Sain nettikyselyn koskien Suomi24-sivuston uusia sääntöjä. Näyttää siltä, että suunnittelevat rekisteröitymispakkoa.
Missä palstan nilkit voivat jatkossa purkaa kaunojaan?
Rekisteröitymispakko tulossa
11
206
Vastaukset
- sysisinisteri
Asioita ei siis haluta hoitaa.
- hapenpuute
Tuleeko ne oksettavat happi naamari kuvat pakollisiks kaikille?
- saamarin_naamari
Kyllä koska palstalla ei saa esiintyä harhaan johtavasti
- Palstaa.seurannut
Olihan siinä vaihtoehtona mahdollisuus käyttää tilapäisesti puskanimmaria.
Kyllä se mahdollisuus on oltava niille, jotka ovat kaikkien hampaissa. - Kiertokeinoton
Teen sata eri tunnusta eri IP-osoitteille ja jokaiseen törkeääkin törkeämpi pään kuva.
- marabell
niistä happi naamari kuvista saa hyvää matskua
- Jönsas
marabell kirjoitti:
niistä happi naamari kuvista saa hyvää matskua
Niljakas puskistahuutelu käy hankalaksi.
- Darkweb
Jönsas kirjoitti:
Niljakas puskistahuutelu käy hankalaksi.
Taitava pää huutelee pimeä verkon jäljittämttömistä syövereistä.
- Jönsas
Rekisteröityminen tapahtuu pankkitunnuksilla.
Loppuu juhlat niljakkailta nilkeiltä.- t45
Naurettavaa. Tuleeko Suomi24:stä pankki tai rahapaja, josta aletaan jakaa palkkioita kirjoittajille? Saako vittuilulla 5 euroa?
Mielestäni kirjoittajien anonymiteetti on lähdesuojaan verrattava asia vielä nykyään.
Älä horise paskaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807