Mikä helvetti siinä maksaa, kun kaikki muut kanavat livenä netissä toimivat moitteettomasti, ulkomaisia kanavia myöten.
Mutta olipa missä tahansa, olipa kuin hyvä nettiyhteys tahansa, niin suomipoppi alkaa aina jossain vaiheessa pätkimään.
Olenko ainoa, jolla on tälläinen kokemus asiasta?
Radio Suomipop netissä pätkii koko ajan
3
1251
Vastaukset
- Poistakaavalikoimasta
Ei haittais vaikka pätkähtäis lopullisesti äänettömäksi koko Suomipop. Olisi ainakin yksi itseään toistava vuodesta toiseen tehosoitolla samoja artisteja ja kappaleita soittava radiokanava vähemmän. Kukaan ei häviä mitään, vaikka ei kuulisi edelleen yli tuhatta kertaa vuodessa Suomipop nimiseltä kanavalta Chisun Sabotagea, Ellinooran Leijonakuningasta tai Evelinaan Tornadoa kun muita ei haluta soittaa.
Kaikki radiokanavia kuuneltavaksi tarjoavat nettisivustot ja apit voisivat poistaa tämän tyyliset kanavat valikoimistaan. Eipä jäisi kovin montaa suomalaista kanavaa enää palveluun. Sii Äf Äm ja kenties pari muuta kanavaa. - Bustype
Olet! Lumiukko!
- gruuväffämm
Tee näin: Laita joku toinen nettistriimi ensin päälle ja siitä äänet pois. Sitten laita tämä Suomipoppi pauhaamaan. Se ikäänkuin pitää yhteydet päällä tämä joutokäyvä nettistriimi sitä sun Suomipoppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126