mulla ei ole oikein syytä nousta ylös. töihin ja kouluun menen. mutta jos kukaan ei ns tarvi minua vapaalla niin en löydä syytä nousta ylös. on kivaa kun on johki meno tai joku tahtoo kylään, mutta mulla on alakulo menossa eron ja kuoleman takia. välillä olen pohjamudissa. saatan masentua jos en saa aina huomiota kun sitä haluan. työpaikalla on kiva jutella työasioita. sillon sitä saan, mutta lapsen poismuutto aiheuti mulle melkosen kriisin. sitten kon tulleeni suhteessa hyväksikäytetyksi. pidän syksystä, mutta nyt se ei juuri tunnu miltään. säälin itseäni kun sattunut "huonot tyypit" koittelemaan onneaan. haluan antaa ihmisille pehmeämmän vaikutelman itsestäni. opetella taas olemaan iloinen ja elämänmyönteinen, lenkiltä saan pirteyttä kun saan lähdettyä. joskus töihin on vaikea lähteä. olisi kiva vaan jäädä petiin kelaamaan tapahtumia. yksin ei aina jaksa. tuntuu että on ollut hautajaisia hautajaisten perään. ankiaa on ollut. terve olen, tiedän ei pitäisi valittaa. en joudu sossun luukulle menemään, mutta jotain puuttuu elämästä...
kun on vapaapäivä
mitäsnyt
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
Pisteen jälkeen seuraava kirjain aloitetaan isolla kirjaimella. Lauseen ensimmäinen kirjain on iso, ei pieni.
- Anonyymi
et ole lukenut sitä iltalehden uutista jonka mukaan oikeinkirjoutskyttääjät ovat idiootteja vaikka luulevat muuta toista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004766992- 262531
- 2202504
- 1451805
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu611124- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62930