Pedon kuva jolle annetaan henki

Lammas

Kuka hengen antaa pedon kuvalle?

Nykykeinoin se ei ole mahdollista ?

Ellei jotenkin ihmeen kautta?

Mikä se on, pedon kuva, jolle annettu henki? Saastainen henki.

22

306

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole.hyvä
      • sekoseko

saatanan lammas olet

• KovaPaikkaTilinteonHetki
        sekoseko kirjoitti:

saatanan lammas olet

Hei!Haloo!

Miksikä noin sanot?

Jokaisesta sanasta tehdään jokainen tili.

• sekoseko
        KovaPaikkaTilinteonHetki kirjoitti:

Hei!Haloo!

Miksikä noin sanot?

Jokaisesta sanasta tehdään jokainen tili.

Koska arvelen niin. Onko oman arvelun esittäminen josta pitäisi tehdä tili koska se on kuitenkin rehellinen. Pitäisikö valehdella?

• Valkeudeksi

Se / ne jotka sen kuvan puuhavatkin.

• CommandoHauis49cm

Voi mennä näin, tämä on arvio:

Pedon puhuva kuva on vielä arvoitus minulle mikä se on/tulee olemaan. Kristuksen morsian tämän tietää kun sen aika on tullut, koska sillä tulee olemaan VALTA TAPPAA KAIKKI pedon kuvaa kumartamattomat.

KENENKÄÄN ei ole LUPA OSTAA tai MYYDÄ MITÄÄN , ilman pedon merkkiä. Pedon merkki on

1. Pedon nimi

tai

2. Pedon nimen luku , joka on laskettavissa oleva LUKUARVO. Mutta laskemiseen tarvitsee VIISAUTTA, kyseessä on ERÄÄN ihmisen luku kuusisataakuusikymmentäkuusi.

Raamatun mukaan langenmut enkeli ihmishahmossa on saatana, vastustaja, perkele, laittomuus jne ja ihmishahmossa hän julistautuu Jumalaksi.

Tämä tapahtunee Jerusalemin kolmannessa temppelissä.

Omia arvioitani tällä hetkellä ovat: mikrosirutus pedonmerkiksi, jolla kontrolloidaan ostaminen ja myynti, käteinen ja muut kaupankäyntitavat on jotenkin kiellettävä, jotta mikrosirutuksen saatanan toimintatarkoitus toimii. Mikrosiru mahdollistaa rikkoontuessaan/ vuotaessaan myöskin pahat paiseet ja tätä maailma näkee. saatanasta on monia arvioita kanssa.Itde ykkösarviona on ihmishahmo syyrialainen mies, mahdi.

Mutta varmuudella en tiedä.Varmuus on kun aika näyttää mikä estää :

- ostamisen ja kaupankäynnin ( nälänhätää on paikoin, etenkin pedon merkittömillä )
      - kuka julistautuu Jumalaksi ( oletettavasti Jerusalemin kolmannessa temppelissä )
      - ketkä saavat pahoja paiseita

Aikanaan nämä selviää. On puolesta ja vastaan tuleeko nälänhätään varautua. Raamatusta löytyy Joosef ja 7v. nälänhätä. Egyptissä Joosef sai tiedon olevan tulossa 7 laihaa lehmää ja hän varautui niihin lehmiin lihavien lehmien aikana.

• KahviaJaSuklaata

Pedon merkki on saatanan merkki. Jerusalemin kolmannessa temppelissä voi olla paavikin julistautuen Jumalaksi. Paavihan on kertonut olevansa jo välimies ihmisten ja Jumalan välillä. Ottanut " viransijaisuudella" Jeesuksen tehtävät itselleen. Raamatusta löytyy tieto, ettei sellainen ole mahdollista, se on mahdotonta.

Jeesus on ainoa syntien sovittaja.Jeesus ei ole sitä valtaa antanut paaville. Tutustu millainen tuo paavi on niin löydät aikamoisen antikristuksen, jolla on muotojumalisuus mutta pyhyydestä hän ymmärtää kuin sika helmistä. Paavi syntihyväksyy monia syntejä ja levittää Raamatun vastaisia valheita.

Elämme valhetulvan ajassa. Valehtelijoita ja valhetta riittää. Totuuden sanominen on hyökkäys saatanan lapsia kohtaan.Miten se sanotaan oikeudessa? Hyökkäys kansanryhmää kohtaan vihapuhein tmv. Tosin vankilaan ne eivät saa syyttömiä mutta yritystä on.

