Kaularangan välilevyn pullistumaa

768790rt68

Hei,

Kertokaa kohtalotoverit mitä kaikkia oireita kyseinen ongelma teille aiheuttanut.

Sain eilen radiologin lausunnon, jossa todetaan pullistumaa kaularangassa ja nyt odotan ortopedin päätöstä mahdollisesta leikkaustarpeesta, jos ei leikattavaa niin pääsen fysiatrille.

Olen 25v mies ja kärsinyt pahoista oireista : kipu- puristus niskassa, puristava päänsärky, laivankansimaista huimausta, voimat poissa käsistä, vaikka minulla on urheilutaustaa. Selittämätön väsymys (kaikki verikokeet ja verenpaineet ym. kunnossa.)

Kunnallinen tutki 6kk ihan lihaskipuna kunnes oikea diagnoosi yksityisen ortopedin Mri lähetteellä.

Lääkkeitä määrätty tuona aikana sirdaludista ja panacodista triptyliin ja buranaan.
Nyt pärjään panacod/panadol yhdistelmällä jotenkin.

Näyttää siltä ettei lääkkeet ole auttamassa kyseiseen vaivaan, joten alan jo jossainmäärin toivoakin leikkausta..?

Kiitos jos joku vaivautuu auttamaan tämän inhottavan vaivan kanssa.

2

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellunkana

Hei minulla oli vuosia sitten kaularangan pullistuma- Lääkäri ei uskaltanut leikata,sain kipupiikkejä niskaan muutaman kerran Mehiläisessä, Niskatuki auttoi myös, Tsemppiä sinulle. Tv: Eeva

• Suosittelenn

Kannattaa kyllä ensin kokeilla Peter Hintonia (energiaparantaja) vaikka maksaakin sata dollaria. Mulla ainakin auttoi hermoihin ja moneen muuhunkin vaivaan. Esim. sen jälkeen ku halvaannuin ei isot varpaat ole koukistuneet mutta pari päivää sitten huomasin että oikean jalan iso varvas koukistu ja vasemmankin vähän liikahti. Viimeksi näin tapahtui ennen halvaantumista v. 95.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1397
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1375
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      306
      1137
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1067
    5. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      884
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      30
      879
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      825
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      794
    Aihe