hävettävää??? Miksi ? Miksi ei?
Kysymys eritoten nimimerkille
m-nainen-ei-ap.ei-mialle
Onko työttömyys
9
208
Vastaukset
Onko työttömyys hävettävää ?
En tiedä, kun en ole työtön työhakija.
Omaishoitajana olen toiminut kyllä,
ajoittain, jo useana vuonna.
Kannattaa nyt Timo ja Tuula miettiä,
mitä sieltä puskista huutelette,
kun ette selvästi tiedä asioistani YHTÄÄN mitään.- hallup
En ole Timo tai Tuula mutta kirjoittelet väheksyen työttömyyttä ja työttömiä.
Kerro miksi väheksyt ja häpeät sitä ryhmää? Syrjit heitä ja olet itse parempi ja akateeminen ? hallup kirjoitti:
En ole Timo tai Tuula mutta kirjoittelet väheksyen työttömyyttä ja työttömiä.
Kerro miksi väheksyt ja häpeät sitä ryhmää? Syrjit heitä ja olet itse parempi ja akateeminen ?Nimimerkki "hallup" kirjoitit:
"mutta kirjoittelet väheksyen työttömyyttä ja työttömiä."
VASTAAN:
Ei pidä paikkaansa. En ole kirjoitellut työttömistä missään mitään, en ylevää enkä väheksyvää. Halveksuva suhtautuminen on omaa luuloasi!
Yrität selvästi saada minua kirjoittelemaan työttömiä vastaan, jotta he hyökkäisivät kimppuuni palstalla. En kirjoita.
Totesin vain, ettei "luulo ole tiedon väärti". En ole nimeltäni "Jenni" enkä muutu
"työttömäksi työnhakijaksi" tai vaikka kuolleista nousseeksi Elvikseksi, vaikka joku niin palstalla väittäisi.
- baadmistake
Nyt se nolaa kaikki tuntemansa työttömät. "Onko Hallu joku vihje? Alkaako nimesi H:lla? Taidat olla Heikki joka jäi työttömäksi kymmenen vuotta sitten kun kampukselta siirrettiin eräs firma Kiinaan tuottavuuden vuoksi" tjsp
- Olenharkinnut
Olen itse miettinyt että työttömänä keikkatöillä eläminen voisi olla hyväkin vaihtoehto jos psyykkinen terveys ei kestä työn stressaavuutta ja kiirettä.
Keikkatyöllä saisi säännösteltyä stressiä ja määrätä itse kuinka paljon töitä tekee.
Työvoimatoimistot ei kannata tällaista työllistymistä, mutta minusta se olisi hyväkin ratkaisu esim. Ihmisille joilla mielenterveysongelmia ja ovat osatyökykysiä.
Rekistereissä tietenkin henkilö on työtön mutta käytännössä hän tekee töitä ehkä joka viikko joitain päiviä tai muutamia tunteja
Nykyaikana työ vaatii niin paljon. Yhden pitäisi revetä 4 henkilöksi työssään. Yhden päälle kasaantuu aina vain suurempi työtaakka. Osatyökykyiset ei jaksa sitä ja terveitäkin se vie sairauslomilleTämä on "Ikävä"-palsta. Työvoimapoliittisille keskusteluille löytyy varmasti oma palstansa, myös suomi24.fi-sivustolta.
Enkä halveksi työttömiä. Tähän ikään mennessä olen tavannut ihmisiä sen kummemmin tutustumatta, ja myös lukenut erilaisista ihmiskohtaloista: Tiedän nimiltä ja naamoilta raitista, kunnon porukkaa, joilta yrityksen tuotannon siirtäminen halpatyömaihin on vienyt Suomessa työpaikat. Olen lukenut fyysisen vamman, psyykkisen tilan tai opintojen vuoksi vain osa-aikaisesti työskentelemään kykenevistä.
En ole niin tyhmä ja tietämätön, että vihaisin, tai halveksisin jotakin ihmisryhmää kategorisesti: En vihaa mustalaisia enkä arabeja. En halveksi työttömiä enkä yrittäjiä - yksisilmäisesti. (Kumpaakin on minulta kysytty.)
Jokainen on yksilö, olipa juutalainen, lestadiolainen tai muslimi.
- von.aatelisen.vaimo
Minäkin olen omaishoitaja.
Pian 3-vuotiaan Eeron omaishoitaja.
Työskentelen fysioterapeuttina myös.
Intiimihierontaa saavat niin Timppa kuin
blogisti miehenikin.- Onko
Kehitysvammainen 3 vuotias?
”Kuka on omaishoitaja?
Omaishoitaja on henkilö, joka pitää huolta sairaasta, vammaisesta tai ikääntyvästä läheisestään. ”
https://thl.fi/fi/web/vammaispalvelujen-kasikirja/itsenaisen-elaman-tuki/omaishoito
- pist
Ei ole muuta kuin yhteiskunnalle. Yhteiskunnan on tarjottava kaikille töitä.
Yhteiskunta hävetköön, työtön on syytön siihen että ei ole tarjolla töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3143298- 1091807
- 351526
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1921460- 1281256
- 1091201
- 631005
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.63977Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.70977Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t206976