Miksi ostomorsian?

Leinistö

Miksi ostatte Thaimaasta itsellenne morsiamen? Ettekö saa ilman rahaa?

38

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thainnain

      Koska mä voin. On rahanpaskaa, mieskuntoa, ulkonäköä ja virtaa.
      Ilman rahaa olevat keski-ikäiset miehet eivät saa Suomessa eikä Thaimaassa kuin ikäisiään mummuja. Ilman rahaa ei Thaimaahan pääse eikä voi naista saada.
      On koluttu joskus naisia läpi Suomessakin. Lihavia ja liian vanhoja. Moni haluaisi vain tapailla ja paneskella. Minähän en lihavaa ja vanhaa pane. Siinä ei yli nelikymppiset suomimummot pysy kelkassa mukana kun aletaan naimaha.
      Vanhanaikaisena miehenä vaadin suhteelta perinteikkyyttä. Sitoutumiskyky on tärkeää. Sitä ei nuoret suominaiset enää edes tiedä mitä se on.

      Mikäs siinä sitten kun hoitaa asiat tyylillä ja kulkee käsikkäin onnellisen tumman 45 kiloisen kaunokaisen kanssa. Halvemmaksi se noutovaimo tulee jokatapauksessa kuin suomivaimo. Ilmaisia naisia ei meille herrasmiehille ole. Sioille ja pummeilla saattaa olla. Me herrasmiehet kun haluamme hemmotella naistamme monin tavoin ja varmistaa heille onni ja hyvä elämä, niin se tuppaa aina maksamaan. Mitäs siitä. Raha on tehty käytettäväksi ja onni on tavoittelemisen arvoinen.

      • Sensei--

        Kovin olet kokenut huomioiden nuoren ikäsi, oletko jo elänyt 10 vuotta aikuisikää kun mummottelet nelikymppisiä?

        Kokemuksesta voin kertoa että olet kokeneempi keski-ikäisenä kuin nyt.


      • lootsi

        vaikutat peräkammarin luuserlta. ilmeisesti olt sellainen.


      • novoilerppaa
        Sensei-- kirjoitti:

        Kovin olet kokenut huomioiden nuoren ikäsi, oletko jo elänyt 10 vuotta aikuisikää kun mummottelet nelikymppisiä?

        Kokemuksesta voin kertoa että olet kokeneempi keski-ikäisenä kuin nyt.

        Keski-ikäiseksihän hän ilmoittautui.

        SenSukka ei taas osaa päättää haukkuako thaivaimoja ja niiden miehiä vai ei. Silloin sensukka ei hauku kun esittää itse thain aviomiestä. Totuus paljastuu silloin aina sensukan naisista kun joku ylistää thainaisia. Silloin sensukka kokee äitiään pilkatun vaikka äitinsä ei liity mitenkään siihen että joku ottaa mieluummin nuoremman thain kuin sensukan vanhan mutsin.

        Suomalaiset miehet on haluttuja miehiä Thaimaassa. Tietävät kilteiksi ja koulutetuiksi. Voivat sitten tarjota toisilleen hyvän elämän.


      • RuoskatukkaMarko
        novoilerppaa kirjoitti:

        Keski-ikäiseksihän hän ilmoittautui.

        SenSukka ei taas osaa päättää haukkuako thaivaimoja ja niiden miehiä vai ei. Silloin sensukka ei hauku kun esittää itse thain aviomiestä. Totuus paljastuu silloin aina sensukan naisista kun joku ylistää thainaisia. Silloin sensukka kokee äitiään pilkatun vaikka äitinsä ei liity mitenkään siihen että joku ottaa mieluummin nuoremman thain kuin sensukan vanhan mutsin.

        Suomalaiset miehet on haluttuja miehiä Thaimaassa. Tietävät kilteiksi ja koulutetuiksi. Voivat sitten tarjota toisilleen hyvän elämän.

        Pattayapoissit kaukana koulutetuista


      • Sensei--
        novoilerppaa kirjoitti:

        Keski-ikäiseksihän hän ilmoittautui.

        SenSukka ei taas osaa päättää haukkuako thaivaimoja ja niiden miehiä vai ei. Silloin sensukka ei hauku kun esittää itse thain aviomiestä. Totuus paljastuu silloin aina sensukan naisista kun joku ylistää thainaisia. Silloin sensukka kokee äitiään pilkatun vaikka äitinsä ei liity mitenkään siihen että joku ottaa mieluummin nuoremman thain kuin sensukan vanhan mutsin.

        Suomalaiset miehet on haluttuja miehiä Thaimaassa. Tietävät kilteiksi ja koulutetuiksi. Voivat sitten tarjota toisilleen hyvän elämän.

        Rauhotu hieman Laiffi, minä täytän pian 60v enkä muuta ole ilmoittanut.

