ei ole mitään hyötyä. Joten päätin lopettaa surkutteluni tähän paikkaan.
Niinhän se on että ikävöimisestä
9
307
Vastaukset
- nimenionpska
Kaipaatko minua?
- Eiturhaanikävöi
Ikävöin miestä hyödyttää tai ei? Haluaako hän tai ei? Sille en voi mitään, jos ei minua yhtään ikävöisi? Luulen kuitenkin. Yksin mietteissäni... n-m
- mikäestää
Niin miksi tänne, miksi et voi olla yhteydessä kaivattuusi?
- lhlgllh
Pilkkaaminen ja häpäiseminen estää.
- onkohän
lhlgllh kirjoitti:
Pilkannut ja häpäissyt aikaisemmin?
- mikäestää
lhlgllh kirjoitti:
Minkä koet pilkkana ja häpäisemisenä?
- mikäestää
mikäestää kirjoitti:
Minkä koet pilkkana ja häpäisemisenä?
Vai oletko itse pilkannut ja häpäissyt toista osapuolta ja koet nyt syyllisyyden tunteita?
- Sopuistaeloa
Se estää, että hän ei sitten varmaan halua minua kohdata, jotta voisin kertoa suoraan asioiden laidan? Miksi välit nyt tällaiset? Ei tarvitsisi olla? Ei vihaa. n-m
Ei tarvi ikävöidä kun joskus tajuaa luovuttaakkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2882397Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1372137Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132018- 1671508
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381257Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193878- 85876
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala448775- 50625