enemmän mielenterveysongelmia kuin verrokkiryhmällä, otetaanpa mikä tahansa verrokkiryhmäksi, vaikka peräseinäjoen palikoiden kannattajayhdistys.
Kysymys onko pattayanboysella
17
318
Vastaukset
- TaksiTeroJklolen
Vastaan tässä itselleni jälleen, nyt taksiterona.
Tunnustan kyllä, että yritin tosissani ilman rahaa saada morsiamen, ei se onnistunut, mutta sitten tärppäsi kuitenkin, minulle käsittämättömän suuren sadantuhannen thb summan maksamalla sain viiden lapsen äidin, joka ei ollut kuin kolmesti eronnut, vaimokseni. Hän on selkävaivainen, vähäjärkinen, viisikymmenvuotias, tosi lihava ja ruma nainen. Mutta kuitenkin vaimo minulle, nukkavierulle peräkammarin SenseiNumBallille.
Rahat sain pankista lainaksi, kun kerroin tuovani hänet Suomeen siivouspalvelulle töihin ja lupasin vielä pankinjohtajan huoneiston siivoojaksi korvauksetta viideksi vuodeksi.
Näin helppoa oli minulle Thaimaasta vaimon hankinta, ottakaapa esimerkkiä.- LerpanOnni
Kyllä on onnistanut TaksiTeroSenseiNumBallia hyvin naisasioissa, sai kuin saikin ikuinen peräkammarin poika Jyväskylästä vaimon ja vieläpä niin hyvän, että kelpaa muillekin ravintolaillan päätteeksi ja Terolla kyytejä riittää aamuöisin.
- TaxiTeroJkl
Minulla on tämä kaksisuuntainen mielialhäiriö ollut jo vuosia. Lääkärit todenneet sen parantumattomaksi. Syön jatkuvasti lääkkeitä mutta mikään ei auta.
- 64NumBall63
Jaa jaa resu nyt esiinnyt taxiteronakin jo, tiedätkö tai kyllä sinunpitäisi tietää että bibo ei koskaan parane, koska se on krooninen mielenterveydenhäiriö, joskin lääkityksellä se voidaan pitää varsin hyvin kurissa, esim. mania tai hypomaniassa potilas jättää usein lääkkeet ottamatta, ja tulos on sen mukaista, sitten tulee masennusvaihe... usein potilas vetää elämänsä överiksi mania vaiheen ainana... biboa kahta ei tyyppiä, 1. tyyppi on hankalampi hoitoinen kuin tyyppi 2. tyyppi kaksi, tyyppi 2. on yksi maailman alidiagnoosin saaneista sairauksista, resu, ensimmäisten oireiden ilmaannuttua menee noin kahdeksan vuotta diagnoosiin, tiedätkö jos tero olisi bibo hän olisi hyvässä joukossa, sitä sairastaa paleface, cheek, hector, loiri, hanhiniemi, alanko lisäksi vielä valtava joukko lisäksi, jos vain osaisivat hakea apua, varsinkin kun depressio vaivaa... mutta osa potilaista jättää lääkkeet ottamatta koska se rajoittaa luovuutta...
Resupeppu sinä et tiedät tästäkään asiasta mitään, oletko koulussa kuluttanut vain persettäsi penkissä, reppana, ilmankos sinusta tuli rakennusten apu"mies". - 64NumBall64
64NumBall63 kirjoitti:
Jaa jaa resu nyt esiinnyt taxiteronakin jo, tiedätkö tai kyllä sinunpitäisi tietää että bibo ei koskaan parane, koska se on krooninen mielenterveydenhäiriö, joskin lääkityksellä se voidaan pitää varsin hyvin kurissa, esim. mania tai hypomaniassa potilas jättää usein lääkkeet ottamatta, ja tulos on sen mukaista, sitten tulee masennusvaihe... usein potilas vetää elämänsä överiksi mania vaiheen ainana... biboa kahta ei tyyppiä, 1. tyyppi on hankalampi hoitoinen kuin tyyppi 2. tyyppi kaksi, tyyppi 2. on yksi maailman alidiagnoosin saaneista sairauksista, resu, ensimmäisten oireiden ilmaannuttua menee noin kahdeksan vuotta diagnoosiin, tiedätkö jos tero olisi bibo hän olisi hyvässä joukossa, sitä sairastaa paleface, cheek, hector, loiri, hanhiniemi, alanko lisäksi vielä valtava joukko lisäksi, jos vain osaisivat hakea apua, varsinkin kun depressio vaivaa... mutta osa potilaista jättää lääkkeet ottamatta koska se rajoittaa luovuutta...