        Mulla on thaivaimo, joten sekoita mitä sekoitat, se on sun juttus.

        Hyvin kirjoitit tuon viimeisen kappaleen, ei oo mun vaimo valittanut olostaan.


      • TautinenHomeperseAmalia
        RuoskatukkaMarko kirjoitti:

        Pattayapoissit kaukana koulutetuista

        Sen verran savolaisjärkisiä sentää, että sinut ja ikivihreän pesemättömän kuksasi osaavat kiertää tosi tosi tosi kaukaa.


      • 64NumBall64

        kannattaa lukea palstaa siitä selviää pattayarakkaan koulutus...


    • AviomiesSenseiNumBall

      Tunnustan kyllä, että yritin tosissani ilman rahaa saada morsiamen, ei se onnistunut, mutta sitten tärppäsi kuitenkin, minulle käsittämättömän suuren sadantuhannen thb summan maksamalla sain viiden lapsen äidin, joka ei ollut kuin kolmesti eronnut, vaimokseni. Hän on selkävaivainen, vähäjärkinen, viisikymmenvuotias, tosi lihava ja ruma nainen. Mutta kuitenkin vaimo minulle, nukkavierulle peräkammarin SenseiNumBallille.
      Rahat sain pankista lainaksi, kun kerroin tuovani hänet Suomeen siivouspalvelulle töihin ja lupasin vielä pankinjohtajan huoneiston siivoojaksi korvauksetta viideksi vuodeksi.
      Näin helppoa oli minulle Thaimaasta vaimon hankinta, ottakaapa esimerkkiä.

      • SenseiNumBalltaksiT-Jkl

        Mieluisa vaimo minulla on, ilmaiseksi taksillani kyyditsin siivouskeikoille, joita yölliseen aikaan oli runsaasti ja toisinaan jopa viiskymppiä keikalta armaani toi palkkiota.


      • Lerpanvaimo

        Hyvä, selvisi totuus vaimostasi, ei ollut hammaslääkäri, eikä vanhushoitaja, vaan tavallinen maatiaisnainen Isaanin perukoilta.


    • Taasnäitä

      Tämmöistä se on miehen elämä. Jos naisen haluat, on pakko maksaa. Thaimaalainen tulee halvimmaksi koska ne ei eroa.
      Tietysti voi tehdä niinkin kuin se yksi 4-kymppinen heppu Oulun ulkopuolelta jolla ei naista ole ollut koskaan. Sen sijaan sillä on talot ja mökit ja äijä matkustelee Thaimaassa ja muualla koska sen lompakolla ei muijat ole loisinut.

      • RuoskatukkaMarko

        Thaimaalainen tulee halvimmaksi koska ne ei eroa.

        Nyt puhut peräkammarinpoika paskaa. Kyllä ne lähtee heti riipputissisen paskamahamiehen luota kun löytyy parempi siinä missä suomalainenkin akka vaihtaa säkin pois silmistään.


      • lahtis
        RuoskatukkaMarko kirjoitti:

        Thaimaalainen tulee halvimmaksi koska ne ei eroa.

        Nyt puhut peräkammarinpoika paskaa. Kyllä ne lähtee heti riipputissisen paskamahamiehen luota kun löytyy parempi siinä missä suomalainenkin akka vaihtaa säkin pois silmistään.

        Otan osaa Marko. Olisiko sinun kannattanut muuttaa äitisi luota pois aiemmin, mennä töihin ja laihduttaa? Minulla ollut 15 vuotta thaivaimo ja hyvin menee.


      • Harppi
        lahtis kirjoitti:

        Otan osaa Marko. Olisiko sinun kannattanut muuttaa äitisi luota pois aiemmin, mennä töihin ja laihduttaa? Minulla ollut 15 vuotta thaivaimo ja hyvin menee.

        Olisko sinun pitänyt laihduttaa ja muuttaa äitin luota pois kun piti ostomorsian hakea? Kuulostat todelliselta peräkammarin luuserilta.


      • lahtis
        Harppi kirjoitti:

        Olisko sinun pitänyt laihduttaa ja muuttaa äitin luota pois kun piti ostomorsian hakea? Kuulostat todelliselta peräkammarin luuserilta.

        Miksi? Ei minulla ole ongelmia vaimon eikä mahan kanssa.


      • Harppi
        lahtis kirjoitti:

        Miksi? Ei minulla ole ongelmia vaimon eikä mahan kanssa.

        Mutta piti ostomorsian hakea vaikka ei muka ole ongelmia? Älä jauha peris paskaa. Osotovaimo on niillä jotka on obgelmaisia ja ei mitään muuta saa.

        Jauha paskasi työvoimatoimistossa missä selität että ei löydy muka töitä.


