Onko kukaan vaihdattanut ketjua ja mitä maksanut? Tuossa juuri aloin pähkäileen, että pitäskö tilata ketju ja vaihtaa tallissa. Kohta 300 000 km mittarissa, niin onhan tuo ketju jo pari kierrosta mennyt. :)
1.3 multijet jakoketju
5
308
Vastaukset
- Katkes
Kuka siihen on laittanut kestävän ketjun?
- envaihdakoskaan
Yleensä ketjuja ei vaihdeta koskaan pitäs olla ikusii....itse en ole koskaan vaihdattanut<<
- Letkeä
Ketju on kestävä ja homma pelaa.
- Vaihdavaan
Kannattanee vaihtaa ketju jo 300 tkm:ssa. On niitä ketjuja poikki mennyt merkistä riippumatta. Ei ne ikuisesti kestä. Kysy hintaa korjaamoilta, niin tiedät mitä maksaa.
- Vm-08
Niin, tonnin verta se liikkeessä maksaa! Ja ite jos osat tilaa, niin 100€ on ketjusarja ja koppa olutta ja päivä autotallissa. :)
Saattaa olla etten ala vaihtamaan! Ja muutaman tonnin autoa ei kannata ainakaan liikkeeseen viedä tuon takia.
Jos katkee, niin katkee! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882