa harjalla kosii. Jos olisi helposti kaadettava niin saisin kuuppani sekoaan siitä kaikesta huomiosta ja kehuista mitä tulee työpäivien aikana

        Tänään matkalla määränpäähän aamulla sain muutamalla ohi kävelevältä mieheltä hymyn ja toinen vinkkas silmää ja yritti pyytää luokseen

        Mietippä mikä työ minulla olisi ihastuilla jos kaikkiin vieraisiin ihastuilisin jotka edes ripauksen mua huomioisi?

        Harmi sinällään niiden yrittäjien puolesta että pöksyt ei kastu ja lentele jalasta joka miehen huomionosoituksista.

        Mutta hyvä sinällään että eikös se olis vähän kevytkenkäistä ja jopa epäluotettavuuden merkki noin niinkuin parisuhdetta ja pitkäaikaista kumppania miettiessä?

        Kuka haluaa kumppanin jolta housut lentää sivuun täysin vieraan ihmisen pienimmästäkin huomiosta ?

        En minä ainakaan. Varma merkki että se on niin huomionhakuinen ja heikko itsetuntoinen henkilö et varmasti suhteessa kyllästyy ensihuuman jälkeen ja lähtee hakemaan huomioo muilta sekä varmasti pettää tilaisuuden tullen!

        Ei hyvä

        Mutta seksisuhteeseen aivan loistava tyyppi, sillä hänestä pääsisi eroon helposti. Kun itse haluaa päättää jutun niin lähettää vaan jonkun tuttavansa kehuskeleen ja pokaileen tyyppiä niin sillä homma hoidettu ilman että tarvii itse vaivautua jättämään

        Eli kuvittelet, että sun ulkonäön suomalla meriitillä voit tuomita toisten ihastumiset. Kasva aikuiseksi.


      • EiJeesusMitäTyyppejä
        Ihminenonkaunis kirjoitti:

        Eli kuvittelet, että sun ulkonäön suomalla meriitillä voit tuomita toisten ihastumiset. Kasva aikuiseksi.

        tuomitsen vain huomiohakuiset lirkun lirkun pöksyt nurkkaan kaveri panolle joka tyypin kanssa alkavat helpot kaadot

        Pettävät perse pystyssä heti ensimmäisen vastaantulijan kanssa joka edes päin katsoo!

        Mutta sitä se on niiden kanssa jotka janoaa saada huomioo

        Kaikki kelpaa kainaloon. Ja jokaisen matkaan karataan


        Häpeällistä mutta siinä on ryhmä joita voi käyttää hyväkseen hetken panona

        Antaa varmasti ja pienellä vaivalla


        Nykyajan maksullisia


      • giljy
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Niin. Toiset ne on helppo kaataa havainnut pöksyt lentää pelkästä vieraan ihmisen hymystä, ystävällisestä sanasta ja katseesta.


        Ollaan valmiit nussiin vuoden verran putkeen ilman mainos katkoja ja meneen naimisiin tietämättä toisesta juurikaan mitään

        Toiset taas eivät ole niin helposti lähtemässä vieraan ihmisen sänkyyn eikä ihastuile jokaisen silmän vinkkaajaan ja hymyn väläyttäjään tai kohtelijaisuuden sanojaan.

        Itse ollut paljon kassalla töissä ja jokainen päivä saan kuulla kuinka nätti ”likka ” olen ja kysytään puhelinnumeroa tai annetaan omansa , kysytään olenko sinkku, tingataan suukkoa ja mitä teen töiden jälkeen.

        Jotkut jopa harjalla kosii. Jos olisi helposti kaadettava niin saisin kuuppani sekoaan siitä kaikesta huomiosta ja kehuista mitä tulee työpäivien aikana

        Tänään matkalla määränpäähän aamulla sain muutamalla ohi kävelevältä mieheltä hymyn ja toinen vinkkas silmää ja yritti pyytää luokseen

        Mietippä mikä työ minulla olisi ihastuilla jos kaikkiin vieraisiin ihastuilisin jotka edes ripauksen mua huomioisi?

        Harmi sinällään niiden yrittäjien puolesta että pöksyt ei kastu ja lentele jalasta joka miehen huomionosoituksista.

        Mutta hyvä sinällään että eikös se olis vähän kevytkenkäistä ja jopa epäluotettavuuden merkki noin niinkuin parisuhdetta ja pitkäaikaista kumppania miettiessä?

