Olet ihan liian kova. Pidän vahvasta miehestä joka osaa olla pehmeä ja hellä.
Vanhemmalle miehelle
24
1018
Vastaukset
- Lovingyou
Ihana aloitus. Suloinen jotenkin. Ja tietenkin luin, kun kaipailen vanhempaa miestä itsekin.
Vahvuus voi näyttäytyä kovuutena. Pehmeys ja hellyys edustavat vahvuuden nättiä puolta.
Tiedän hänen olevan hellä, herkkä ja pehmeän lämmin. Uskon niin -heille, joita hän rakastaa.
Haluan uskoa, että hän hieman välittää minustakin. Mutta minulle oli kai helppoa olla kova. En tiedä onko kovuus yhtä kuin ei välitä, ehkä se on. Mutta selvisin siitä.
Ikävästä en selvinnyt, siksi ajaudun tänne. - notääeiainakaa
Minulle ole. Jos olisi niin voisi todeta että aloittaja on pahasti hakoteillä.
Minä en ainakaan "Jäätikköapinan" kaltaista kitkerää
kiukkusäkkiä kaipaa.
Kun hänelle ehdottaa välien neutraloimista ja sovinnollistamista
alkaa vääjäämättä hapan piikittelyn palstan viesteissä,
joissa vihjataan menneeseen.
Vai opettaa Jäätikköapina "elämään oikein", jos sinnepäin "olen menossa"?
Miten sen nyt ottaa, sen oikein elämisen. "Jäätikköapinalla" on kokemusta
kaiken uhraamisesta uralle, ja ylöspäin kiipeämisestä. Mutta minulla on kokemusta
läheisille sairaille aikani uhraamisesta, ja heidän toiveidensa mukaan elämisestä.
"Jäätikköapinan" katkeruus, ja hankala luonne ei voi selvittyä pelkästään sillä,
että on joutunut raivaamaan tiensä pohjalta ylöpäin itse. Tunnen pari muutakin tällaista ihmistä, jotka ovat joutuneet näin tekemään, eivätkä he ole tulloisia.
Jäätikköapina on kuin hiljainen, viattomalta näyttävä säkki, jonka sisälle tekee mieli uteliaasti kurkistaa. Vaan mitäpä tuleekaan vastaan, kun aukaisee nyörit ja säkinsuun: mustia, kiukkuisesti sihiseviä kobria, valmiina hyökkäämään. Jokainenhan siinä kauemmas kavahtaa.
"Jäätikköapinalla" on väistämättä oltava vaikeita lapsuuden kokemuksia, ja paljon pettymiksiä naissuhteissaan, muutoin hän ei olisi niin katkeran vihamielinen koko ukkeli.- Eialoitaja
Enpä tiedä kuka mitäkin, mutta sinulla ainakin on pahoja traumoja jotka varjostaa sun elämää, tosi pimeästi. Kokeile ja yritä päästä terapeutille fetissies kans.
- Järjenjätti
Eialoitaja kirjoitti:
Enpä tiedä kuka mitäkin, mutta sinulla ainakin on pahoja traumoja jotka varjostaa sun elämää, tosi pimeästi. Kokeile ja yritä päästä terapeutille fetissies kans.
Ihana, kun joku osaa noin napakasti sanoa. Mutta ei tuolle eimialle mene mikään perille. En tiiä miksi kirjailee tänne, kun ei edes kaipaa kai ketään tai sitten puolijohdeteroa. Mutta kuvittelee siis jokaisen aloituksen ja miltei vastauksenkin koskevan häntä.
Ite kirjoitan aloituksia ja hän näkee niissäkin milloin timon ja milloin tuulan ja milloin kenetki, jos hänelle vastaa, hän on heti varma, et timo vastaa. Hänellä on selkeästi pakkomielteitä ja pakkoajatuksia, kirjoittaa yöt läpeensä.
Hänellä on diagnosoitu jonkin sortin häiriö lie persoonallisuudessa -on itse kertonut, ja eihän näitä diagnooseja tuulesta temmattuina saa, eli syystä on käynyt vastaanotolla. Toivottavasti ei tee kovin vastuullista arkityötä js tuskin tekee, sillä hän kirjoittaa täällä aikana, jolloin normaalit työssäkäyvät ihmiset nukkuvat. - Lhhgg
Melkein veikkaan että on sun trollihahmo. Näytät itsekin innostuvan nimien luetteloinnista. Tai sitten teillä kummallakin sama vaiva, ja sua vähän harmittaa että tämä toinen mestoilla.
- Kuvittelevat
Lhhgg kirjoitti:
Melkein veikkaan että on sun trollihahmo. Näytät itsekin innostuvan nimien luetteloinnista. Tai sitten teillä kummallakin sama vaiva, ja sua vähän harmittaa että tämä toinen mestoilla.
🤣🤣😂
Mun trollihahmo.
Mun mielestä tuon tyypin tyyli on jäljittelemätön ja siksi aina tunnistettavissa.
Oon niin kurkku myöten täynnä tuota eimiiaa.
Mutta samapa se mulle on, mitä anonyymit
- Numper1
Mähän olen vahva kuin karhu.
En ole kovakourainen ja osaan olla myskin hellä.- entiedämiksipitäävittuil
Kymppiluokalle siitä, mars mars.
Olet oikeassa, olen liian kova, mutta voin muuttua. Lopetan kaiken liikkumisen, syö ja syön vain, ennepitkään oon se pehmonen pallero joka tuvassa keinutuolissa odottaa sua...
