Sieg

Heil!!

Achtung! Heil Fuhrer!!

6

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxzxzxzxxxzzz

      mikset mee kiusaamaan kaltaisias tonne juutalaispalstalle....

    • mädchen

      Was soll das denn fuer ein Blödsinn?!?! Wo kommst du denn her? Haben die dich aus den Kriegsruinen rausgebuddelt?!
      Mach dein Spielchen wo anders. Hier bist du falsch.

      • lejlrekj

        Mielestäni teitä saksalaisia on kohtuuttoman paljon syyllistetty tämän Hitlerin vuoksi. Teki hän toki jotain virheitäkin, mutta myös paljon hyvää. Tämä hänen aikaansaamansa hyvä yleensä unohdetaan.


      • Bienenkönigin
        lejlrekj kirjoitti:

        Mielestäni teitä saksalaisia on kohtuuttoman paljon syyllistetty tämän Hitlerin vuoksi. Teki hän toki jotain virheitäkin, mutta myös paljon hyvää. Tämä hänen aikaansaamansa hyvä yleensä unohdetaan.

        Terve!
        Mitä hyvää Hitler on tehnyt???? Eikä se ollut edes saksalainen. Miks se ei sotinut siellä Itävallassa mistä hän oli kotoisin?!
        Meillä "jälkeläisiä" puhutaan kaikkea Hitleristä ja jotkut ovat vieläkin vihaisia vaikka se ei meihin enään liitykään. Minä itse olen 24 v. ja mun pitää olla varovasti, jos sanon että olen ylpeä olla saksalainen. Jokainen on ylpeä omasta isänmaasta ihan sama mistä hän tulee.
        Suomalaiset liputtavat kun on pyhä, mutta ei kukaan yksityinen henkilö saksassa liputtaa kun on pyhä, miksei?!


      • lejlrekj
        Bienenkönigin kirjoitti:

        Terve!
        Mitä hyvää Hitler on tehnyt???? Eikä se ollut edes saksalainen. Miks se ei sotinut siellä Itävallassa mistä hän oli kotoisin?!
        Meillä "jälkeläisiä" puhutaan kaikkea Hitleristä ja jotkut ovat vieläkin vihaisia vaikka se ei meihin enään liitykään. Minä itse olen 24 v. ja mun pitää olla varovasti, jos sanon että olen ylpeä olla saksalainen. Jokainen on ylpeä omasta isänmaasta ihan sama mistä hän tulee.
        Suomalaiset liputtavat kun on pyhä, mutta ei kukaan yksityinen henkilö saksassa liputtaa kun on pyhä, miksei?!

        En tiedä mitä Saksan kouluissa opetetaan historian tunneilla Hitleristä. Mutta meillä Suomessa kouluissa opetetaan, että Saksassa oli kova työttömyys ja Saksan taloudessa meni huonosti. Hitlerin valtaan noustua työttömyys väheni ja Saksan taloudellinen tilanne parani. Sitten kerrotaan sodista ja muista ikävistä asioista. Hitler piti saksalaisia erityisen kyvykkäinä ihmisinä, siinä hän oli oikeassa, mutta hän meni vain liiallisuuksiin.

        Minun mielestäni nykypäivän saksalaisia lannistetaan liikaa henkisesti Hitlerin vuoksi. Olkaa vain ylpeitä saksalaisuudesta ja vetäkää Saksan lippu salkoon.


      • voivitja
        lejlrekj kirjoitti:

        En tiedä mitä Saksan kouluissa opetetaan historian tunneilla Hitleristä. Mutta meillä Suomessa kouluissa opetetaan, että Saksassa oli kova työttömyys ja Saksan taloudessa meni huonosti. Hitlerin valtaan noustua työttömyys väheni ja Saksan taloudellinen tilanne parani. Sitten kerrotaan sodista ja muista ikävistä asioista. Hitler piti saksalaisia erityisen kyvykkäinä ihmisinä, siinä hän oli oikeassa, mutta hän meni vain liiallisuuksiin.

        Minun mielestäni nykypäivän saksalaisia lannistetaan liikaa henkisesti Hitlerin vuoksi. Olkaa vain ylpeitä saksalaisuudesta ja vetäkää Saksan lippu salkoon.

        Auf dieser Rankingliste stehen vorne Mao und Stalin ganz sicher. Im Vergleich war der Adolf ein Amateur der entsprechend viel Zeugen ung Spuren hinterlassen hat. Auch die Zahl der Opfer ist bei den zwei Erstgenannten wäsentlich höher! Ausserdem ist Kommunismus(Rotfaschismus) noch in Macht in vielen Ländern!
        Historiker sollten eine derartige Liste veröffentlichen!
        Näin on näreet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8471
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1383
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1155
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1146
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1047
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      980
    7. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      775
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      674
    Aihe