Resupeppu sinä et tiedät tästäkään asiasta mitään, oletko koulussa kuluttanut vain persettäsi penkissä, reppana, ilmankos sinusta tuli rakennusten apu"mies".Resu kirjoittele,pa hieman lisää, aikaisemmin luultiin että tieto lisää tuskaa, nyt on havaittu että, se ei pidä paikkaansa, vaan tietämättömyys ja ennakkoasenteet vasta lisäävätkin tuskaa, sinäkin kerrot siis teit diagnoosin terosta joka sairastaa biboa, vaikka bibo itsessään ei edes aiheuta palstalla näkyviä ongelmia, tälläisiä ongelmia aiheuttaa ihan muut mielenterveyden sairaudet, mutta minun tehtävä ei ole kertoa mitkä, ja miten reppana... mutta psykiatriasta ne kyllä löytyvät osa psykologiasta. Tai sitten ihan vain ja ainoastaan olinko muna ennen kanaa... jos tiedät asioita jotain, jättäisit diagnoosit tekemättä, muuten jos tero on vintage kuski, hän ei ole bibo...
- vaisemmoista
64NumBall64 kirjoitti:
Resu kirjoittele,pa hieman lisää, aikaisemmin luultiin että tieto lisää tuskaa, nyt on havaittu että, se ei pidä paikkaansa, vaan tietämättömyys ja ennakkoasenteet vasta lisäävätkin tuskaa, sinäkin kerrot siis teit diagnoosin terosta joka sairastaa biboa, vaikka bibo itsessään ei edes aiheuta palstalla näkyviä ongelmia, tälläisiä ongelmia aiheuttaa ihan muut mielenterveyden sairaudet, mutta minun tehtävä ei ole kertoa mitkä, ja miten reppana... mutta psykiatriasta ne kyllä löytyvät osa psykologiasta. Tai sitten ihan vain ja ainoastaan olinko muna ennen kanaa... jos tiedät asioita jotain, jättäisit diagnoosit tekemättä, muuten jos tero on vintage kuski, hän ei ole bibo...
Kerro lerppa rohkeasti diagnoosisi, äläkä kiertele. Tero Takamaa Jyväskylästä on tuttu ja tunnettu mies takseineen, mutta hän ei täällä kirjoittele, vaan sinä esiinnyt hänenä toisinaan mikä täyttää kunnianloukkauksen ja identiteettivarkauden tunnusmerkit täysin, varsinkin koska esiintyessäsi Terona olet täysin rasistinen herjoja syytävä idiootti, eli se sama joka olet numballinakin.
Otanpa Teroon yhteyttä ja kysyn haluaako hän tehdä asialle jotakin. - VittuMikäIdiootti
Taas tätä kunnianloukkauspaskaa tee ny vittu se rikosilmoitus taas fobballe.
Ota ny yhteyttä hyvänen aika ja mee ruokatunnilla jo vihdoin myös Bike Worldiin. - asiaselvitetty
64NumBall64 kirjoitti:
Resu kirjoittele,pa hieman lisää, aikaisemmin luultiin että tieto lisää tuskaa, nyt on havaittu että, se ei pidä paikkaansa, vaan tietämättömyys ja ennakkoasenteet vasta lisäävätkin tuskaa, sinäkin kerrot siis teit diagnoosin terosta joka sairastaa biboa, vaikka bibo itsessään ei edes aiheuta palstalla näkyviä ongelmia, tälläisiä ongelmia aiheuttaa ihan muut mielenterveyden sairaudet, mutta minun tehtävä ei ole kertoa mitkä, ja miten reppana... mutta psykiatriasta ne kyllä löytyvät osa psykologiasta. Tai sitten ihan vain ja ainoastaan olinko muna ennen kanaa... jos tiedät asioita jotain, jättäisit diagnoosit tekemättä, muuten jos tero on vintage kuski, hän ei ole bibo...
No niin se oli nopeasti hoidettu. Tero ei ole kirjoitellut täällä. Hänhän on thaikun kanssa ollut naimisissa 15 vuotta eikä hänellä ole mitään antipatioita thaimaalaisia eikä Pattayaa kohtaan, kuten ei kenelläkään muullakaan terveellä ihmisellä.
- leipuripojanunelma
VittuMikäIdiootti kirjoitti:
Taas tätä kunnianloukkauspaskaa tee ny vittu se rikosilmoitus taas fobballe.
Ota ny yhteyttä hyvänen aika ja mee ruokatunnilla jo vihdoin myös Bike Worldiin.Onnellinen multimiljonääri aloitti taas vitun hokemisen, kun jää aina paskapuheistaan kiinni.
- 64NumBall63
vaisemmoista kirjoitti:
Kerro lerppa rohkeasti diagnoosisi, äläkä kiertele. Tero Takamaa Jyväskylästä on tuttu ja tunnettu mies takseineen, mutta hän ei täällä kirjoittele, vaan sinä esiinnyt hänenä toisinaan mikä täyttää kunnianloukkauksen ja identiteettivarkauden tunnusmerkit täysin, varsinkin koska esiintyessäsi Terona olet täysin rasistinen herjoja syytävä idiootti, eli se sama joka olet numballinakin.
Otanpa Teroon yhteyttä ja kysyn haluaako hän tehdä asialle jotakin.Niinkö on en tunne miestä muutakin hänen maineensa hua hinissä, ei muutakuin rikosilmoituksen kyhäykseen, joskin kannattaa tarkastaa ensin mitä tarkoittaa rikoksen tunnusmerkkeinä kunnianloukkaus ja identiteettivarkaus, samalla kannattaa miettiä mitä tarkoittaa perätön ilmianto... ettei homma pamahda omaan nilkkaan.
Minulla myös on ja paranee vain Pattayalla hyvässä seurassa..... Bamboooo Bambooooo
https://www.youtube.com/watch?v=rQD1uyydxuU&t=92sKerrotko vielä sen (asia mitä ei palstalta oikein tahdo saada selville), asian mahdollisemman tarkasti, että miten tuo "pattayanboys" ihmisryhmä määritellään. Tuli kyseinen asia vain taas kerran mieleen, kun itse tulee vajaan kolmen viikon päästä vierailtua muutama päivä tuolla Pattayallakin (sitä ennen viikko Pohjois-Thaimaassa), niin mietin kuulunko kyseiseen ryhmään vaiko en.
- HarkkoTopi
Kuulut toki.
Pattayapoi on:
ruma
lihava
sian naamainen
sia ruho
kelapummi
ei saa naista Suomessa paitsi äitiään
asuu äitin kanssa vuokrapaskaluukussa
tarralenkkarit
panee leidipoita
pallomaha
juo kiljua
ryyppää koko ajan
polttaa
syrjäytynyt
peräkamamrinpoika
eli juuri sitä mitä olet Kuulut toki.
Pattayapoi on:
ruma
-Tuohon en osaa ottaa kantaa.
lihava
-180cm. 92-94kg. Kuntosaliharjoittelua 14-15v. ikäisestä, eli paria kolmea noin vuoden taukoa lukuunottamatta kohta 30v. takana, tosin viimevuodet (useista loukkaantumisista johtuen) sellaista "kuntoa ylläpitävää treeniä" ( = paino 10kg. alempana kuin aktiivisen treenin aikana), mutta lihavaksi en kenenkään minua ole juuri kuullut sanovan (tosin ei kylla sanottu myöskään laihaksi yms.)
sian naamainen
-Taas asia mihin itse en osaa kantaa ottaa.
sia ruho
-Mikä on sia ruho?
kelapummi
18 vuotiaana kun siirryin ammattikoulusta teknilliseen oppilaitokseen, niin tuo "siirtymäkesä" on ainoa ajanjakso että olen saanut työttömyyskorvausta, ja yksi pitkä sairasloma (leikkauksen vaatinut onnettomuus) jonka "kustantajana" oli lopulta Kela. Muuten elänyt ensin opintotuella, sen jälkeen sitten palkkatulolla ja nykyään palkkatulon ja pääomatulon yhdistelmällä (osa-omistaja yrityksessa missä työskentelen)
-Parisuhteessa (ihan suomalaisen naisen kanssa).
