Skoda on premium-luokassa

Yepjep

43

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarkasmi.sakari

      MTV:ltä voi ostaa millaisen mainosjulkaisun tahansa. Maksetun kehujan luulisi tietävän.

      MainosTV se on. Vain Skodajulli ryntää jakamaan suu vaahdossa linkkiä, kun muka Skodaa arvostetaan ja siihen luotetaan.

      Ei arvosteta eikä luoteta! Ja tämä on fakta.

      • skodajulle

        Kaikki Skoda Karoqit on ilmeisesti jo paalattu, kun niitä ei ole liikenteessä näkynyt.


      • Sarkasmi.sakari
        skodajulle kirjoitti:

        Kaikki Skoda Karoqit on ilmeisesti jo paalattu, kun niitä ei ole liikenteessä näkynyt.

        Niitä ei ole edes olemassa, paitsi maksetuissa testeissä.


    • Toyota.rules

      Toyota sielläkin näkyy olevan todellinen koko kansan Laatuauto heti moninverroin kalliimpien premiummerkkien jälkeen. Vähintään neljä toyotaa saa Porschen hinnalla mutta laadussa ei juurikaan mitään eroa. Kumpi tuntuisi järkiostokselta?

      • Skoda_rulez

        Vastaus: Skoda, koska Toyotan ajo-ominaisuudet ovat surkeat.


      • TokiTeroTojollakin
        Skoda_rulez kirjoitti:

        Vastaus: Skoda, koska Toyotan ajo-ominaisuudet ovat surkeat.

        Erittäin hyvin sanottu.


      • Näin_se_menee

        Ja Skodaan on mahdollisuus saada moottorikin. No meluton se ei ole mutta hiljaisempi kuin Toyota.


      • skodamankeli

        Niin toyota se tietenkin ja skodavassareita harmittaa.
        Skoda on aina vain skoda, ei muuta.
        Semmoinen ladan ja volgan kaveri.


    • NäinAina

      Ehhehe, töyota taas kärkipaikoilla..

    • Ettänäin

      Skoda, taitaa olla merkonomi Mersu.

      • Kgr5i

        Pikemminkin kuraportaan kulkine.


    • W222S600

      Skoda kääkkä ajoi nastarenkailla tänään turunväylällä... nastoja lenteli vit** tuulilasiin ja kääkkis veri vasentakaistaa 110km/h 120-alueella. Saisi laittaa ajoneuvo ja polttoaineveron niin korkeaksi, ettei näillä köyhillä olisi enää rahaa tukkia teitä.

      • Sarkasmi.sakari

        Juuri näin. Köyhiltä auto pois, kun ei ole kesärenkaisiin varaa. Tai Autoon. Skoda on skeida ei auto, kuten on osuvasti sanottu.


    • SkodaOn

      Proletaarin preemiumia.

    • Kettukolossaan

      Minun premiumista hajosi egr venttiili, maksoi tonnin ja heti perään diesel partikkelifiltteri ja se maksoi 2200e, sitten takakontin maalit irtoili eikä mennyt takuuseen kun keksivät hyvän syyn siihen joka ei ollut totta, muutakin pienempää premiumvikaa paljon

      • Sarkasmi.sakari

        Skodisti-artisti maksaa aina. Ja tämä on fakta.

        Skoda on skeida, kuten tällä palstalla on osuvasti kirjoitettu.


      • tuostakin_on_kokemusta

        Vähän on liioittelua maksaa tonni magneettiventtiilistä. Satku on enempi realismia, tuskinpa se Skodassakaan kullasta on tehty. Vaihto on totaaliselle nölsönikkarille korkeintaan yhden illan projekti, vaikka olisi ranskanpulla, joihin venttiili on osattu tunkea usein aika hankalaan paikkaan.


    • jutstaitutaa

      Jumankeuta."tästä on taas poistettu" Aller haluaa tappaa kaiken keskustelun poistamalla asiallisetkin kirjoitukset. Laitetaanpa uudestaan.

