Tänään on se päivä ! Lippu taskussa...

Tänään olemme viettäneet 6:nen Baarittoman viikonlopun. Nyt meillä
on suu leveänä ja voimme sanoa kurkiaurasta, että taitaa kesä tulla.
Tähän sopii hyvin tällainen Biisi:
https://www.youtube.com/watch?v=eh8eb_ACLl8&list=RDeh8eb_ACLl8&start_radio=1

Pattaya on nyt sitten säästetty. Lippu taskussa, lippu taskussa joo joo ooo jooo !

Ajatelkaa, niitä jotka joivat rahansa räkälässä ja maksoivat yli-hintaisia taksia ja söivät
sika kalliita makkaroita ja hamburilaisia, sitten ne jäävät tänne ruikuttamaan, että
ei Pattaya ole kiva ... No on se kiva ja menoa riittää ja lämmintä ja mukavaa ja jäätä
on vain lasissa ja bisseä saa 10 eurolla ihan baarissa 10. Hei on se kivaa...

8

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PattayaIainenmyös

      Jos minulla olisi lippu taskussa, ottaisin siitä valokuvan aijaten, mutta ei ole joo joo ei oo oooo.

      Minulla on vain Tintsurakkaani selfievalokuva taskussa joo joo ooo aah aaah oooooo.

      Katsokaa juutuupii niin tuntuu siltä kuin olisitte oikeestikin joskus matkustanut joo joo aah takkahuoneestanne ooooo joo aah.

    • ErnestiVol500

      Kuulostaa perseaukisen kelalaisen jutuilta että vuosia säästettiin ja saattin vain kusinen Pattayan matka.

      • PattayaIainenmyös

        Säästän baarielämästä suomessa että voin elää baarielämää Pattayalla.

        Mun ja meidän kaikkien rakkaiden elämä on baarielämää silloin kun ei olla nussimassa tai muissa aktiviteeteissa, kuten golffaamassa.


      • ErnestiVol500
        PattayaIainenmyös kirjoitti:

        Säästän baarielämästä suomessa että voin elää baarielämää Pattayalla.

        Mun ja meidän kaikkien rakkaiden elämä on baarielämää silloin kun ei olla nussimassa tai muissa aktiviteeteissa, kuten golffaamassa.

        Olet siis täysin perseaukinen.


    • HolmesJonny

      Aloittaja taitaa olla joku työtön jonka pitää tehdä valintoja että säästääkö ö-luokan matkaan Pattayalle vai käykö paikallisessa junttiräkälässä. Mitä kalja maksaa perämetsän junttilassa,,,,, 2 euroa. Onpa perseaukinen jannu jos ei voi kahden euron kaljaakaan juoda kun pitää vaan säästää.

      Jos on lompsa kunnossa niin ei tarvitse käydä rotankolo-Pattayalla eikä ainakaan säästää lippurahoja.

      Mitä jengiä täällä on???? Kaikkein perseaukisin porukka mitä voi olla? Töissä ei käy kukaan?

    • Hei Pattaya on Paratiisi ja you see ... When talvi tulee ja pers*** jäätyy...

      • LehtisenHessu

        Perseaukisilla Pattayan poijilla se perse jäätyy Suomen kuumassa kesässäkin.

        Niinkuin sinulla.


    • Pattaya on Paratiisi, sillä siellä ei ole persuja eikä ruotsindemokraatteja... !

      Pattayalla myös muiden maiden ihmiset eivät ole rasisteja, koska tulevat juuri
      ihmisten pariin. Eihän natsi tai suomalainen voi viihtyä Pattayalla.

      No suomalainen on Teillä jokaisella erilainen ja joillakin rotu tai lajike ja joillakin, vain
      se missä on syntynyt. Ahaa nyt Tiedän mistä viha myös johtuu... Et pidä ihmisistä ja
      Pattayalla on kaikkia myös venäjältä ja USA:sta ja kaikkialta ihmisiä. Paras kulinaristi
      kaupunki mitä tiedän. Pattaya on paratiisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe