Naapuri tiputtelee painavia esineitä lattialle

tulenhulluksikohta

yöaikaan. Säpsähdän hereille. Kävelee kuin norsu. Paiskoo ovia. Mikä ihmeen i*iootti tuolla asuu?

4

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituisteotustenyläkerta

Oletko varma että et nyt sitten sopisi paremmin rivitalon tai pari talon tai omakotitalon asukiksi; jos krstalossa asut. Kuulostaa vähän liioittelulta. Ihminen kun ei voi kävellä kuin norsu koska norsulla on neljä jalkaa ja painaa kai kaksitonnia. Jos on ilkeä kiusaaja niin voi tietenkin heitellä yläkerras jos asuu niin jotain esim tiilillä tai kivillä täytettyä kassia tai laatikkoa koko yön lartialleen mutta onhan se silloin jo hänellekin raskasta ja inhottavaa jo. Ovea voi joskus paiskata vahingossa jos on esim läpivetoa ikkunasta ja talon ulko ovesta. Voihan oven paiiskata toisaaalta tahallaankin. En tiedä minullakin mielestäni vähän häirikkö asuu yläkerrassa koska jotakin kevyttä mutta kuitenkin metalliäänenä kuuluu usein heittää lattialle, niin kuulen sen äänen. Joskus heittää jotain muovimaista tai vähän jotain löyhääkin lattialleenr, ne äönet valitettavasti kuuluvat alhaalle. Ravaa edestakaisin huoneita joskus ja siirtyy hyvin usein samaan huoneeseen perässä mihin menenkin(jotenkin tuo on jo aika omituisen ihmisen merkki). Usein menee vessaan myös perässä yläkerrassa kun menen vessaan. Naputtelee seinään eri vahvuuksilla. Aika usein naputtelee jotain metallista pikku vasaran tapaista johonkin metallipohjaan, kuuluu se alaspäin ihmeen hyvin. Usein naputtelee myös seinään joka kaikuu myös hämmästyttäväm hyvin tähän minun kohdalleni alakertaansa. (seinät ja lattia on kai tässä talossa paperia? ). Luulisi että tuo kaikki veisi niin paljon energiaa että olisi omaa arkeaan helpottamaan (ei tarvitsisi naputella ja esim marssia niin paljon perässä)jo muuttanut johonkin mökkiiin tai omakotitaloon tai mistä sitten itse pitääkin?(en tiedä mikä asunto hänelle voisi sopia?) ettei tarvitse olla noin outona käyttäytymiseltään. Myös tuo asunnon oman ulkovälioven paiskonta kuuluu käyttäytymistapoihinsa, ainakin välillä. Mutta ihmiset eivät jotenkaan kai voi ymmärtää toistensa käyttäytymistä?. En ymmärrä myöskään tuota alkoholin kittaamistaan (löhinnä tölkkien avaamisen jatkuvaa sihauttelun ketjua)aamusta alkaen päivän loppuun saakka!!. Mutta että ymmärrän että välillä voi olla vaikea ymmärtää toisesta asunnosta kuuluvia ääniä, mutta nuo naputtelut ja koputtelut ovat ainakin sellaisia etten voi ymmärtää mitä niillä oikein viitsii.. onkohan hänellä jo delikan eli deliriumin lohikäärmeitä hänen seinillään joita naputtelulla yrittää karkoittaa seinistään?. Mutta keskustele ihmisen kanssa josta kuvittelet kuulevasi noita ääniä, ehkä osaa selittää miksi jotakin ääniä kuuluu?. Voihan olla ettei itse ole huomannut päästävänsä jotakin ääntä mikä sinua ottaa päähän..??. Minä en tiedä mitä tekisin yläkerran asu kin kanssa kun on niin outo tyyppi..

• Tumipe

Ihan kirjanko meinasit kirjoittaa.
        Ihmisten oikeasti täytyisi ymmärtää. että kerrostalossa ei pudoteta painoja lattialle, elikä toisen kattoon. Eikä pelata koripalloa. Eikäi jalkapalloa sisällä.
        Molempia olen kuunnellut keskellä yötä, kun somppuloiset vain tahtoivat pelata niitä keskellä yötä seinäni takana.
        Soitin kerran heidän ovikelloaan kello kolmen aikaan yöllä, ja kohteliaasti pyysin heitä lopettamaan pallon potkimisen seiniin. Vastaus oli terävä. kylmä ja lyhyt.
        Tämä kuuluu meidän kulttuuriimme.Ja ovi kiinni. Mitäpä siihen sanomista. Valitusta ei voi tehdä., koska ilmaisasukkeja ja varman sossuvuokran Satolle tässä tapauksessa antavia ei koskaan eikä milloinkaan heitetä ulos. Muut asukkast kärsikööt ja maksakoot SATOn kiskurivuokria. SATO pitää lemmikkinsä, vaikka normiasukkailta menisi henki.
        Yksi sompuista kävi kimppuuni, koska he halusivat, että rapun ovi on yöt auki, että kaikki kaverit pääsevät aina sisään. Minä laitpin sen aina kiinni.Sen kun ne huomasivat, niin sain todella pelätä fuysistä väkivaltaa.
        Nyt se porukka on muuttanut pois.
        Toivottavasti samanlsisia ei enää tule..

• TymäkkäPieru

Minä soitan, harmonikkaa...

• KannattaiskoLaihduttaa

Norsut ovat eläimiä... eihän ne tajua ottaa muita huomioon. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe