Mikä saa äidin puuttumaan tyttären asioihin koko elämän ajan? Kun tytär yrittää elää aikuisena elämäänsä, ei äiti hyväksy sitä. Jos äidille ei kerro elämästään, hän keksii utopistisia asioita, joilla voisi vahingoittaa tytärtään. Hän myös väittää, vetyä tytär valehtelee ja kusettaa äitiä, koska tytär ei enää suostu alistettavaksi.
Miten päästä äidistä eroon, kun ei jätä rauhaan, vaikka käskee jättämään rauhaan? Äiti näkee vain pahaa tulevaisuutta tyttärelleen, koska tytär ei enää suostu alistettavaksi. Hermo loppu. Voi kun en olisi koskaan syntynyt sille naiselle.
Narsisti äiti
4
246
Vastaukset
- muuttamalla
oman isäsi luokse asumaan.
- pöö1234
Parempi paikka kirjoittaa asiasta olisi narsistien uhreille tarkoitettu foorumi. Googleta narsistien uhrien tuki, sieltä voi myös saada apua ja vinkkejä tilanteeseen.
- Anonyymi
Kerro asiasta viranomaisille, tarvittaessa voi hankkia lähestymiskiellon, tai voi kirjoittaa nuorten nettiin, siellä voi puhua, kirjoittaa, heillä on aina aikaa kuunnella ❤️
- Anonyymi
Miksi tällä pukottat äitiäsi selkään? Miksi et ota asiaa esille hänen kanssa? Taidat itse pedata petisi niin että äitisi on sinulle vippi kassa,siivoja ja lasten hoitaja,sit kun keroja tulee sinulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750