Sieg

Heil!!

Achtung! Heil Fuhrer!!

6

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxzxzxzxxxzzz

mikset mee kiusaamaan kaltaisias tonne juutalaispalstalle....

• mädchen

Was soll das denn fuer ein Blödsinn?!?! Wo kommst du denn her? Haben die dich aus den Kriegsruinen rausgebuddelt?!
      Mach dein Spielchen wo anders. Hier bist du falsch.

• lejlrekj

Mielestäni teitä saksalaisia on kohtuuttoman paljon syyllistetty tämän Hitlerin vuoksi. Teki hän toki jotain virheitäkin, mutta myös paljon hyvää. Tämä hänen aikaansaamansa hyvä yleensä unohdetaan.

• Bienenkönigin
        lejlrekj kirjoitti:

Mielestäni teitä saksalaisia on kohtuuttoman paljon syyllistetty tämän Hitlerin vuoksi. Teki hän toki jotain virheitäkin, mutta myös paljon hyvää. Tämä hänen aikaansaamansa hyvä yleensä unohdetaan.

Terve!
        Mitä hyvää Hitler on tehnyt???? Eikä se ollut edes saksalainen. Miks se ei sotinut siellä Itävallassa mistä hän oli kotoisin?!
        Meillä "jälkeläisiä" puhutaan kaikkea Hitleristä ja jotkut ovat vieläkin vihaisia vaikka se ei meihin enään liitykään. Minä itse olen 24 v. ja mun pitää olla varovasti, jos sanon että olen ylpeä olla saksalainen. Jokainen on ylpeä omasta isänmaasta ihan sama mistä hän tulee.
        Suomalaiset liputtavat kun on pyhä, mutta ei kukaan yksityinen henkilö saksassa liputtaa kun on pyhä, miksei?!

• lejlrekj
        Bienenkönigin kirjoitti:

Terve!
        Mitä hyvää Hitler on tehnyt???? Eikä se ollut edes saksalainen. Miks se ei sotinut siellä Itävallassa mistä hän oli kotoisin?!
        Meillä "jälkeläisiä" puhutaan kaikkea Hitleristä ja jotkut ovat vieläkin vihaisia vaikka se ei meihin enään liitykään. Minä itse olen 24 v. ja mun pitää olla varovasti, jos sanon että olen ylpeä olla saksalainen. Jokainen on ylpeä omasta isänmaasta ihan sama mistä hän tulee.
        Suomalaiset liputtavat kun on pyhä, mutta ei kukaan yksityinen henkilö saksassa liputtaa kun on pyhä, miksei?!

En tiedä mitä Saksan kouluissa opetetaan historian tunneilla Hitleristä. Mutta meillä Suomessa kouluissa opetetaan, että Saksassa oli kova työttömyys ja Saksan taloudessa meni huonosti. Hitlerin valtaan noustua työttömyys väheni ja Saksan taloudellinen tilanne parani. Sitten kerrotaan sodista ja muista ikävistä asioista. Hitler piti saksalaisia erityisen kyvykkäinä ihmisinä, siinä hän oli oikeassa, mutta hän meni vain liiallisuuksiin.

Minun mielestäni nykypäivän saksalaisia lannistetaan liikaa henkisesti Hitlerin vuoksi. Olkaa vain ylpeitä saksalaisuudesta ja vetäkää Saksan lippu salkoon.

• voivitja
        lejlrekj kirjoitti:

En tiedä mitä Saksan kouluissa opetetaan historian tunneilla Hitleristä. Mutta meillä Suomessa kouluissa opetetaan, että Saksassa oli kova työttömyys ja Saksan taloudessa meni huonosti. Hitlerin valtaan noustua työttömyys väheni ja Saksan taloudellinen tilanne parani. Sitten kerrotaan sodista ja muista ikävistä asioista. Hitler piti saksalaisia erityisen kyvykkäinä ihmisinä, siinä hän oli oikeassa, mutta hän meni vain liiallisuuksiin.

Minun mielestäni nykypäivän saksalaisia lannistetaan liikaa henkisesti Hitlerin vuoksi. Olkaa vain ylpeitä saksalaisuudesta ja vetäkää Saksan lippu salkoon.

Auf dieser Rankingliste stehen vorne Mao und Stalin ganz sicher. Im Vergleich war der Adolf ein Amateur der entsprechend viel Zeugen ung Spuren hinterlassen hat. Auch die Zahl der Opfer ist bei den zwei Erstgenannten wäsentlich höher! Ausserdem ist Kommunismus(Rotfaschismus) noch in Macht in vielen Ländern!
        Historiker sollten eine derartige Liste veröffentlichen!
        Näin on näreet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 528
      8288
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2788
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2641
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      171
      2068
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1931
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1755
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      81
      1275
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1218
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1195
    Aihe