En ymmärrä

VäkisinVäännettySuhde

teitä! Onkin teidän pääasiallinen tavoite päästä parisuhteeseen?

Usein se pelkkä tavoite löytää joku ja päästä suhteeseen johtaa mahaplätsiin eli homma lätistyy kun taustalla ei ole rakastuminen vaan pelkkä pakkomielle saada suhde.

Minusta paras resepti jolla saa kestävän suhteen on olla yrittämättä löytää suhdetta.

Elää vaan omaa elämää ja sitten kun se ihastuminen tapahtuu luonnostaan niin sitten se on aitoa ja homma toimii jos tunteet molemminpuolisia

34

1785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Minusta paras resepti jolla saa kestävän suhteen on olla yrittämättä löytää suhdetta"

Olen kyllä samaa mieltä.
      Ei sitä kannata löytää vaan se tulee jos on tullakseen.

• omassarauhassa

En minä ole yrittänytkään löytää ketään elämääni, eikä se varmasti tule jos muut siitä koko ajan muistuttavat. Ensin täytyy toipua niistä vuosista mitkä ovat aiheuttaneet rikki menemistä ja vasta sen jälkeen on mahdollista katsoa elämää eteenpäin. Sellainen prosessi on käytävä läpi tai muuten eheytyminen jää kesken ainiaaksi.

• Sama_tyyli_norsulla

Kirjoitat samoin kuin
        m-nainen-ei-ap.ei-mia

• Sama_tyyli_norsulla kirjoitti:

Kirjoitat samoin kuin
        m-nainen-ei-ap.ei-mia

Ai minä?

• omassarauhassa kirjoitti:

En minä ole yrittänytkään löytää ketään elämääni, eikä se varmasti tule jos muut siitä koko ajan muistuttavat. Ensin täytyy toipua niistä vuosista mitkä ovat aiheuttaneet rikki menemistä ja vasta sen jälkeen on mahdollista katsoa elämää eteenpäin. Sellainen prosessi on käytävä läpi tai muuten eheytyminen jää kesken ainiaaksi.

Toipuminen on hyvästä kyllä mutta ei sitäkään tarvi ihan yksinään tehdä.
        Ei tarvitse kenenkään kanssa olla mutta olis se luotettava jollekka puhua esim.

• Sama_tyyli_norsulla
        AinaNorsu kirjoitti:

Ai minä?

Niin. Lainailet kuin eimia
        Eimian toinen omin juttu on kopioida kirjoittajan nicci omaan kommentiin ja osoittaa sillä tavoin kenelle kirjoittaa. Muut osoittaa sen kirjoittamalla keskustelijan kuplan alle niin että tämä keskusteluareena itse lainaa pätkää vastaajan kommentin alussa jotta muut lukijat tietää kenelle kommentoi

Eimialla on tällainen omaperäisempi tapa osoittaa kommenttia jollekin keskustelijalle

• einäyeikuulumitään
        AinaNorsu kirjoitti:

Toipuminen on hyvästä kyllä mutta ei sitäkään tarvi ihan yksinään tehdä.
        Ei tarvitse kenenkään kanssa olla mutta olis se luotettava jollekka puhua esim.

En halua puhua kenenkään kanssa. Minua auttaa että saan tehdä töitä rauhassa ja olla yksin omassa hiljaisuudessani.

• Sama_tyyli_norsulla kirjoitti:

Niin. Lainailet kuin eimia
        Eimian toinen omin juttu on kopioida kirjoittajan nicci omaan kommentiin ja osoittaa sillä tavoin kenelle kirjoittaa. Muut osoittaa sen kirjoittamalla keskustelijan kuplan alle niin että tämä keskusteluareena itse lainaa pätkää vastaajan kommentin alussa jotta muut lukijat tietää kenelle kommentoi

Eimialla on tällainen omaperäisempi tapa osoittaa kommenttia jollekin keskustelijalle

Joo no en ole he.
        Taitaa olla joku pakkomielle niihin? :P
        Täällä saa lainailla kuka tahtoo ei se ole kenenkään yksinoikeus tehdä sitä😂

• einäyeikuulumitään kirjoitti:

En halua puhua kenenkään kanssa. Minua auttaa että saan tehdä töitä rauhassa ja olla yksin omassa hiljaisuudessani.

