Tietääkö joku, onko TunnelBearilla versiota jonka saisi ladattua ilman sähköpostia? Tietysti voisi jonkun "feikkipostin" luoda, mutta en tän takia viitsisi...
TunnelBear / VPN
5
208
Vastaukset
- Brivvaatti
En ole mistään tunnelberistä kuullutkaan mutta Hoxx antaa saman ilmaiseksi.
- Verkostoituja
Käväisin lukemassa kotisivut. Väittivät että Tor verkon käyttö on estetty koska sen käyttö on laitonta. Muutenkin tuntui siltä ettei käyttäjien yksityisyydellä oikeasti ollut niin väliä. Halpa kyllä oli kun vertaa vaikkapa Mulvadiin, joka maksaa vitosen kuussa.
- sitämitätilaajne
Hoxx on niin epäluotettava kuin vaan epäluotettava voi olla. Testasin sitä jonkun aikaa ja hyvin pian esim. alkoi tulla roskapostisaastetta autokuormittain ellei peräti laivalasteittain.
Yksinkertaisimmatkin tukipyynnöt olivat yhtä tyhjän kanssa.
Sivuillaankin myöntävät keräävänsä asiakkaansa surffailut talteen.
Tuolla vielä lisää:
https://www.reddit.com/r/firefox/comments/805umx/is_hoxx_vpn_safe_help/
- Freedom-rocks
En ole mainostaja, vaan yksityinen käyttäjä. Minusta F-secure Freedom toimii, ainakin omassa käytössäni riittävän hyvin. Mikä sitten on oma tarpeesi, sitä en tiedä, joten en osaa neuvoa enempää.
- Otalääkeesi
Miksi auttaa Niuvan Trollia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838