Suomalaisten miespainijoiden esitykset Pytlasinski-turnauksessa ala-arvoisia,eikä turnauksen taso ole todellakaan kova tänä vuonna.Tappiot ypv sellaisille painijoille,jotka itse putoavat seuraavalla kierroksella samalla tavalla,ei kerro hyvää Suomalaisten tekemisestä.
Surkeaa katsottavaa
hävetys
1
261
Vastaukset
- tarkkanäköinen
Suomalaiset miespainijat käyttäytyvät otteluissa vetelästi kuin olisisivat pelkkää alkulimaa, Maleksitaan ollaan polvillaan maton reunalla, kaivetaan housuista rättiä mihin aletaan kuivaamaan hikeä, vaikka vastustaja on aika päiviä ollut valmis ottelua jatkamaa ja tuomari viittoo paikalle, hyi helvetti .salomäet tämän kontallaan olon ja viivytystaistelun aloittivat, hyi helvetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663