        Kuka haluaa kumppanin jolta housut lentää sivuun täysin vieraan ihmisen pienimmästäkin huomiosta ?

        En minä ainakaan. Varma merkki että se on niin huomionhakuinen ja heikko itsetuntoinen henkilö et varmasti suhteessa kyllästyy ensihuuman jälkeen ja lähtee hakemaan huomioo muilta sekä varmasti pettää tilaisuuden tullen!

        Ei hyvä

        Mutta seksisuhteeseen aivan loistava tyyppi, sillä hänestä pääsisi eroon helposti. Kun itse haluaa päättää jutun niin lähettää vaan jonkun tuttavansa kehuskeleen ja pokaileen tyyppiä niin sillä homma hoidettu ilman että tarvii itse vaivautua jättämään

        Ei jeesus mikä muija, muka nätti hahaaa


      • EiJeesusMitäTyyppejä
        giljy kirjoitti:

        Ei jeesus mikä muija, muka nätti hahaaa

        Tiedän että huomiohakuisiin pettäviin perseen jakajiin tämä suorapuhe nyt sattuu. Sen on tarkoituskin. Siksi puhun nyt näin suoraa.

        Että sinne pankkiin nusaseen pankkivirkailijaa kiitokseksi seteleistä mitä sinulle lahjoitti hymyillen

        Sieltä kaarros bussiin jossa nussiin kuljettajaa joka tervehti ystävällisesti ja katseenne kohdatessa hymyillen.


        Sieltä kurvaus lääkäriin paneen lääkäriä joka kosketteli ja jutteli empaattisen ymmärtävästi kanssasi 25 minuutin vastaanottoajan verran

        Sieltä porhallat lähiravintolaan jossa panet asiakaspalvelijaa joka hymyillen myi sivulle ruokaa ja hyvänä asiakaspalvelijana ystävällisesti jutusteli ehkä jotain.

        Viimeisenä käyt ruokakaupassa ja tyytyväisenä paukutat meneen kaupankassaa koska hän niin iloisesti katseli silmiin pitkään ja toivotti hyvää päivän jatkoa !


        Huomioo tuli ja sitten on tyydytetty ja rakastettu olo!
        Voi mennäkin nukkuun ja huomenna vuorossa sitten posteljoonit jotka jakoi iloisen uutisen postista eikä laskuja


      • Eikenenkäänpano
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Tiedän että huomiohakuisiin pettäviin perseen jakajiin tämä suorapuhe nyt sattuu. Sen on tarkoituskin. Siksi puhun nyt näin suoraa.

        Että sinne pankkiin nusaseen pankkivirkailijaa kiitokseksi seteleistä mitä sinulle lahjoitti hymyillen

        Sieltä kaarros bussiin jossa nussiin kuljettajaa joka tervehti ystävällisesti ja katseenne kohdatessa hymyillen.


        Sieltä kurvaus lääkäriin paneen lääkäriä joka kosketteli ja jutteli empaattisen ymmärtävästi kanssasi 25 minuutin vastaanottoajan verran

        Sieltä porhallat lähiravintolaan jossa panet asiakaspalvelijaa joka hymyillen myi sivulle ruokaa ja hyvänä asiakaspalvelijana ystävällisesti jutusteli ehkä jotain.

        Viimeisenä käyt ruokakaupassa ja tyytyväisenä paukutat meneen kaupankassaa koska hän niin iloisesti katseli silmiin pitkään ja toivotti hyvää päivän jatkoa !


        Huomioo tuli ja sitten on tyydytetty ja rakastettu olo!
        Voi mennäkin nukkuun ja huomenna vuorossa sitten posteljoonit jotka jakoi iloisen uutisen postista eikä laskuja

        Mikä sulla on hätänä?

        Ootko ollut koskaan rakastunut?

        Oletko tällä palstalla ikävän vuoksi?


      • EiJeesusMitäTyyppejä
        Eikenenkäänpano kirjoitti:

        Mikä sulla on hätänä?

        Ootko ollut koskaan rakastunut?

        Oletko tällä palstalla ikävän vuoksi?

        Olen ollut lähes 10 v parisuhteessa ja kävin silloin useita kertoja mm. Lääkärissä, ravintolassa, pankissa, postissa, Kelassa, linja-autossa, työvoimatoimistossa jne

        Ja arvaas mitä? En ihastunut matkoillani ja karannut virkailijan tai lääkärin matkaan !