- vanhempi.mies
Etpä sinäkään niin pehmeä ole ;)
- kovamuttahellä
Takaisin koulun penkille koska et tunne miestä niin hyvin. :)
- aistikasmyös
Mun puolestani hän mies saa olla myös kova :) :D
Nimimerkille "Ei aloittaja"
Väite 1: " En tiiä miksi kirjailee tänne, kun ei edes kaipaa kai ketään tai sitten puolijohdeteroa."
VASTAUS: En tunne ketään Teroa, minkä olen usein kertonut. Se ei näytä menevän sinulle millään perille. Puolijohdemies on Pekka K. Mies jonka kanssa seurustelin 6 vuotta.
VÄITE2: " Mutta kuvittelee siis jokaisen aloituksen ja miltei vastauksenkin koskevan häntä."
VASTAUS: Ei pidä paikkaansa, kuten olen useita kertoja todennut, en kuvittele kaikkien aloitusten olevan itselleni. Olen myös kertonut, että vastaan mahdollisimman moneen aloitukseen, jotta vastaisin myös itselleni tarkoitettuun.
Mistä sitä tietää, vaikka sinäkin nimimerkki "Ei-aloittaja" vastailisit jokaiseen aloitukseen. Teet sen vain pupupöksyisenä rekisteröitymättömänä, ja vaihtuvin nimimerkein.
VÄITE: "...kirjoittaa yöt läpeensä."
VASTAAN: Olen ollut useita kuukausiakin poissa "Ikävä"-palstalta.
VÄITE: "Hänellä on diagnosoitu jonkin sortin häiriö lie persoonallisuudessa -on itse kertonut, ja eihän näitä diagnooseja tuulesta temmattuina saa, eli syystä on käynyt vastaanotolla. "
VASTAUS: Kerran mainitsi, että minulla on epäilty epäluuloista persoonallisuutta. Mutta en minä sen vuoksi ole käynyt "vastaanotolla", vaan masennuksen.
Puskista on helppo huudella! Vääriä luulojaan ei tarvitse hävetä eikä perustella,
kun puskista huutelee nimettömänä.
Hassua, että muistat YHDESTÄ MAININNASTA, että minulla on epäilty epäluuloista persoonallisuutta. Mutta sitä et tahdo tai halua millään muistaa, että Puolijohdemies on Pekka K., vaikka olen sen 10 - 15 krt maininnut. (Ketään Teroa en tunne.)- Eristäjä
Isover eristää. Talossa ja kasvihuoneessa.
- Vanhemmaltanuoremmalle
Niin olen. Pelästyn sitä joskus itsekin. En aina ollut ja jäin silloin muiden jalkoihin, sain pettyä ja minua petettiin. Oli vikaa minussakin, en sitä kiellä, mutta aina hyvän tahtoinen olin ja en ketään halunnut loukata. Olen vain niin pettynyt ihmisiin, jopa niihin, joilla luulin olevan hyvän sydämen. Enkä luultavasti enää tästä pehmene, joten jatka matkaa ja unohda minut. Parempi sinulle, eikä sinuun silloin varmasti satu.
- Häntärakastanpaljon
Jos tuo teksti olisi häneltä..
Rakastan. En muuta. Yhä niin kuin silloinkin. "Puolijohdemies" = Pekka K. ei ole kova mies, muita kohtaan.
Hän on muihin lämpimästi suhtautuva, VAHVA mies.
"Jäätikköapina" on TP!
Miksi taas kirjoitat käänteistä sanajärjestystä viljellen:
"Häntä rakastan paljon"?- Ettäsiksikäänteinen
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
"Puolijohdemies" = Pekka K. ei ole kova mies, muita kohtaan.
Hän on muihin lämpimästi suhtautuva, VAHVA mies.
"Jäätikköapina" on TP!
Miksi taas kirjoitat käänteistä sanajärjestystä viljellen:
"Häntä rakastan paljon"?Wtf. Pidän Juicesta. Juicen laulussa sanotaan "häntä rakastin paljon, sua rakastan joskus enemmän".
Olen nainen.
Tyonnä sinä puolijohtees vaikka tissiesi väliin. Ettäsiksikäänteinen kirjoitti:
Wtf. Pidän Juicesta. Juicen laulussa sanotaan "häntä rakastin paljon, sua rakastan joskus enemmän".
Olen nainen.
Tyonnä sinä puolijohtees vaikka tissiesi väliin.Nimimerkki "häntärakastinpaljon"
niin mitä ilmeisimmin olet nainen.
(Käytät paljon käänteistä sanajärjestystä.)
Sen sijaan nimimerkki "vanhemmaltanuoremmalle"
voisi olla eräs yli 50-vuotias sinkku, Timo eli Jäätikköapina,
sanavalinnoista päätellen. Kuten: "en sitä kiellä"
- yli50Sinkku
Itse ajattelen näin, et pehmeys/ hellyys tulee luottamuksen myötä. Jollei sitä ole niin tuntemukset toisenlaisia.
"Jäätikköapina" TP ilmeisesti!
"Puolijohde_mies" PK ei ole kova lainkaan. Hänhän on lämmin ihminen, kuin iso kehräävä kollikissa, pyöreine vihreine silmineen. Kollerolla taitaa olla uusi misu.
Onnea siitä kollerolle!
Puolijohdemiehelle:
https://www.youtube.com/watch?v=k-pqU_1Ipp4
- Naiseltaeräältä
Mies ei voi koskaan olla liian kova, ainakaan alakerrasta..🤔😂
- Vanhemmaltamieheltä
Sinä et tunne minua, kun tuollaista kirjoitat. Olen hellä mies, vaikka ulkoisesti joskus kova.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032239
- 1051802
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141741Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791243Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878