Onko kukaan vaihdattanut ketjua ja mitä maksanut? Tuossa juuri aloin pähkäileen, että pitäskö tilata ketju ja vaihtaa tallissa. Kohta 300 000 km mittarissa, niin onhan tuo ketju jo pari kierrosta mennyt. :)
1.3 multijet jakoketju
5
376
Vastaukset
- Katkes
Kuka siihen on laittanut kestävän ketjun?
- envaihdakoskaan
Yleensä ketjuja ei vaihdeta koskaan pitäs olla ikusii....itse en ole koskaan vaihdattanut<<
- Letkeä
Ketju on kestävä ja homma pelaa.
- Vaihdavaan
Kannattanee vaihtaa ketju jo 300 tkm:ssa. On niitä ketjuja poikki mennyt merkistä riippumatta. Ei ne ikuisesti kestä. Kysy hintaa korjaamoilta, niin tiedät mitä maksaa.
- Vm-08
Niin, tonnin verta se liikkeessä maksaa! Ja ite jos osat tilaa, niin 100€ on ketjusarja ja koppa olutta ja päivä autotallissa. :)
Saattaa olla etten ala vaihtamaan! Ja muutaman tonnin autoa ei kannata ainakaan liikkeeseen viedä tuon takia.
Jos katkee, niin katkee! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779