      • akkainpuheita
        Harppi kirjoitti:

        Mutta piti ostomorsian hakea vaikka ei muka ole ongelmia? Älä jauha peris paskaa. Osotovaimo on niillä jotka on obgelmaisia ja ei mitään muuta saa.

        Jauha paskasi työvoimatoimistossa missä selität että ei löydy muka töitä.

        Jos siis on ulkomaalainen vaimo niin se on ostovaimo ja silloin on "obgelmainen" mies joka on työvoimatoimistossa selittämässä?
        Kun laittelet noita sanoja peräkkäin, niin mietitkö etukäteen laisinkaan millaisen lauseen ne muodostaa?
        Kerro mulle myös se että millä konstilla rahaton työtön kielitaidoton suomimies hankkii sen ostovaimon Thaimaasta? Charmillako? Fillarilla salakujettaa? Lähettää treffipalstalla sydämiä ja suukkoja?

        Lapsirakas. Ei se onnistu se "ostaminen" jos on työtön ja rahaton. Kitkerä kälätyksesi on ämmien höpinöitä.


      • AmalianHorinoita
        akkainpuheita kirjoitti:

        Jos siis on ulkomaalainen vaimo niin se on ostovaimo ja silloin on "obgelmainen" mies joka on työvoimatoimistossa selittämässä?
        Kun laittelet noita sanoja peräkkäin, niin mietitkö etukäteen laisinkaan millaisen lauseen ne muodostaa?
        Kerro mulle myös se että millä konstilla rahaton työtön kielitaidoton suomimies hankkii sen ostovaimon Thaimaasta? Charmillako? Fillarilla salakujettaa? Lähettää treffipalstalla sydämiä ja suukkoja?

        Lapsirakas. Ei se onnistu se "ostaminen" jos on työtön ja rahaton. Kitkerä kälätyksesi on ämmien höpinöitä.

        Amalian tämän kertainen naisen logiikka johtunee unohtuneista lääkkeistä....
        mutta mikä ihme saa ämmän purkamaan katkeruuttaan jo vuosia täällä 24/7....


      • olsse
        akkainpuheita kirjoitti:

        Jos siis on ulkomaalainen vaimo niin se on ostovaimo ja silloin on "obgelmainen" mies joka on työvoimatoimistossa selittämässä?
        Kun laittelet noita sanoja peräkkäin, niin mietitkö etukäteen laisinkaan millaisen lauseen ne muodostaa?
        Kerro mulle myös se että millä konstilla rahaton työtön kielitaidoton suomimies hankkii sen ostovaimon Thaimaasta? Charmillako? Fillarilla salakujettaa? Lähettää treffipalstalla sydämiä ja suukkoja?

        Lapsirakas. Ei se onnistu se "ostaminen" jos on työtön ja rahaton. Kitkerä kälätyksesi on ämmien höpinöitä.

        Työttömyyskorvauksilla ja lainatuilla rahoilla pummit tuo naisia.


    • Leinistö

      Olen ihastunut Sika-Amaliaan ja yritän saada hänet morsiamekseni. En tarvitse ostomorsiamia.

    • Maukhang

      Ostomorsiamen tuoneet ukot on Ö-kastin ukkoja joita ei suomalaiset naiset ota ollenkaan.

    • Uudisasukas

      Melkoisia kuvitelmia ja sanaleikkejä. Eikö teillä ole muuta tekemistä? Nyt ensimmäinen vuosi alkaa olemaan takana. Suomeen ei paluuta. Tyttö (n. 30v minua nuorempi) just tekee aamupalaa. Upea vartalo katsella. Pidän vielä tämän päivän, on sen verran mukava. Pidemmäksi aikaa vain niitä harvoja, jotka puhuu enkkua. Noin puolet öistä menee kuitenkin yksin. Ei siksi, ettei raha riittäisi vaan aina ei tartte ja toisaalta ei löydykään kun olen niin kranttu. Pitää olla nätti, todella hoikka ja mieluummin vielä lyhyt. Iällä ei niin väliä. Hintaa tietenkin tulee, mutta saa mitä haluaa. Varmaan sieltä Suomesta huudellessa tuntuu pahalta kun itsellä ei ole elämää, mutta käykää edes töissä niin sossutäti saa rahaa. Nostelen nimittäin nekin mielelläni vaikka ei tarttis.

      • sirppi

        No miksei sinulla ole elämää?

        Minkäkokoinen tynnyri itse olet kun et saa kun ostamalla naista? Ruma myös? Karsee pallomaha löytyy myös, eikö niin? Eikä kokemusta naisista, oma äiti ainoa kontakti?


    • thaivaimoehdottomasti

      Mulla on thaivaimo, ei ole mikään ostovaimo. En pidä sitäkään pahana asiana. Perinteihin kuuluu maksaa lahjusta appivanhemmille.
      Mutta annan mielelläni vaimolleni rahaa, koska hän on hyvä vaimo. En maksa seksistä koska emme harrasta sitä. Vaimoni on loistava vaimo, täysin toista maata kuin itseään täynnä olevat suurisuiset suomiläskit, jotka ei mihinkään hyödylliseen kykene eivätkä osallistu. Eivät mitään viitsi tehdä. Piruko niitä jaksaa katsella saati kuunnella. En minä ainakaan. Olen kiitollinen thaivaimostani.
      Niin olen tottunut rauhalliseen luonteeseensa että en siedä enää hetkeäkään suomalaisia naisia joiden elämäntehtävä on olla kaiken aikaa äänessä, kovassa sellaisessa.

      • thaimavaimo

        Pisteet sinulle kiitos ja nimimerkille 2010. Te olette ei rasisti.


    • Helppoa

      Kyllä vaimon kannattaa ostaa vaikka Suomesta saisikin valaita ilmaiseksi. Vaimot ovat halpoja. Eihän se ole kuin romuauton verran. Vastineeksi saa paljon enemmän. Minäkään en joutunut ostamaan, vaikka perheelle rahaa annoinkin, ja annan edelleen. Kuten täällä voi huomata monelle sellainen on isokin ongelma, koska ei ole rahaa. Jos sitä on, ajatukset ei aina pyöri rahassa.

      Ainoa mitä ihmettelen niin Suomessa kuin täälläkin on se, että miksi suomalaiset ottavat niin tavallisen näköisiä ja englantia osaamattomia tyttöjä, tai naisia. Itse vietin yli 3kk hauskaa pitäen, mutta sitten pieni, pirteä, englantia sujuvasti puhuva todella kaunis virkailija vei jalat alta. Ja hän maksaa muuten puolet siitä mitä perheelle menee.

    • sikasäkissä

      Siro ladyboy lähtee varmaan halvalla, siinä olisi maaseudun akkamiespojille illanvietettä ja jos ei Taikussa hotellissa ensitreffeillä mennä intiimiin hommaan niin paljastuu totuus vasta koti-Suomessa!

    • TampereenVili

      Oskarin hovin ostomorsiamet olivat maailman parhaita.

    • Taikkuakanmies

      Kyllähän itämainen nainen on ylivertainen suomalaiseen tuulipukuköntykseen verrattuna. Oikeastaan se tuulipuku on hyvä että ne selluliitit peittyy. Siihen se hyvyys sitten loppuukin.
      Laitoin tuossa vertailtavia asioita järjestykseen, suomalainen akka ei pärjää missään suhteessa taikkunaiselle. Itätyttö pitää ulkonäöstään huolta, pukeutuu muodikkaasti, ei kitise vastaan joka asiasta vaan tekee mitä käsketään, ei räpätä kaljan otosta, kotihommat ja ruoanlaitto sujuu, ottaa suihin vaikka kesken kauppareissun, osaa panna niin että tietää saaneensa.
      Näitä ominaisuuksia ei suomalaisilta siiderivalailta löydy, mitähän ne luulee itsestään.
      Thaivaimo on best!

      • Tiainen

        tuollaiset luuserit niinkun sinä nimenomaan hakee ostomorsiamen


    • taikku-on-paras

      Siinähän katselee ukot sitä selluliittista tuulipukuköntystä. Oli luuseri tai ei niin hyvää tekee, voin vakuuttaa. Kunnon moulinexi huulihölkässäkin. Siiderivalaat ei taida ottaa edes suikkiin?
      Kehtaa viedä näytille ihmisten ilmoillekin ja mukava katsoa kun muiden ukkojen päät kääntyy mutta parasta on niiden akkojen kateudesta punaiset naamat. Hahhahahhaa!

      • suomalainenluuseriukko

        Mikäskokoinen läskiporsas itse olet tuulipuvussasi? Seisooko edes enää diabetesmahan alla pikkuinen hiestä märkä nysäsi ja miten oma viinasta punoittava naamasi?


      • JokimäenJoppe

        Senseilerppa kyselee, peilistä itseään katsoen, että saisi vastauksen, mikäli joskus joku laitapuolen sateenkaariäijä sattuisi kohdalle.


    • tuomiontomppeli

      Onhan se niin ettei ilmaiseksi ole koskaan saanut ,itään hyvää

    • Kiittiriitti

      Ostan koska Suomi on täynnä Lenita airistoja ja tarja filatoffeja muita femakkoja.

    • Leoleo

      Ei saada,etkä varmaan saa sinäkään

    • Itula

      Ei täss maailmas saa ilmatteks kun luteita ja pitkät kynnet :(

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe