Mies , jos sinulla olisi kaksi naista?

Keskiyöngalluppi

Onko liian pervo ajatus?
Vai olisiko ihana kömpiä sänkyyn kahden naisen väliin?
Meniskö hermot?
Mitä ajattelet asiasta ylipäänsä?

22

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisihan

      Se ainakin kokemus.

    • vaantoimiikokäytännössä

      Eiköhän tuo ole useimpien haave.

    • vainseoikea

      Yhdenkin kanssa voi mennä hermot. Kaksi on liikaa..

    • homåna

      No kunhan hoitelevat toisensa.

    • Senssit

      Sekstailla kahden kanssa, jotta voisit toteuttaa bi- seksuaalisia tarpeitasi?

      • Keskiyöngallupin_vastaus

        Toistaiseksi olen luullut olevani ihan hetero😁
        Mut ajattelin tässä lähinnä miehen mieltymyksiä..


    • viagrapelastaa

      jaaa

    • sopiixtää

      Niin joo, sä voisit katsella kun mä panen sitä toista. Voisit imeä ja nuolla mun diksonin puhtaaks välillä, jos siirryn kakkosesta ykköseen.

      • Keskiyöngalluppi_vastaa

        En mä vois katsella , kunhan ihan läpällä heitin kyssärin ilmoille..
        Saathan sinä haaveilla kaikenlaista😁💕


    • kestäisiköpää

      Kun edes yhtäkään saa rakastamaan itseäni saati kahta. Olisikohan sitten toinen aina varalla, vai kaksinverroin heikoilla jäillä. Pitäisi varmaan rakastaa itseään enempi että olisi mahdollista.

    • GoneIn60Hours

      Yhtä pervo ajatus kuin eroottinen elokuva Intian Joonas ja Kadonneen Hitlerin Testikaalin Metsästäjät... hmmm.
      Joskus ollut kolme samaan aikaan, vaan sattuivat yhtenä iltana kaikki samaan ravintolaan.
      Vartijan narttu, poliisin tytär, ja vartija... tulihan siitä sanomista.

    • GoneIn60Hours

      Et selkeestihän sitä on tullut oltua TUTKINNAN ALLA ja samalla PÄÄ HAMEEN ALLA;)
      Vieläkö niitä narkkareita riittää hard cock law and orderilla, vai tumputetaanko ne takaisin Venäjälle?

    • swsdds

      riippuu kuorsaatteko

    • kihlat.yhdelle

      Jotenki ei oo ikinä hirveästi kutkutellu ajatus kahdesta naisesta. Ne naiset vois olla keskenään jos niin hyvin viihtyy yhdessä..

    • T----

      Kun sais edes sen ensimmäisenkin sänkyyn, niin 😛👍

    • Olisihan se mahtavaa

    • enymmärrätollasia

      aapee on kieroon kasvanut hyiiih.

    • Anteeksivain

      Mutta jo ajatuskin oksettaa.

    • Kysyit mieheltä, mutta vastaan silti, vaikka olen nainen.

      En ikinä haluaisi mitään tuollaista. Enkä voisi kuvitellakaan tuollaista. Kuten edellinen vastaaja jo vastasikin, niin oksettaa jo ajatuskin.

      • Toivon todella, että hänellä ei ole käynyt mielessäkään, että saattaisin ajatella jotain tuollaista. Ei millään pahalla kenellekään, mutta ei ikinä.


    • Goldenrule

      Ei kiinnosta kolmipyöräiset. Sen mitä olen kuullut sen kokeneilta niin yllättävän sekavaa.

    • Sopeudutaan_kulttuuriin

      Moniavioisuus on joissain maissa miehen mitta. Kyllä jokaiselle viikon päivälle pitää olla eri vaimo. Onhan kunnon piippumiehilläkin 7 piippua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe