.... tosi paljon ... en voi sanoa sitä edes, kun nieleskelen. Sydän on painava. Toivon, että tajuat
XXXX monta suudelmaa
Minä tahtoisin niin paljon
sinusta
6
496
Vastaukset 6
- sinusta
Ihana! Niin ihana olet!
- 333
Kenelle lie on tarkoitettu.
Miehelle vai naiselle?- olkootkenelleon
Sanon vain että niin minäkin hänestä. Tässä on tavallaan kuin olisi minun ajatukset kirjoitettu.
- Aplta
Miehelle.
- nukuhyvin
Voimia ja hyvää yötä.
- 2lg32gl543534g5
Minä olen joskus ollut facebookissa noin 20-vuotta sitten, lopetin sen kokonaan silloin, koska tajusin että turhaa höpöttelyähän se on koko pellejärjestelmä.
Yhden vihjeen voin antaa: pitää oman elämän erillään työelämästä, vaikka työelämässä olisi haasteita, niin niitä ei pitäisi purkaa sitten työelämään.
Silloin säästyy monilta harmeilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491