Onko kukaan vaihdattanut ketjua ja mitä maksanut? Tuossa juuri aloin pähkäileen, että pitäskö tilata ketju ja vaihtaa tallissa. Kohta 300 000 km mittarissa, niin onhan tuo ketju jo pari kierrosta mennyt. :)
1.3 multijet jakoketju
5
403
Vastaukset
- Katkes
Kuka siihen on laittanut kestävän ketjun?
- envaihdakoskaan
Yleensä ketjuja ei vaihdeta koskaan pitäs olla ikusii....itse en ole koskaan vaihdattanut<<
- Letkeä
Ketju on kestävä ja homma pelaa.
- Vaihdavaan
Kannattanee vaihtaa ketju jo 300 tkm:ssa. On niitä ketjuja poikki mennyt merkistä riippumatta. Ei ne ikuisesti kestä. Kysy hintaa korjaamoilta, niin tiedät mitä maksaa.
- Vm-08
Niin, tonnin verta se liikkeessä maksaa! Ja ite jos osat tilaa, niin 100€ on ketjusarja ja koppa olutta ja päivä autotallissa. :)
Saattaa olla etten ala vaihtamaan! Ja muutaman tonnin autoa ei kannata ainakaan liikkeeseen viedä tuon takia.
Jos katkee, niin katkee! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683