Tunteilla leikkiää
mä en kaipaa
22
513
Vastaukset
- satumaa_
osuu ja ouppoo
https://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA - JätäSinä
Muut ihmiset rauhaan ja keskity hankkimaan itselles ja varsinkin niille sun kersoille elämä!
- satumaa_
mulla ei ole lapsia
- satumaa_
kenenkään tunteita ei saa käyttää omaksi hyödykseen
- millätavoin
joku on leikkinyt sinun tunteillasi? Oletko itse käyttänyt jonkun tunteita koskaan hyväksi esim. ottamalla seksiä vastaan joltain sinusta tykkäävältä, mutta josta et itse niinkään piittaa.
- satumaa_
mua ei vois vähempää kiinostaa irto tai seksi suhteet ne ei johda yhtään mihinkään
- muttahaluatko
kuitenki seksiä suhteessa, vai pelkkää platonista suhdetta?
- satumaa_
riipuu voiko toiseen luottaa 100%
- satumaa_
se että olen antannut pakkit ihmiselle koska en halua rikkoa kenenkään sydäntä
- satumaa_
mä en päästä ihmisiä lähelle joihin en voi luotaa
- muttaeihän
ihmiseen voi luottaa, jos ei tunne. Jos ei päästä ketään lähelle, niin ei voi oppia ketään tuntemaan. Ei tietty pidä luottaa sinisilmäisesti kehenkään.
- satumaa_
senpä vuoksi testaan onko toinen kaiken luottamuksen arvoinen
- satumaa_
itse näin sut vapaa ajalla paarissa toisen kanssa olin jo sillon varma että sua ei kiinosta joten lopettin yhteyden pidon sen vuoksi
- satumaa_
jos haistan palaneen käryy nostan kytkintä
niin se vaan on että luottamus pitää vain itse ansaita omalla toiminnalaan
turha jäkeenpäin itkee jos itse mokaa kaiken kauniin
- suosittelenlämpimäisesti
Peililles on hyvä puhua tää tsemppipuhe.
- no_huh_huh
leikkiää vai leikkijää?
Et tainnut kaivata koulun äikäntuntejakaan?aikuiset on vielä pahempia leikkiöitä jos on useampi ihminen kieroksessa se on kaukana rakkaudesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147