Niinhän se on että ikävöimisestä

ei ole mitään hyötyä. Joten päätin lopettaa surkutteluni tähän paikkaan.
9308
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Kaipaatko minua?

Äänestä

Ikävöin miestä hyödyttää tai ei? Haluaako hän tai ei? Sille en voi mitään, jos ei minua yhtään ikävöisi? Luulen kuitenkin. Yksin mietteissäni... n-m

Äänestä

Niin miksi tänne, miksi et voi olla yhteydessä kaivattuusi?

Äänestä
  • Pilkkaaminen ja häpäiseminen estää.

Äänestä

• lhlgllh kirjoitti:

Pilkkaaminen ja häpäiseminen estää.

Pilkannut ja häpäissyt aikaisemmin?

Äänestä

• lhlgllh kirjoitti:

Pilkkaaminen ja häpäiseminen estää.

Minkä koet pilkkana ja häpäisemisenä?

Äänestä

• mikäestää kirjoitti:

Minkä koet pilkkana ja häpäisemisenä?

Vai oletko itse pilkannut ja häpäissyt toista osapuolta ja koet nyt syyllisyyden tunteita?

Äänestä

• Se estää, että hän ei sitten varmaan halua minua kohdata, jotta voisin kertoa suoraan asioiden laidan? Miksi välit nyt tällaiset? Ei tarvitsisi olla? Ei vihaa. n-m

Äänestä

Ei tarvi ikävöidä kun joskus tajuaa luovuttaakkin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

eimuutakuinpskaa kirjoitti:

ei ole mitään hyötyä. Joten päätin lopettaa surkutteluni tähän paikkaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu