Pellet & Klovnit

Täällä ei pärjä Pellet, eikä kepulikonsteilla. Tulos on varma.

2000' nähdään jokapäivä "tuloksia" turuilla ja toreilla.

Elämä on taitolaji, EI PÄRJÄÄMIS (engl. "Couping"). 2000' älykkyys, sosiaalisuus, kykeneminen ja (henkinen-) terveydentila romahtanut Länsimaalaisella populaatiolla. Kuten Antti Rinnekin sanoi oppositiosta:"Hallituksen oltua liian aktiivinen olemme saaneet HUONOJA ESITYKSIÄ". Taidan arvata, ja lukea rivien välistä.

Yhteiskunnassa ja elämässä ei pärjää FREEWILLlillä, rellestämällä ja stalkkaamalla. Vastoin yleistä käsitystä Rillaaminen EI OLE älykkyyden merkki, vaan päin vastoin.

Post 9/11 2000' Jälkitodellinen Näennäiselämä (Post Truth Pseudo
Life) ja Populismi yhdessä älykkyyden romahtamisen kanssa kansalaisilla on mitä huvittavinta seurattavaa. Kun yritetään pärjätä.

On tosiasia, että 2000' ihmisten (henkiset-) ongelmat ovat lentäneet tuulettimeen ja sieltä kadulle. Sairaaloihin otetaan sisään sekä somaattisella että psykiatrisella puolella potilaita, toisesta päästä sisään toisesta ulos, kun enempää ei mahdu.

Lastenpsykiatriassa tilanne Uudellamaalla 2007 katastrofaalinen. Samoin nuorten ja aikuispsykiatriassa. Aikuisten ja nuorten huumeiden ja alkoholinkäyttö mm. töissä räjähtänyt, ja nuorisolle kelpaa mikä tahansa kemiallinen. "Naksut" ovat nuorison mieleen, ne ovat mitä tahansa nieltäviä tai juotavia.

Tämä älyttömyys saisi loppua. Laitoshoitopaikat, tehostettu hoitoonohjaus ja Mielisairaanhoidon kiireellinen ennallistaminen ja uudelleen käynnistäminen olisi mahdollista ja suositeltavaa.

Vaikka useimmille ihmisille hoidosta, pitkäaikaisestakaan, ei olisi enään mitään hyötyä.

Onko pohjalla jotakin somaattista, neurologista, vaiko psykologista, jopa sielullista. Epäilen viimeistä. En silti usko, että papin puheillakaan käyminen voi enää tässä vaiheessa auttaa...

Ongelmat ja terveys ihmisillä näyttää olevan korkeasti selektiivistä sekä riippumatonta mistään ihmisen tekijästä, ammatti, koulutus, ikä, taloustilanne, sukupuoli etc. Näyttää siltä, että jos 2000' ihminen on terve, hän on todellakin terve taikka hyvin sairas. Nimenomaan henkisesti. Olisiko tämä perustana ilmiöön, josta puhutaan "yhteiskunnan polarisoitumisena" (sillä ei ole yhteyttä Polaroid-fotojen kanssa).

Sosiaalinen, älyllinen ja mielenterveyden vahva polarisoituminen ja kumuloituminen 2000' luvulla Länsimaissa. Ja mistähän tämä johtuu. Saisin varmuudella Nobelin palkinnon tahi pari, jos osaisin selittää tämän... Jätetään viisaammille.

Olen kuullut, että terveet ja tunnolliset ihmiset väsyvät ja palavat loppuun kotona, koulussa ja työpaikoilla. Rillajilla riittää energiaa. Eikös asijoiden tulisi olla vastoinpäin. Ennen oli. Ihme juttu.

No, Suomelassa saatetaan sentään olla turvassa. Kuin orava pesässään. Eipä sinne, hallin hammas, eikä metsämiehen koura... jne.

Syyrian Idlibissä ja Itä-Ukrainassa saattaa sen sijaan tulla hyvin lähitulevaisuudessa todella kummat paikat.

Olisikin hausaa välillä kokea jotain uutta, matkustaa ja nähdä uusia ihmisiä. Kuntokin on hyvä ja businekset luistaa, voisi matkustaa Aeroflotilla Itä-Ukrainaan Azov-pataljoonaan, jos saisi esimerkiksi heti aluksi alikorpraalin natsat aiemmista saavutuksista. Puolustusvoimissa tullut yksi ylennys. Melkein omasta pyynnöstä.

Tällöin Putinilla olisi yksi hyvä mies lisää Azov-pataljoonassa sisällä.

Voih, kun tulis äkkijä jotain uutta, kuten vanhempieni tuttava sairaanhoitokoulusta sanoi. Nyt saattaa tulla. Ja Sudenkoukku. Ha-Ha.

Iloista ja hausaa syyskynnön alkamista kaikille.

"Iske, iske, päätä,
seinään vuoren.
Iske iske mielin
Ii-loi-sin"

"V" Matikka
Mualimannjapa 7010
Kuopijo D.C.

0

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        125
        1948
      2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

        Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
        Maailman menoa
        207
        1611
      3. Vernu Vasunta

        On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
        Suomussalmi
        54
        1286
      4. Olisi hauska tietää

        Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
        Ikävä
        64
        1208
      5. En kelpaa sinulle

        Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
        Ikävä
        108
        1184
      6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

        Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
        Ikävä
        102
        1025
      7. Minun on vaan päästettävä irti

        Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
        Ikävä
        37
        920
      8. Taidat vanhempi nainen

        Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
        Ikävä
        65
        866
      9. Kertoisit jo

        Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
        Ikävä
        45
        827
      10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

        Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
        Sinkut
        156
        781
      Aihe