-Oma keskustakaksio (lainaa jäljellä noin 35-40%:a asunnun nykyarvosta).
tarralenkkarit
-Taitaa yhdet treenikengät tosiaan olla "tarralenkkarit", eli kyllä löytyy.
panee leidipoita
-Noup. Muutamalla ensimmäisella Thaimaan matkallani tuli maksullista (nais) seuraa testattua (silloin kun sinkkuna tuli oltua) mutta totesin hyvin pian ettei maksullinen seksi ole "minun juttu". Ja noita "leidipoita" ei kyllä silloinkaan.
pallomaha
-Noup.
juo kiljua
-En, kun en juo alkoholia ollenkaan muutenkaan.
ryyppää koko ajan
-Sama kuin yllä.
polttaa
-Ikinä polttanut ainuttakaan savuketta, hyvin "tupakointivastainen".
syrjäytynyt
-Hmm. Mielestäni kohtuullisen laaja kaveri ja ystäväpiiri, etenkin työkavereiden kanssa vietetään hyvinkin paljon yhteistä aikaa myös vapaalla.
peräkamamrinpoika
-katso aikaisemmat vastaukset.
eli juuri sitä mitä olet- 64NumBall63
santtu_1975X kirjoitti:
Kuulut toki.
Pattayapoi on:
ruma
lihava
-180cm. 92-94kg. Kuntosaliharjoittelua 14-15v. ikäisestä, eli paria kolmea noin vuoden taukoa lukuunottamatta kohta 30v. takana, tosin viimevuodet (useista loukkaantumisista johtuen) sellaista "kuntoa ylläpitävää treeniä" ( = paino 10kg. alempana kuin aktiivisen treenin aikana), mutta lihavaksi en kenenkään minua ole juuri kuullut sanovan (tosin ei kylla sanottu myöskään laihaksi yms.)
sian naamainen
sia ruho
-Mikä on sia ruho?
kelapummi
18 vuotiaana kun siirryin ammattikoulusta teknilliseen oppilaitokseen, niin tuo "siirtymäkesä" on ainoa ajanjakso että olen saanut työttömyyskorvausta, ja yksi pitkä sairasloma (leikkauksen vaatinut onnettomuus) jonka "kustantajana" oli lopulta Kela. Muuten elänyt ensin opintotuella, sen jälkeen sitten palkkatulolla ja nykyään palkkatulon ja pääomatulon yhdistelmällä (osa-omistaja yrityksessa missä työskentelen)
tarralenkkarit
panee leidipoita
-Noup. Muutamalla ensimmäisella Thaimaan matkallani tuli maksullista (nais) seuraa testattua (silloin kun sinkkuna tuli oltua) mutta totesin hyvin pian ettei maksullinen seksi ole "minun juttu". Ja noita "leidipoita" ei kyllä silloinkaan.
pallomaha
-Noup.
juo kiljua
ryyppää koko ajan
-Sama kuin yllä.
polttaa
syrjäytynyt
-Hmm. Mielestäni kohtuullisen laaja kaveri ja ystäväpiiri, etenkin työkavereiden kanssa vietetään hyvinkin paljon yhteistä aikaa myös vapaalla.
peräkamamrinpoika
eli juuri sitä mitä oletFyysiset ominaisuudet eivät tee pattayaboyssia, vaan henkiset joita on rajallisesti, kuten palstan kirjoitusten taso osoittaa, lisäksi on käsittämätön kiinnostus rahalla maksettavaan rakkauteen, eräällä tavalla pattayarakkaus ja pattayaboyssi on synonyymejä keskenään, alkaa muuten selviämään oliko ensin mielenterveydenhäiriö joka johti pattayarakkauteen, vai päinvastoin...
Joten Santtu voit olla rauhassa et kuulu joukkoon, joka ei ole kovinkaan suuri...
ps. kulju on pattayaboissin ainoa alkoholijuoma johon reppanalla on varaa... - Sensei--
santtu_1975X kirjoitti:
Kuulut toki.
Pattayapoi on:
ruma
lihava
sian naamainen
sia ruho
-Mikä on sia ruho?
kelapummi
tarralenkkarit
panee leidipoita
pallomaha
-Noup.
juo kiljua
ryyppää koko ajan
-Sama kuin yllä.
polttaa
syrjäytynyt
peräkamamrinpoika
eli juuri sitä mitä oletHyvin vastattu Santtu mutta annoit vain lisää vettä myllyyn Laiffille joka esiintyy vastaan ja puolesta saadakseen itselleen päiväpuuhaa.
Toivottavasti nyt sulla onnistuu Chiang Main matka suunnittelemallasi tavalla.
- Rähmäkkö
Mitä ongelmaa Pattayanpoisseilla ei olisi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913