ja hiekkateistä. Ei ole enää.
Oli kertomus Citroenista,Andreesta
2
130
Vastaukset
- Andreejakynnöspelto
Ei niin, koska André esitteli 2 cv:n kynnöspellolla. Tarina on tosi. Muistaakseni Rättäri senaattiin niin että autolla piti pystyä ajamaan kynnöspellon poikki niin että takapenkillä ollut korillinen kananmunia säilyi ehjänä.
Ds:n kaasunesteestä on kohkattu paljon mutta 2cv:n joustinsysteemi oli sekin yllättävä ja erikoisen hieno design. Jos vaimentimissa on öljyä ja jouset pääsevät esteettä liikkumaan puhtaissa pitkittäispalkeissa jousitus on fantastique, joskaan kallistelu ei tämän päivän nopeuksiin sovi. - kuljettiinhiekkateitä
Citroen Berlinessä (gangsterisitikka) on vääntötakojousitus. Vääntösauvajousitus tai vääntötankojousitus on auton jousitusjärjestelmä, joka käyttää vääntöjousia tai vääntösauvoja. Järjestelmässä pitkä metallinen tanko on kiinnitetty toisesta päästään auton koriin tai runkoon. Toisessa päässä on kohtisuorassa palkkiin kiinnitetty vipu, joka on kiinni renkaan akselissa. Renkaan pystysuora liike saa vivun vääntämään sauvaa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858