      Skodan maine kivunnut jo premium-brändien kantaan.
      Top 10: Suomen hyvämaineisimmat automerkit

      Kantar TNS: "Automerkkien maine Suomessa 2018"
      Sija Merkki Mainepisteet
      1. Mercedes-Benz 90
      2. Porsche 87
      3. Toyota 85
      4. Lexus 81
      5. BMW 79
      6. Volvo 77
      7. Audi 76
      8. Skoda 73
      9. Volkswagen 67
      10. Jaguar 65

      • Sarkasmi.sakari

        Aller on sentään vastuullinen mediatalo ja on tarkka maineestaan. Tästä syystä Suomi24:n asialähtöinen ylläpito poistaa spämmilinkit "tutkimustuloksiin" eli maksetun kehumisen.

        Tämän luulisi tyhmemmänkin jorman kerrasta ymmärtävön, mutta ei.


    • SkodallaAjava

      samanlaisiin tuulipukuihin pukeutunut nelihenkinen ”prismaperhe”, joka suhaa automarketissa metsästämässä alennusjauhelihaa. Tällainen tulevaisuudenkuva ei houkuta nykyajan nuoria aikuisia, kertoi HS 12.12. viime vuonna.

      • mikäSunOnOikeasti

        Kerroit suoraan Toyotaperheen juhlapäivästä.


    • EnLuvannutRuusutarhaa

      Röhöö päivän aviisissa ihmeteltiin ja pöyristeltiin kun joku oli ottanut skootan hääautoksi.

      • Polsu

        Höhöö arki alkoi jo kirkosta lähtiessä..


      • Hireo63

        Onhan se hyvä hääauto. Rämisee, savuttaa ja pompottaa jo ihan normaalistikin.


      • kukaseveetäää

    • Sarkasmi.sakari

      Skoda on luokassa. Skeida-luokassa. Se on fakta.

      • JoukkoKöyhälistön

        Luokassahan se. Ellei peräti kuraportaassa..


    • bmwonoikeaauto

      Skodahan on eniten puskurissa roikkuva merkki, koska ohi sillä ei pääse:)

    • Sarkasmi.sakari

      Selvyyden vuoksi, koska maksettu kehuja poistattaa viestejä rötöksellä huijaten: Skodaa ei arvosteta eikä siihen luoteta. Tämä on fakta.

      • tosikko-timo

        Totuus ei ole totuus eikä fakta ole fakta. Tämä on suolipalstan tilanne anno domini 2018.


    • kusijullipaskapää

      toyota on listalla korkeammalla ku skoda monta sijaa. siis AITO PREEEMIUM

      • sivistynyt.ihminen

        Nimimerkkisi on sinulle oikein sopiva.


    • awinkawink

      skoda on yhtäpaljon premium kun ladakin, ei siasta saa kehumalla koiraa, eikä ladasta hieromalla autoa.

      • Premiumia

        Kyll se Skoda on jo premiumia lääkäritalon lääkäritkin jo näkyy Codiakilla ajavan ei ole ladoilla koskaan ajelleet..eikä corolloillakaan..


      • Kiimänkinen
        Premiumia kirjoitti:

        Kyll se Skoda on jo premiumia lääkäritalon lääkäritkin jo näkyy Codiakilla ajavan ei ole ladoilla koskaan ajelleet..eikä corolloillakaan..

        Skeida on alemman keskiluokan bulkkimerkki ja lääkärit ajavat tyypillisesti premiumeilla:audi bmw, mercedes. Lääkärit myös välttelevät autoja, joissa selkä tuhoutuu huonojen penkkien ansiosta, skeida just tällainen


      • Terojannu

        Ei saa tojosta autoa, eikä paskasta suklaata, vaikka kuinka vatkaisi. Vanha Härmäläinen sananlasku, joka pitää paikkansa yhä paremmin.


    • Kaikkea sitä kuuleekin.

    • aidot.itäpremiumit

      Hahahahahaaa. 😂 hyvä tsoukki. Aloittajan logiikalla Dacia on sitten jo edustusautoluokassa.

    • kuolennauruun

      Skoda prempukka :D

    • huumorikukkii

      Aina kun joku nostaa tän ketjun ja sattuu paikalle niin tulee hersyvät naurut :-D

      • Tyhmännauraja

        Naurattaa naurajat! Hehehhehhehheheheheheheh!


    • en.tajua

      Ei arvostusta tai Premiumia, ainakin Skoda käy kaupaksi: Tammikuussa 2019 myytiin 1566 Skodaa, Toyotan lukema 1603 kpl. Automalleissa Octavia selvä ykkönen 745 kpl.

      Kai näitä työttömät moppikauppiaat sitten ostelee, en näistä niin ymmärrä...

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe