Suomesta ulko-ovi Ruotsalaisella lukkorungolla

Talonpoika

Myydäänkö Suomessa talon ulko-ovia Ruotslaisella lukkorungolla ?

3

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikset.et.tuonut.oveakin

En tiedä mutta kysyn vaan miksi pitäisi olla ruotsalainen lukkorunko. Onko niin että olet tuonut mukaan ruotsista lukkopesät sekä avaimet 'säästösyistä'.

• kaikkea_saa

Pitää ostaa Älvsbytalo, sen mukana niitä tulee. On sitten polttopuita moneksi vuodeksi.

• poro83

Tilaat ovet LC204 tai LC200 sovituksella, jos ovitoimittajalla löytyy tuota LC200 mallista ovitoimitukseen niin siihen saat Assa Tyyppisen lukon jossa ovi pitää itse lukita. Jos taas ei löydy niin tilaat tuolla oikealla lukkorunkotyypillä sovitukset ilman runkoja ja haet rungot vastalevyt Lukkoliikkeestä. Sun vaan on pidettävä huoli että tilaat myös vastalevyn sovituksen sellaisena että siihen saa assa sovitteisen rungon teljet osumaan eli perinteinen 4690 vastalevy ei käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe