etten saa mennä moikkaan sua, että kuitenkin nolaan itteni ku erehdyn kuitenkin ihmisessä ja se et edes ole sinä ;DD
Ne sano mulle
11
539
Vastaukset
- entäjos
Entä jos olenkin.... Joskus kannattaa tehdä niin kuin itsestä tuntuu eikä niin kuin "ne" sanovat.
- niinkuinsanoin
Kyllähän se sitten vaan olitkin sinä tai siis hän ;)
- vinkkisullejakaikille
Joku tuntematon? Ehkä kannattaa odottaa että humala laskee ja kysyä sitä ihmistä vaikka kahville? Foorumilaiset on aina syöksymässä parisuhteeseen ennen ensimmäisiäkään treffejä. Tota loppua en ihan ymmärtänyt, mutta ilmeisesti oletat että kirjoittelee foorumille? Jos lähestyt sitä ihmistä niin älä missään olosuhteissa sano sille, että "kirjoitteletko suomi24" kun loppupeleissä hyvin hyvin epätodennäköistä :D
- Hyväetkielsivät
Kyll se olin minä. Mut olus ollut huono ajankohta.
- MeeLuukkuus
Onks sulla nyt joku hätä kui noin uliset, ei ku ny nauratki.... Kyl sun pittäis lähtee, jo pois kottiis nukkuu. Keskustas on enää kauppoihin tavaraa rahtaavia autoja kolistamas. Elä laula! Ei oo sävelkorvaa.
- eivoikuihmetellä
Mikähän se suakin risoo :DDD
- TurvatKiinni
eivoikuihmetellä kirjoitti:
Mikähän se suakin risoo :DDD
Yömölinät!
Avaa Uuno ikkunas. - Ötökä
TurvatKiinni kirjoitti:
Yömölinät!
Avaa Uuno ikkunas.Haukivuorella hurja kärpäskatastrofi: Ikkunoita ei voi pitää auki, muuten ötökkäparvi tulee ja valtaa kodin
Minä olen moikkaillut eilen vain pihan puita
ja pensaita.- höpöjäpuhuvat
Ketkä sanoi ja milloin tää tapahtui? Oisit vastannut vaan, että tunnistan kyllä elämäni rakkauden.
- muutamaviikkositte
Taisin sanoakin jotain tuon suuntaista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3173600- 1202219
- 391632
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1921550- 1431473
- 1141352
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.771334- 641116
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.721068Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t2091064