        Voi olla yllätys sinulle että niin voi käydä jollekin !


      • Sowhatanysay
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Olen ollut lähes 10 v parisuhteessa ja kävin silloin useita kertoja mm. Lääkärissä, ravintolassa, pankissa, postissa, Kelassa, linja-autossa, työvoimatoimistossa jne

        Ja arvaas mitä? En ihastunut matkoillani ja karannut virkailijan tai lääkärin matkaan !


        Voi olla yllätys sinulle että niin voi käydä jollekin !

        Aha. No mitä sitten?


      • EiJeeesusMitäTyyppejä
        Sowhatanysay kirjoitti:

        Aha. No mitä sitten?

        Eiku nussimaan huomenna sitten läpi lääkäreitä, virkailijoista, asiakaspalvelijoita jne

        Kyselen huomenna illalla sulta täällä että:

        kuis on tänään pannut ?!

        Saat kertoa nusasu päivästäni


        Sellasta ”rajatonta rakkautta” suurella sydämellä


        Kyllä sellasiakin tarvitaan ettei sinkut kuole puutteeseen

        Parempi se ilmainen joka tarjoo ilman suurta vaivannäköä ilmaiseksi kuin puute tai joutua maksaa seksistä


      • Ihanhieman
        EiJeeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Eiku nussimaan huomenna sitten läpi lääkäreitä, virkailijoista, asiakaspalvelijoita jne

        Kyselen huomenna illalla sulta täällä että:

        kuis on tänään pannut ?!

        Saat kertoa nusasu päivästäni


        Sellasta ”rajatonta rakkautta” suurella sydämellä


        Kyllä sellasiakin tarvitaan ettei sinkut kuole puutteeseen

        Parempi se ilmainen joka tarjoo ilman suurta vaivannäköä ilmaiseksi kuin puute tai joutua maksaa seksistä

        Oot vähän outo.


      • EiJeesusMitäTyyppejä
        Ihanhieman kirjoitti:

        Oot vähän outo.

        Olen kuullut saman eräältä silloin lähes tuntemattomalta joka yritti tilata minua kotiinsa puhelimella paneen viestillä: nussitaanko.

        Kieltäydyin ja hän sanoi ” olet vähän outo”

        Ehkäpä hän tuntee paljon huoria jonka takia siveellinen ihminen on kummajainen kun ei tule avaan haaroja tekstari kutsulla hänelle


      • Ootvähänouto
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Olen kuullut saman eräältä silloin lähes tuntemattomalta joka yritti tilata minua kotiinsa puhelimella paneen viestillä: nussitaanko.

        Kieltäydyin ja hän sanoi ” olet vähän outo”

        Ehkäpä hän tuntee paljon huoria jonka takia siveellinen ihminen on kummajainen kun ei tule avaan haaroja tekstari kutsulla hänelle

        Mulle ei ole kukaan ikinä laittanut tuommosta viestiä. En ole antanut aihetta.

        Sun kielenkäyttö on kamalaa, ei anna oikein fiksua kuvaa.

        Olen nainen.


      • EiJeesusMitäTyyppejä
        Ootvähänouto kirjoitti:

        Mulle ei ole kukaan ikinä laittanut tuommosta viestiä. En ole antanut aihetta.

        Sun kielenkäyttö on kamalaa, ei anna oikein fiksua kuvaa.

        Olen nainen.

        Katsoppas kun äitisi. Neuvvoo:

        Erilainen puhetapa saa erilaiset ihmiset ymmärtämään!

        Täällä paljon päihderiippuvaisia ja muuten järjestyshäiriöitä aiheuttavia ja heille ei mene perille mikään kuninkaallisten hiebopierujen kieli. Jos haluat tulla kuulluksi puhut kaduilla eläville katujenkielellä. Sillä sanomasi ymmärretään


        Kun menet virastoon vaihdat sen hienopieru puhetavan jotta siellä sibut ymmärretään. Siellä katukieli aiheuttaa järjestyshäiriöitä ja vartijoiden tuloa. Sinua ei ymmärretä


        Kotona ja vapaa-ajalla puhut sillä tyylillä mitä puhut luonnostaan

        Lapsille mukautat puhetapasi ”lastenkielelle” eli yksinkertaistat ja annat lyhyitä selkeitä yksinkertaistettuja käskyjä/ohjeita/kieltoja/selityksiä.
        Jne

        Eli menet sille tasolle missä sen ryhmän edustaja ymmärtää sinua

        Tämä on tunneälyä

        Luuletko että lastenkodin huumenuori tai vankilassa istuva tappaja ymmärtää jos sanot ett

        ” nyt hyvä luoja sinä voisit olla sivistynyt kun kolleganikin on pöyristynyt ”

        Juu ei.. sinun jutuilla pyyhitään perse. Mitään ei olla kuultu

        Älykkyyttä on osata katsoa millaisen ihmisen kanssa keskustelee ja laskea hänen tasolleen

        Itse olen tässä etevä ja minua usein kuunnellaan ja rispektiä tulee irl katuväestössäkin


      • Ihanhieman
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Katsoppas kun äitisi. Neuvvoo:

        Erilainen puhetapa saa erilaiset ihmiset ymmärtämään!

        Täällä paljon päihderiippuvaisia ja muuten järjestyshäiriöitä aiheuttavia ja heille ei mene perille mikään kuninkaallisten hiebopierujen kieli. Jos haluat tulla kuulluksi puhut kaduilla eläville katujenkielellä. Sillä sanomasi ymmärretään


        Kun menet virastoon vaihdat sen hienopieru puhetavan jotta siellä sibut ymmärretään. Siellä katukieli aiheuttaa järjestyshäiriöitä ja vartijoiden tuloa. Sinua ei ymmärretä


        Kotona ja vapaa-ajalla puhut sillä tyylillä mitä puhut luonnostaan

        Lapsille mukautat puhetapasi ”lastenkielelle” eli yksinkertaistat ja annat lyhyitä selkeitä yksinkertaistettuja käskyjä/ohjeita/kieltoja/selityksiä.
        Jne

        Eli menet sille tasolle missä sen ryhmän edustaja ymmärtää sinua

        Tämä on tunneälyä

        Luuletko että lastenkodin huumenuori tai vankilassa istuva tappaja ymmärtää jos sanot ett

        ” nyt hyvä luoja sinä voisit olla sivistynyt kun kolleganikin on pöyristynyt ”

        Juu ei.. sinun jutuilla pyyhitään perse. Mitään ei olla kuultu

        Älykkyyttä on osata katsoa millaisen ihmisen kanssa keskustelee ja laskea hänen tasolleen

        Itse olen tässä etevä ja minua usein kuunnellaan ja rispektiä tulee irl katuväestössäkin

        Miksi sinä tarvit "rispektiä katuväestöltäkin"?

        Miksi sinulla on hirveä tarve tulla kuulluksi?

        Luulen, etten viitis kuunnella sua sekuntiakaan.


        ” nyt hyvä luoja sinä voisit olla sivistynyt kun kolleganikin on pöyristynyt."

        -lause on käsittämätön, sekä sisällöllisesti että kielellisesti.

        Et nyt vaikuta oikein etevältä. Etkä tee minuun mitään vaikutusta. "Puheesi on kärpäsen surinaa korvissani." -Jos tiedät, mistä tuo lause on, niin sinulla on nopea google. Tunneälysi ei nyt oikein välity.


      • EiJeesusMitäTyyppejä
        Ihanhieman kirjoitti:

        Miksi sinä tarvit "rispektiä katuväestöltäkin"?

        Miksi sinulla on hirveä tarve tulla kuulluksi?

        Luulen, etten viitis kuunnella sua sekuntiakaan.


        ” nyt hyvä luoja sinä voisit olla sivistynyt kun kolleganikin on pöyristynyt."

        -lause on käsittämätön, sekä sisällöllisesti että kielellisesti.

        Et nyt vaikuta oikein etevältä. Etkä tee minuun mitään vaikutusta. "Puheesi on kärpäsen surinaa korvissani." -Jos tiedät, mistä tuo lause on, niin sinulla on nopea google. Tunneälysi ei nyt oikein välity.

        Olen kuullut 90-luvun sarjassa jotenkin lienet iäkäs noin 45-50 vuotias ehkä koulutetumpi ihminen joka ei kestä kritiikkiäni eikä osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa


        Haluaa kloonata kaikki itsensä kaltaisiksi

        Vihaa erilaisuutta

        Erilaisia mielipiteitä

        Ja ehdottomasti sitä että joku laittaa sinulle vastaan

        En pitäisi sinusta mutta sinä tulisit varmasti pitään minusta sillä todellinen minä puhun tunnissa noin 5 minuutin välein 2 lausetta ja olen liian kiltiksi kuvailtu


        Usein on niin päin että minä saatan olla se joka pitää välit etäisenä

        Sinun kanssa olisi niin et keskustelisin muodollisesti ja ystävällisesti mutta en pitäisi tärkeilevästä hienostelusta jonka takia syrjisin ”kaveerausvälejä” ja pitäisin sinut ” pelkkänä tuttavana”

        Usein sinun kaltaiset yrittää minua kauheasti kosiskella seuraansa lahjonnalla koska huomaavat että välttelen liian läheistä suhdetta. Ja minä lyön lisää muureja kun se hienostelu saa inhoa reaktioita


      • Ihanhieman
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Olen kuullut 90-luvun sarjassa jotenkin lienet iäkäs noin 45-50 vuotias ehkä koulutetumpi ihminen joka ei kestä kritiikkiäni eikä osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa


        Haluaa kloonata kaikki itsensä kaltaisiksi

        Vihaa erilaisuutta

        Erilaisia mielipiteitä

        Ja ehdottomasti sitä että joku laittaa sinulle vastaan

        En pitäisi sinusta mutta sinä tulisit varmasti pitään minusta sillä todellinen minä puhun tunnissa noin 5 minuutin välein 2 lausetta ja olen liian kiltiksi kuvailtu


        Usein on niin päin että minä saatan olla se joka pitää välit etäisenä

        Sinun kanssa olisi niin et keskustelisin muodollisesti ja ystävällisesti mutta en pitäisi tärkeilevästä hienostelusta jonka takia syrjisin ”kaveerausvälejä” ja pitäisin sinut ” pelkkänä tuttavana”

        Usein sinun kaltaiset yrittää minua kauheasti kosiskella seuraansa lahjonnalla koska huomaavat että välttelen liian läheistä suhdetta. Ja minä lyön lisää muureja kun se hienostelu saa inhoa reaktioita

        Höpöhöpö sun juttujas. Lahjonnalla? 😂

        Lause on Sinuhe egyptiläisen.


      • hgds
        EiJeeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Eiku nussimaan huomenna sitten läpi lääkäreitä, virkailijoista, asiakaspalvelijoita jne

        Kyselen huomenna illalla sulta täällä että:

        kuis on tänään pannut ?!

        Saat kertoa nusasu päivästäni


        Sellasta ”rajatonta rakkautta” suurella sydämellä


        Kyllä sellasiakin tarvitaan ettei sinkut kuole puutteeseen

        Parempi se ilmainen joka tarjoo ilman suurta vaivannäköä ilmaiseksi kuin puute tai joutua maksaa seksistä

        Oikeasti, katso mitä kirjoittelet. 🤮 🤮 🤮 Käytät sanoja -nusasu- ym. Sairas yksilö olet, ällöttävä!


      • EiJeesusMitäTyyppejä
        Ihanhieman kirjoitti:

        Höpöhöpö sun juttujas. Lahjonnalla? 😂

        Lause on Sinuhe egyptiläisen.

        Se on eräässä sarjassa ollut kirja josta oli puhe siinä jaksossa.

        Joo. Mua usein mielistellään, yritetään ostaa jotain tai tarjota ruokia jolla hieroa kaverivälejä muhun mutta mä en kaikkia hyväksy kaveri-suhteeseen kanssani. Jätän ne tuttaviksi joille olen muodollisen ystävällinen mutta se siitä. Ei muuta. Muuten olen etäinen ja asiallinen

        Käytökseni erilaisuuden huomaa kun vertaa ihmiseen jonka olen päästänyt kaveriksi. Sille olen rento ja puhun henkilökohtaisia asioita ja muutenkin juttelen enemmän

        Tyypillinen kuvio että kilttiä kaikkien kaverista tykkäis kaikki mutta se ei tykkää itse kaikista - ei varsinkaan niistä jotka hänet o ensin ottanut vastaan epäystävällisesti


      • Ihanhieman
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Se on eräässä sarjassa ollut kirja josta oli puhe siinä jaksossa.

        Joo. Mua usein mielistellään, yritetään ostaa jotain tai tarjota ruokia jolla hieroa kaverivälejä muhun mutta mä en kaikkia hyväksy kaveri-suhteeseen kanssani. Jätän ne tuttaviksi joille olen muodollisen ystävällinen mutta se siitä. Ei muuta. Muuten olen etäinen ja asiallinen

        Käytökseni erilaisuuden huomaa kun vertaa ihmiseen jonka olen päästänyt kaveriksi. Sille olen rento ja puhun henkilökohtaisia asioita ja muutenkin juttelen enemmän

        Tyypillinen kuvio että kilttiä kaikkien kaverista tykkäis kaikki mutta se ei tykkää itse kaikista - ei varsinkaan niistä jotka hänet o ensin ottanut vastaan epäystävällisesti

        Okei. Sarjassa ollut kirja.

        Kaikkea hyvää sinulle. (Tää ei ollu lahjontaa).


      • EiJeesusMitäTyyppejä
        hgds kirjoitti:

        Oikeasti, katso mitä kirjoittelet. 🤮 🤮 🤮 Käytät sanoja -nusasu- ym. Sairas yksilö olet, ällöttävä!

        Ja hyvin tyypillinen kuvio onkin se et mua on ensin ujouden takia kohdeltu huonosti ja mun ensivaikutelma henkilöstä on huono. Toinen alkaa tuntiessaan pitään minusta mutta minä en edelläänkään pidä siitä henkilöstä koska hän on ensimmäisillä tapaamisilla perusteettomasti ollut minulle epäkohtelias
        Enkä tämän asian takia enää hyväksy häntä kaverikseni vaan haluan pitää hänet etäällä ja vain tuttavana


      • hgds
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Ja hyvin tyypillinen kuvio onkin se et mua on ensin ujouden takia kohdeltu huonosti ja mun ensivaikutelma henkilöstä on huono. Toinen alkaa tuntiessaan pitään minusta mutta minä en edelläänkään pidä siitä henkilöstä koska hän on ensimmäisillä tapaamisilla perusteettomasti ollut minulle epäkohtelias
        Enkä tämän asian takia enää hyväksy häntä kaverikseni vaan haluan pitää hänet etäällä ja vain tuttavana

        En tiedä kuka olet, mutta en myöskään halua edes sinua kaveriksi 🤢 🤮


      • EiJeesusMitäTyyppejä
        hgds kirjoitti:

        En tiedä kuka olet, mutta en myöskään halua edes sinua kaveriksi 🤢 🤮

        Minä taas tiedän varmaksi että pidät minusta. Itseasiassa kunnioitat palstalla aika paljonkin kirjoituksiani. Olet usein samaa mieltä, peukutat ja jopa omit omiksi ajatuksiksi niin upeesti et kirjoitat toisinaan kuin minä muutamia kuukausia aikaisemmin

        Omit siis pitkälle minun ajatustapaani joka on selvä kehu ja kunnioituksenosoitus minulle.

        Arvostat aika korkealle näkemyksiäni

        (Tiedän kuka palstalainen ole ja millä nimimerkeillä kirjoittelet täällä. Tunnistan jo maneerisi)

        Todellisuudessa et edes kirjoittelisi täs mun kans jos en olisi herättänyt mielenkiintoasi.

        Sain huomiosi ja sain sinut kiinnostuun lukemaan pitkiä kirjoituksiani. Niissä oli asiaa joka sai sinut ” kuuntelemaan ” ihan niin kuin ylempänä väitinkin.

        Herätin tyylilläni sinut vaivaantuun lukemaan ja herätän sen saman mielenkiinnon juuri sinussa täällä usein!

        Tyylini ja ajatukseni iskee suhun


      • hgds
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        Minä taas tiedän varmaksi että pidät minusta. Itseasiassa kunnioitat palstalla aika paljonkin kirjoituksiani. Olet usein samaa mieltä, peukutat ja jopa omit omiksi ajatuksiksi niin upeesti et kirjoitat toisinaan kuin minä muutamia kuukausia aikaisemmin

        Omit siis pitkälle minun ajatustapaani joka on selvä kehu ja kunnioituksenosoitus minulle.

        Arvostat aika korkealle näkemyksiäni

        (Tiedän kuka palstalainen ole ja millä nimimerkeillä kirjoittelet täällä. Tunnistan jo maneerisi)

        Todellisuudessa et edes kirjoittelisi täs mun kans jos en olisi herättänyt mielenkiintoasi.

        Sain huomiosi ja sain sinut kiinnostuun lukemaan pitkiä kirjoituksiani. Niissä oli asiaa joka sai sinut ” kuuntelemaan ” ihan niin kuin ylempänä väitinkin.

        Herätin tyylilläni sinut vaivaantuun lukemaan ja herätän sen saman mielenkiinnon juuri sinussa täällä usein!

        Tyylini ja ajatukseni iskee suhun

        Hahaa. Pazkan marjat. Pai Pai sekopää


      • muistutus
        EiJeesusMitäTyyppejä kirjoitti:

        tuomitsen vain huomiohakuiset lirkun lirkun pöksyt nurkkaan kaveri panolle joka tyypin kanssa alkavat helpot kaadot

        Pettävät perse pystyssä heti ensimmäisen vastaantulijan kanssa joka edes päin katsoo!

        Mutta sitä se on niiden kanssa jotka janoaa saada huomioo

        Kaikki kelpaa kainaloon. Ja jokaisen matkaan karataan


        Häpeällistä mutta siinä on ryhmä joita voi käyttää hyväkseen hetken panona

        Antaa varmasti ja pienellä vaivalla


        Nykyajan maksullisia

        Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.


      • Päiviltä
        muistutus kirjoitti:

        Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.

        Tämä.


      • tunnenhänet

        Ihan samoin minäkin ajattelin.


    • keneneroatyöstät

      Koko ketju taitaa olla taas erään sairaan miehen yksinpuheluketju.

    • Hoitosuhdeohi

      Miksi lääkäri on ihastunut potilaaseen

      • Koo-lta

        Ei ikinä ei voi sanoa, ei ikinä!
        Wikipedia
        Feromonit ovat ihmisen tai eläimen lähettämiä kemiallisia viestiaineita, jotka vaikuttavat saman lajin muiden yksilöiden käyttäytymiseen tai hormonitoimintaan.
        Feromonit kuuluvat semiokemikaalien aineryhmään.

        Seksuaaliferomonien avulla houkutellaan vastakkaisen sukupuolen edustaja paritteluun. Näistä sukupuolihormoneista käytetään joskus harvoin myös nimitystä gamoni (engl. gamones). Koostumukseltaan nämä feromonit voivat toisinaan olla verrattain yksinkertaisiakin yhdisteitä kuten asetaatteja, estereitä, aldehydejä, ketoneita ja sekundäärisia alkoholeja. Tavallisesti niiden kemiallinen rakenne on kuitenkin paljon monimutkaisempi.

        Ihminen aistii feromoneja nenän sierainten välissä sijaitsevalla vomeronasaalielimellä. Miehen hiessä oleva feromoni on androstenoni (C19H28O). Naisen emättimen erittämä feromoni on nimeltään kopuliini.

        Ja näin syntyy myös rakkaus .. Ei ole kysymyksessä enään siivoja, ope, lääkäri, putkimies/nainen, rekkamies/nainen .. ym.


    • eijäävaivaamaan

      En minä ainakaan ihastu. Lähinnä mietin vaan jotain petipuuhia heistä ja sitten unohdan heidät samantien.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Porno tuhosi lopulta parisuhteemme

      Meille tuli 2 vuoden suhteessa ero. Pornon katselu oli viimeinen niitti suhteessamme!! Sekä jatkuvan huonon kohtelun ta
      Parisuhde
      25
      3795
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      17
      3538
    3. Itseni vuoksi

      Yritän kitkutella vielä viikon verran ja sitten päätöksien aika. Pakko on, ei tästä jumista muuten pääse millään eroon,
      Ikävä
      24
      1777
    4. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      30
      1308
    5. Minkä pituinenen kaivattusi on

      Kirjain ja pituus kehiin! 😊
      Ikävä
      68
      1295
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      1182
    7. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      33
      1134
    8. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      376
      888
    9. Jatkoa Nojatuoliin

      Huomenta, niin pian täyttyy tämä ketju, ei ehdi muuta kuin aloitella uutta, kun pitkäksi venyy. Arkiasioista on tarkoitu
      80 plus
      128
      818
    10. Onhan tälläkin hivnaisella ollut varmasti satoja asiakkaita,ehkä myös nykyinen aviomies.

      Olen naisen nähnyt Turuntiellä. Kantaa todella hi- virusta? Mikäli myy seksiä, niin eikö pitäisi saada pois markkinoilta
      Hämeenlinna
      154
      814
    Aihe