Sinä joka ikävöit

Kadri

Mietitkö ja rakastatko kaivattuasi yhä? Itketkö, kun muistelet yhteisiä hetkiä ne ja sitä kun vain näit hänet? Uskotko että voisitte vielä olla yhdessä jos kuolema ei teitä erottanut?

12

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolemitään

yhteisiä hetkiä. On vain ihastus ja kiinnostus toista kohtaan. Silti tullut kyyneliä, koska ei pääse sen toisen lähelle.

• Kadri

Puhut ihastumisesta ja min ä rakastamisesta. Eri asioita.

• perseestätuo

Eikö olekkin

• Lemmenlaulu

Mietin kai liikaakin. Välillä itkettää kun yksin olen tai just jos nopeasti ohimennen nähnyt. Tuntuu että sydän halkee. Mutta en voi tehdä asialle mitään. Syytä en kerro.
      Taidan taas pitemmän tovin pois pysyä täältä. Herää vaan turhat toiveet tai tulee surkea olo kun tääl näitä jotai lueskelee. Josko toivottasti en tulisi enää koskaan tänne

• En kaipaa enää ketään elämääni, jos ei tajunnut silloin niin ei tajua nytkään. Soronoo. 🐽

• Kyllämietin

Tietenkin mietin, mutta olen hyväksynyt että asiat on näin.

Hän katsoi että paras tapa toteuttaa suhdetta on epärehellisyys ja vaikka painotin rehellisyyden tärkeyttä itselleni, hän katsoi tarpeettomaksi välittää toiveistani.

Häntä en voi pakottaa muuttumaan. Hänen pitäisi itse pitää sitä elämänarvoissaan tärkeänä ja tärkeänä osana toimivaa suhdetta.
      Hän ei ajattele asiasta niin eikä hänellä ollut/ole halua rehellisyyteen.

Hän ei myöskään pitänyt etusijalla meitä. Hänelle muut asiat ajoi edelle.

Koska en voi toista määräillä mutta omaa elämää voin määrätä ja ohjata tätä elämää kohti sellaisia asioita joissa on hyvä olla, tein päätöksen että tiemme erkanee.

En voinut muuta, koska en halunnut enää itkeä ja tuntea luottamukseni jatkuvasti murenevan lisää. Se vahingoitti minun mielialaa ja itseluottamusta sekä verotti arjessa tarvittavia voimavaroja. Tarvin niitä voimia muidenkin asioiden hoitoon ja käsittelyyn.

Silti päivittäin hän on mielessä. Rakastan edelleen. Suren jokainen minuutti mutta en päätöstäni pyörrä.

Tarvitsen henkiset voimavarani arkeeni, en miettimään ja suremaan miksi valehtelu ja mikä osa valetta ja mikä ei ja voiko tästä ikinä tulla mitään kun valeita valheen perään kasvoille lyödään. Onko järkeä jatkaa suhdetta joka perustuu täydellisesti valheen pohjalla jne.. se verottaa liikaa henkisiä voimiani

En ole valmis palaan entiseen. Jos valheellisuus poistuisi ja kaikki perustuisi rehellisyyteen ja luotettavuuteen niin sitten ehdottomasti asia olisi toisin.
      Näin ei kuitenkaan käy. Olen sen todennut tässä vuosia jo soittaneena ja huovanneena. Yritän unohtaa hänet mahdottomana rakkautena

• Ainako_näin

Kyllä , niin että pää räjähtää ja sydän halkeaa..
      Niin surullista..

• 🖤 Kyllä mä mietin ja .. ikävöin myös .. en mie rakasta, mutta kieltämättä hän on rakas minulle.
      En itke .. mutta haikea mieli on .. 🤔

Hän Mr. M. ♡

• pesuaineukko

siis Mr.Muscle??

• Ex.Höh_Whaaat
        pesuaineukko kirjoitti:

siis Mr.Muscle??

Joo, just hän ... 🙄

• Jokuvaanjostainjuu

Mietin ja rakastan. Uskon, että voimme olla yhdessä vielä.

• Kadri

Kaunista kuulla toivoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3195
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2243
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1829
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1677
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1391
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1351
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1230
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1167
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1147
    Aihe