Miksi kovetat itsesi?

Sabotoititseäsi

Tykkään sinusta omana itsenäsi.

10

1071

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikihiuih

Kenelle tää on ?

• tiedostanitsekin

Raskaat elämänkokemukset viime vuosina ovat kieltämättä kovettaneet minua, olen rakentanut ympärilleni suojakuoren ettei mikään enää pääsisi satuttamaan. Ehkä erään erityisen naisen hellä huolenpito voisi vielä saada minutkin pehmenemään.

• sabotoititseäsi

👍 Lukisipa ajattelemasi nainen tämän, en tohdi ajatella, että hän minusta näin ajattelisi ja minulle ylipäätään kirjoittaisi.

En mitään muuta tahtoisi kuin, että hän riisuisi suojakuoren, unohtaisi menneet ja olisi oma ihana itsensä.

• RakkaalleniTämä

Tuo olisi voinut olla minun kaivattuni kirjoittana. Hän on mies, jolla suojamuuri estää rakkauden, joka on meidän välillä. Toivon, että jonain päivänä jää murtuu ja hän olisi vapaa kaikista elämän tuomista pettymyksistä ja hän antaisi minun olla hänelle hyvä kaikin tavoin.

• kunhanavauduin

Yli kolme vuotta sitten ihastuin tahtomattani yhteen tyyppiin en anna helpolla itselleni anteeksi oli vielä semmoisessa asemassa että kartan sellaisia näin hänessä jotain lämpöä en ymmärrä tätä sitten kun joskus vihjasin sinne asiasta niin työnsi mut luotaan kauaksi eli mun puolesta ei jäänyt vaivaamaan tuli selväksi hänen mielipide kyllä

• Sabotoititseäsi

Melkoisia juttuja ketjussa?! 😅

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      314
      3288
    2. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      109
      1797
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      35
      1526
    4. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      192
      1460
    5. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      121
      1224
    6. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      108
      1186
    7. Onko kaivattusi

Kuuma?
      Ikävä
      63
      995
    8. Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?

Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t
      Maailman menoa
      206
      976
    9. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      70
      967
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      961
    Aihe