• miksi_näin

"Totuuden sanominen on hyökkäys saatanan lapsia vastaan". Oletko sitä mieltä ettei pitäisi hyökätä vai oletko hyökkäyksen kannattaja.

• sage8.ei.kirj

Taikauskoa ja ihmisten keksintöä nämä pedot ja perkeleet. Lapsellista kuvitelmaa varmaan niillekin, jotka uskovat Jumalaan. Mikä Jumala sellainen olisi, joka olisi kaikesta tietävä, mutta kuitenkaan ei tietäisi petojen ja perkeleiden synnystä ennakkoon eikä estäisi sitä?

Jos Jumala on olemassa, ei hän voi olla jotenkin kiero ja sellainen, joka suunnittelisi ansoja saadakseen ihmisen kiinni ja sitten laittaisi hänet ikuiseen rangaistukseen.

• IlkeysAteistien

Mulla on päivällä koulua ja illalla työtä ja sitten ateisti möykkää : mee töihin!

• VoiHerraJessusPerkele

Tässä puhutaan Jeesuksesta:
      Kol 1:15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva,

Raamatussa nimitetään Pyhää henkeä Jeesuksen hengeksi. Hengen antaja kuvalle oli lohikäärme, Isä Jumala, perkele.

On ilmiselvää, että Ilmestyskirjan 12-13 lukujen kolme petoa ovat kolminaisuus. Tässä asiaa selitellään tarkemmin:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15394567/jumala-peto-sarvipaa-perkele

• VoiHerraJessusPerkele

Joku oli ystävällisesti poistanut Jumala, peto sarvipää perkele -keskustelun. Joten uusi versio aiheesta.

Ilmestyskirjan 12-13 kertoo kolmesta pedosta: yksi peto maasta, yksi merestä, yksi taivaalta. Ilmiselvästi on kyse kolminaisuudesta. Jollain tavalla, jostain näkökulmasta, Jumala on siis perkele. Miten perustelen väitteen? Jos aloitetaan Jeesus-pedosta:

Ilmestyskirja:
      13:3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.....
      13:7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
      Matt:
      28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      Filippiläiskirje: (Paavali)
      3:12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.

- Raamattu itse vertaa Jeesusta/Jumalaa leijonaan, jalopeuraan, jopa käärmeeseen.

Joh:
      3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
      Ilmestyskirja:
      5:5 Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä."
      Hoosea:
      5:14 Sillä minä olen Efraimille kuin leijona, Juudan heimolle kuin nuori jalopeura: minä, minä raatelen, menen ja kannan pois, eikä pelastajaa ole.
      11:10 Ja he vaeltavat Herran jäljessä. Hän ärjyy kuin leijona - niin, hän ärjyy, ja vavisten tulevat lapset mereltä päin.
      13:7 Niin minusta tuli heille ikäänkuin leijona, niinkuin pantteri tien ohessa minä heitä väijyin.

- Sitten ihmeitä tekevä peto, Pyhä henki. Onko kukaan koskaan nähnyt Jeesuksesta tehtyjä kuvia, joita 10 käskyä kieltää?

Ilm:
      13:14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
      Kol:
      1:13 ....siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan....
      1:15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva,
      2.Mooseksen kirja:
      20:1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
      20:2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
      20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
      20:4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
      20:5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä.....

- Pyhästä hengestä edelleen:

Ilm:
      13:11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
      13:12 Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
      13:13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
      Psalmit:
      72:18 Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, ainoa, joka ihmeitä tekee.

- Näistä kahdesta pedosta voidaan päätellä, että ensimmäinen peto, lohikäärme, on Isä Jumala, Ilmestyskirjan 12. luvussa. Vai väitättekö, että Jeesus sai valtansa saatanalta?

Juudaan kirje:
      1:4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.

- Jos ei tunnisteta kaikkia kansoja hallitsevaa petoa Jeesukseksi, eikö siinä syyllistytä tuohon, mitä Juudaan kirjeen 4. jae sanoo? Herra Jeesus on siis samaan aikaan Herra, mutta myös perkele, jota pitää vastustaa! Osaatko erotella, missä Jumalaa pitää vastustaa, missä ei?

Jaakobin kirje:
      4:7 Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.

- Tulkitsetteko tämän niin, että kuvanpalvojat eivät oikeasti palvele ja palvo Jeesusta, vaan palvovat kymmenen käskyn vastaisesti, ja sen takia heidän palvelunsa on Raamatussa luokiteltu - saatanan palvomiseksi, vastaavasti kuin Saul kysyi noitavaimolta muka Jumalan mielipidettä, ja se luokiteltiin saatanalta kysymiseksi, koska lakia rikottiin?

