Tänään on se päivä ! Lippu taskussa...

Tänään olemme viettäneet 6:nen Baarittoman viikonlopun. Nyt meillä
on suu leveänä ja voimme sanoa kurkiaurasta, että taitaa kesä tulla.
Tähän sopii hyvin tällainen Biisi:
https://www.youtube.com/watch?v=eh8eb_ACLl8&list=RDeh8eb_ACLl8&start_radio=1

Pattaya on nyt sitten säästetty. Lippu taskussa, lippu taskussa joo joo ooo jooo !

Ajatelkaa, niitä jotka joivat rahansa räkälässä ja maksoivat yli-hintaisia taksia ja söivät
sika kalliita makkaroita ja hamburilaisia, sitten ne jäävät tänne ruikuttamaan, että
ei Pattaya ole kiva ... No on se kiva ja menoa riittää ja lämmintä ja mukavaa ja jäätä
on vain lasissa ja bisseä saa 10 eurolla ihan baarissa 10. Hei on se kivaa...

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PattayaIainenmyös

Jos minulla olisi lippu taskussa, ottaisin siitä valokuvan aijaten, mutta ei ole joo joo ei oo oooo.

Minulla on vain Tintsurakkaani selfievalokuva taskussa joo joo ooo aah aaah oooooo.

Katsokaa juutuupii niin tuntuu siltä kuin olisitte oikeestikin joskus matkustanut joo joo aah takkahuoneestanne ooooo joo aah.

• ErnestiVol500

Kuulostaa perseaukisen kelalaisen jutuilta että vuosia säästettiin ja saattin vain kusinen Pattayan matka.

• PattayaIainenmyös

Säästän baarielämästä suomessa että voin elää baarielämää Pattayalla.

Mun ja meidän kaikkien rakkaiden elämä on baarielämää silloin kun ei olla nussimassa tai muissa aktiviteeteissa, kuten golffaamassa.

• ErnestiVol500
        PattayaIainenmyös kirjoitti:

Säästän baarielämästä suomessa että voin elää baarielämää Pattayalla.

Mun ja meidän kaikkien rakkaiden elämä on baarielämää silloin kun ei olla nussimassa tai muissa aktiviteeteissa, kuten golffaamassa.

Olet siis täysin perseaukinen.

• HolmesJonny

Aloittaja taitaa olla joku työtön jonka pitää tehdä valintoja että säästääkö ö-luokan matkaan Pattayalle vai käykö paikallisessa junttiräkälässä. Mitä kalja maksaa perämetsän junttilassa,,,,, 2 euroa. Onpa perseaukinen jannu jos ei voi kahden euron kaljaakaan juoda kun pitää vaan säästää.

Jos on lompsa kunnossa niin ei tarvitse käydä rotankolo-Pattayalla eikä ainakaan säästää lippurahoja.

Mitä jengiä täällä on???? Kaikkein perseaukisin porukka mitä voi olla? Töissä ei käy kukaan?

• Hei Pattaya on Paratiisi ja you see ... When talvi tulee ja pers*** jäätyy...

• LehtisenHessu

Perseaukisilla Pattayan poijilla se perse jäätyy Suomen kuumassa kesässäkin.

Niinkuin sinulla.

• Pattaya on Paratiisi, sillä siellä ei ole persuja eikä ruotsindemokraatteja... !

Pattayalla myös muiden maiden ihmiset eivät ole rasisteja, koska tulevat juuri
      ihmisten pariin. Eihän natsi tai suomalainen voi viihtyä Pattayalla.

No suomalainen on Teillä jokaisella erilainen ja joillakin rotu tai lajike ja joillakin, vain
      se missä on syntynyt. Ahaa nyt Tiedän mistä viha myös johtuu... Et pidä ihmisistä ja
      Pattayalla on kaikkia myös venäjältä ja USA:sta ja kaikkialta ihmisiä. Paras kulinaristi
      kaupunki mitä tiedän. Pattaya on paratiisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe