Tänään olemme viettäneet 6:nen Baarittoman viikonlopun. Nyt meillä
on suu leveänä ja voimme sanoa kurkiaurasta, että taitaa kesä tulla.
Tähän sopii hyvin tällainen Biisi:
https://www.youtube.com/watch?v=eh8eb_ACLl8&list=RDeh8eb_ACLl8&start_radio=1
Pattaya on nyt sitten säästetty. Lippu taskussa, lippu taskussa joo joo ooo jooo !
Ajatelkaa, niitä jotka joivat rahansa räkälässä ja maksoivat yli-hintaisia taksia ja söivät
sika kalliita makkaroita ja hamburilaisia, sitten ne jäävät tänne ruikuttamaan, että
ei Pattaya ole kiva ... No on se kiva ja menoa riittää ja lämmintä ja mukavaa ja jäätä
on vain lasissa ja bisseä saa 10 eurolla ihan baarissa 10. Hei on se kivaa...
Tänään on se päivä ! Lippu taskussa...
8
210
Vastaukset
- PattayaIainenmyös
Jos minulla olisi lippu taskussa, ottaisin siitä valokuvan aijaten, mutta ei ole joo joo ei oo oooo.
Minulla on vain Tintsurakkaani selfievalokuva taskussa joo joo ooo aah aaah oooooo.
Katsokaa juutuupii niin tuntuu siltä kuin olisitte oikeestikin joskus matkustanut joo joo aah takkahuoneestanne ooooo joo aah. - ErnestiVol500
Kuulostaa perseaukisen kelalaisen jutuilta että vuosia säästettiin ja saattin vain kusinen Pattayan matka.
- PattayaIainenmyös
Säästän baarielämästä suomessa että voin elää baarielämää Pattayalla.
Mun ja meidän kaikkien rakkaiden elämä on baarielämää silloin kun ei olla nussimassa tai muissa aktiviteeteissa, kuten golffaamassa. - ErnestiVol500
PattayaIainenmyös kirjoitti:
Säästän baarielämästä suomessa että voin elää baarielämää Pattayalla.
Mun ja meidän kaikkien rakkaiden elämä on baarielämää silloin kun ei olla nussimassa tai muissa aktiviteeteissa, kuten golffaamassa.Olet siis täysin perseaukinen.
- HolmesJonny
Aloittaja taitaa olla joku työtön jonka pitää tehdä valintoja että säästääkö ö-luokan matkaan Pattayalle vai käykö paikallisessa junttiräkälässä. Mitä kalja maksaa perämetsän junttilassa,,,,, 2 euroa. Onpa perseaukinen jannu jos ei voi kahden euron kaljaakaan juoda kun pitää vaan säästää.
Jos on lompsa kunnossa niin ei tarvitse käydä rotankolo-Pattayalla eikä ainakaan säästää lippurahoja.
Mitä jengiä täällä on???? Kaikkein perseaukisin porukka mitä voi olla? Töissä ei käy kukaan? Hei Pattaya on Paratiisi ja you see ... When talvi tulee ja pers*** jäätyy...
- LehtisenHessu
Perseaukisilla Pattayan poijilla se perse jäätyy Suomen kuumassa kesässäkin.
Niinkuin sinulla.
Pattaya on Paratiisi, sillä siellä ei ole persuja eikä ruotsindemokraatteja... !
Pattayalla myös muiden maiden ihmiset eivät ole rasisteja, koska tulevat juuri
ihmisten pariin. Eihän natsi tai suomalainen voi viihtyä Pattayalla.
No suomalainen on Teillä jokaisella erilainen ja joillakin rotu tai lajike ja joillakin, vain
se missä on syntynyt. Ahaa nyt Tiedän mistä viha myös johtuu... Et pidä ihmisistä ja
Pattayalla on kaikkia myös venäjältä ja USA:sta ja kaikkialta ihmisiä. Paras kulinaristi
kaupunki mitä tiedän. Pattaya on paratiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483