• nähty.on.ei.kirj

En suosittele edes pohtimaan näitä koska näistä on niin montaa tulkintaa. Ja toisekseen ehkä tuo nyt ei ole kauheantervettä muutenkaan.

• ReijoRavintola

Jumala kannustaa näitä pohtimaan selvästikin!

Todistustaakka Joh.Ilm. 1:3

http://raamattu.fi/1933,38/Ilm.1.html

Minä noudatan Jeesuksen suosituksia. Sinun neuvonta on tässä asiassa, en oikein halua kirjoittaakaan, millainen tuo neuvosi on. Tutkitaan Raamattua päivittäin.Tarvitsemme Raamatusta Jumalan sanaa.Voit kuunnella tätä pätkissäkin kunnes on läpikuunneltu.

https://www.youtube.com/watch?v=9y-2zc0-Eks

• Johanneksella ei ollut sanoja ja nimiä kaikille asioille jotka hänelle näytettiin.
      Ajattelen, että koska koko maailma näkee sen kun antikristus julistautuu jumalaksi Jerusalemin temppelissä, se voisi tarkoittaa TV:tä, nettiä ym. kuvalllista viestintää jota Johannes ei osannut nimetä. Elävä kuva on kuin sille annettaisiin henki 🤓

• Eiköhän se tarkoittanut Antiokhos Epifanesta, jossa varmaan riitti äimisteltävää vielä Johanneksen aikana. Muukin meno oli Juudeassa, juutalaisten kannalta, suurvaltojen kourissa sukupolvien ajan mennyt mahdottomaksi. Vähäiset kristitytkään eivät aina tienneet, mistä päin tuulee.

Mutta laatikaa ennustuksia ihan rauhassa vaan.

• fgdhgfhdg

Kuva voisi tosiaan olla televisio tai netti, mutta myös hologrammikuva. Tekniikka on jo sillä tasolla, että nuo hologrammit näyttävät erehdyttävän luonnollisilta.

Uuudestisyntyneen uskovan kristityn ei tarvitse pelätä näitä asioita, koska Jeesus luultavasti tulee noutamaan omansa pois ennen viimeistä seitsemän vuoden vaivan aikaa. Tuo aika, Jaakobin ahdistus, on tarkoitettu lähinnä juutalaisten käännyttämiselle Messiaansa, Jeesuksen puoleen. Heille se tulee olemaan vaikeampi aika kuin koskaan. Lopussa he kuitenkin pelastuvat. Jeesus saapuu fyysisesti maan päälle, aikaisemmin ylösotetut uskovat mukanaan, ja asettaa valtakuntansa Jerusalemiin. Vaivan aikanakin voi käsittääkseni vielä pelastua, mutta se saattaa merkitä marttyyriutta. Jos jäätte ylösotosta osattomiksi, muistakaa pophtia iäisyyden pituutta: kannattaako yrittää säilyttää henkiriepunsa muutamaksi vuodeksi vai ikuisiksi ajoiksi.

• Höpö höpö, tuo menee jo sekoilun puolelle kun uskoo taikauskoa.

• Eikö se riitä, että juutalaiset hyväksyvät teidät vaikka te ette hyväksy heitä.

Kumpi tässä on vanhurskaampi? Kumpi on armollisempi ?

• Vakionopeussäädin

Mutta miten pedon kuvaan voi mennä henki? Vai tarkoittaako pedon kuvassa oleva henki jotakin muuta kuin henkeä?

Voiko henki mennä esineeseen ja alkaa puhumaan hengen kyvykkyydellä?

• Robotski

Kuva voi tarkoittaa Raamatussa myös kolmiulotteista kuvaa, esim. patsasta. Onhan näitä robotteja jo kehitelty monenlaisia. En tiedä, jos vaikka maailmanmeno menee loppua kohti niin surkeaksi, että "kristilliset" tai juutalaiset valmistavat Jeesus-robotin, jos kyllästyvät, tuskaantuvat odottelemaan Messiasta. - Jota ei vielä tunnu tulevan....

• Kysymys on siitä mitä Johannes näki. Kuva muuttui eläväski🤓

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      97
      1557
    2. 117
      1296
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      168
      1143
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      72
      1106
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      457
      988
    6. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      85
      902
    7. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      16
      859
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      828
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      709
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      59
      673
    Aihe