Noh taidat näköjään haluta olla erakkona? :P

• enpidäsiitä
        AinaNorsu kirjoitti:

Noh taidat näköjään haluta olla erakkona? :P

Näin on, tarvitsen sitä, koska elämääni on liikaa "sörkitty".

• enpidäsiitä kirjoitti:

Näin on, tarvitsen sitä, koska elämääni on liikaa "sörkitty".

Olet sitten ollut liikaa väärien ihmisten kanssa? :o

• saaollaainayksinsitten

Itsestään ei tapahdu yhtään mitään.

• illanmietintää

Minulle se ei olisi mikään ongelma vaikka olisin aina yksin.

• Sellastako

Kyllä mä vaan oon ihastunut metsästämättä ja puristamatta ihastumista väkisin !

Yleensä se tulee silloin kun vähiten odottaa.

Monet tuttavani ovat hakemalla hakeneet suhdetta. Menneet sitten jonkun enemmän ”kaverin ” kanssa suhteeseen ja 2 vuotta kuluu ja he valittaa että kun välit on kaverilliset ja seksiä harrastaa enää kerran kuussa. Jotenkin molemmat elää omaa elämää.
        Toinen on kiva kaveri mut se jokin on hiipunut

Siinä vähän katse jo käy muissa kun haikailee oikeaa kipinää ja samalla katselee kateellisena kavereiden suhteita joissa 2 vuoden jälkeen ollaan vielä ihan kiinni toisissaan ja suhde vielä täysin liekissään

• muutaenhalua
        Sellastako kirjoitti:

Kyllä mä vaan oon ihastunut metsästämättä ja puristamatta ihastumista väkisin !

Yleensä se tulee silloin kun vähiten odottaa.

Monet tuttavani ovat hakemalla hakeneet suhdetta. Menneet sitten jonkun enemmän ”kaverin ” kanssa suhteeseen ja 2 vuotta kuluu ja he valittaa että kun välit on kaverilliset ja seksiä harrastaa enää kerran kuussa. Jotenkin molemmat elää omaa elämää.
        Toinen on kiva kaveri mut se jokin on hiipunut

Siinä vähän katse jo käy muissa kun haikailee oikeaa kipinää ja samalla katselee kateellisena kavereiden suhteita joissa 2 vuoden jälkeen ollaan vielä ihan kiinni toisissaan ja suhde vielä täysin liekissään

Kaverillisissa väleissä ei ole mitään ongelmaa vaan päinvastoin.

• Kyllä niitä etsimälläkin löytyy vai miksi sitten esim. Tinder olisi niin suosittu?

• Ihmistenilmoille

Takki auki ja hauki kainaloon. Kukaan ei oo ennenkään tullu kotoa hakemaan.

• Palikka

A singleman yet. Sinkut kun sit sit kun, ei pahalla, tuskin turhan ostolla.

• Chapliiini

No itse en tosiaankaan ole etsinyt ketään. Siitä syystä ihastuminen laittoikin sekaisin. Luulin kyllä, että kaikki ovat täällä kaipaamassa jotain tiettyä ihmistä kunnes tuli harvinaisen selväksi että täällä moni käyttäjä toivoo löytävän jonkun kaipailemasta juuri häntä. Ihan innoissaan kun luetaan oman etunimen ensimmäinen kirjain... En ymmärrä.

• Kirjaimia

Olet selkeästi liian vaativainen ymmärtämäänkään. Mistäs sinä innostut täällä ?? Pitääkö levittää täälläkin punainen matto ja ruusunterälehtiä ja kumartua palvomaan maata jalkojesi alla että innostut :D
        Toiset innostuu vähemmästäkin.

• Eisinisetvaansinnepäin

Mutta voi täällä kaivata parisuhteen sijaan muutakin - joskus lähempänä ollutta ihmistä, johon yhteys syystä tai toisesta on joskus katkennut. Toki yhteystiedot ei ole epäselvät, mutta ei se aina mene niinkuin jonkun mielestä järkevää voisi olla.

• AIka harvassa ne ihmiset jotka mua ymmärtäisivät.

• Ihan hyvä pointti tuossa Ap'een kirjoituksessa.

• M87_

"Minusta paras resepti jolla saa kestävän suhteen on olla yrittämättä löytää suhdetta."

Olen koittanut tätä noin kymmenen vuoden ajan, ei ole toiminut

• kultaisetneuvot

Tänään palstalla on asiaa, monessa ketjussa. Ensinnäkin, unohtakaa ihastuminen. Evoluutioteorian mukaan monet ihmiset ihastuu täysin vääriin ihmisiin ja niistä ei synny muutakuin hampaiden kiristelyä ja lopuksi ero. Pitkään suhteeseen tarvitaan järkeä, tahtoa, hauskuutta ja rahaa, ja huom nämä on tutkittuja tosiasioita (vaikka kuulostaa vitsiltä). Turvaliisuus ja leppoisuus tekee monen onnellisemmaksi. Raha helpottaa elämää ja jos suhteen tärkein juttu eli monelle se seksi on huonoa tai puuttuu niin sitäkin saa rahalla.

• meitä.on.joka.lähtöön

Tunteettomilla on tunteettomien jutut.

• parempiyksin

Olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa. Moni treffailee huonoja vaihtoehtoja ja valitsee niistä vähiten huonon, ja perustaa perheen kun niin vaan "kuuluu tehdä". Mitä sitten jos varattuna tapaakin sattumalta sen oikean, jota ilman ei voi elää? Sitten olet jo sidoksissa johonkin random-tyyppiin jonka kanssa ei ole mitään yhteistä (paitsi ehkä velat ja lapset pahimmassa tapauksessa). Jos ei ole ollut koskaan oikeasti rakastunut, tätä voi olla vaikea sisäistää.

• jokuvaasivusta

Olen täysin sama mieltä sinun kanssasi.

• jokuvaasivusta kirjoitti:

Olen täysin sama mieltä sinun kanssasi.

samaa mieltä, ilman ei voi elää meinaa ettei voisi elää ilman parisuhdetta jonkun tyypin kanssa.

mieluummin yksin, kuin huonossa tai epätyydyttävässä suhteessa. koska ei ole sitä pakkoa.

• ärtsy

Hei ja olen samaa mieltä.
      Toinen asia ,mitä en ymmärrä,vanhat ukot ja nuoret tytöt,hah…..

Pirkka Pekka Petelius,joo,meni hänestäkin maku.....lööpeissä kuva,niin oli kuin isä ja tytär....
      Pikkusen naurattaa.

• Ymmerrettävää

Onko 40- vuotias sinusta tyttö?

• tyttöjutut

Olen yli 40-v nainen ja saan kuulla vähän väliä "pikkutytöttelyä". Omistuista kun puhujina suht samanikäiset naiset, 40-50v. Tekis mieli kysyä kuinka vanha pitää olla? :D

• ongelmakeräilijä

Samaa mieltä kun ap. Itse mennyt sen mukana mitä vastaan on tullut ja näillä mennään edelleen. Turha väkisin on alkaa vääntämään, kyllä se ihminen sit tulee vastaan kuin tullakseen on.

Jotenkin on niin surullista katsoa vierestä kun parin hyvän ystävän ainoa tavoite on löytää kumppani ja sitten ne pettyy pahasti, kun tulee takapakkia.

• bergwolff35

Oikeastaan, tuon kirjoittaja on sekä oikeassa, että väärässä! Ei se ihan noin mene todellisuudessa, kuten kirjoitat, mutta on kuitenkin lähempänä totuutta, kuin jotkin ääliömäiset viestit täälläkin!

Ihmissuhteet, ovat sellainen kokoelma, eri aloilta, ettei sen lopullista tietäjää, voi OLLAKAAN!

Tyhmimmät ovat juuri niitä "tietäjiä", jotka ryhtyvät neuvomaan muita!

bergwolff35

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe