Tul(l)en syksyn aikana tarvitsemaan B-luokan Mersun katolle taakkatelineen parille keikalle. Otan vastaan ehdotuksia ostopaikoista, joista saa nopeasti ja kohtuuhintaan - siis Veho ei käy ratkaisuksi.
Taakkatelineen ostopaikka
13
1029
Vastaukset
- uusavuttomuudenHuippua
Et sitten osaa etsi ATK:lta?
- roipetta_katolle
Hieman on vaikeaa ollut, hintoja löytyy ja erilaisia 'tilaustuote'-vihjeitä - ilman täsmällistä toimitusaikatietoa. Jos tämä puoli on jotenkin kunnossa, esim. 'varastossa'-merkinnällä, kerrotaan, että jälleenmyyjiltä saa (siis johonkin hintaan). Näin yksinkertaisista syistä ajattelin kysyä muiden kokemuksia. Sinun näkemyksestäsi ei valitettavasti ollut mitään apua.
- taakankin_kantaja
Olipas tuo uskomattoman hyvä ehdotus!
On totta, ettei kaikilla ole hakkeroinnin taitoja päästäkseen esimerkiksi tukkurien 'ATK:hon' katsomaan tietokantoja. Kaikki yritykset eivät suinkaan suosi avointa dataa saati että jakaisivat sitä Internetin kautta kaiken kansan helposti pällisteltäväksi.
Yhtenä Internet-vaihtoehdon rajaajana voi olla kielitaidon puute. Taakkatelineitä tehdään Euroopassa mm. Irlannissa, Saksassa, Italiassa ja Espanjassa. Kun itse taidat olla 'ATK:n' taitaja tai peräti kielimiehiä. voisit kertoa, mitä taakkateline on englanniksi, saksaksi, italiaksi ja espanjaksi. Siis nimenomaan taakkateline, ei kattoteline.
Valitettavasti minulla ei ole aloittajan kaipaamaa kokemusta Mersujen taakkatelineiden ostamisesta. - roinanomistaja
taakankin_kantaja kirjoitti:
Olipas tuo uskomattoman hyvä ehdotus!
On totta, ettei kaikilla ole hakkeroinnin taitoja päästäkseen esimerkiksi tukkurien 'ATK:hon' katsomaan tietokantoja. Kaikki yritykset eivät suinkaan suosi avointa dataa saati että jakaisivat sitä Internetin kautta kaiken kansan helposti pällisteltäväksi.
Yhtenä Internet-vaihtoehdon rajaajana voi olla kielitaidon puute. Taakkatelineitä tehdään Euroopassa mm. Irlannissa, Saksassa, Italiassa ja Espanjassa. Kun itse taidat olla 'ATK:n' taitaja tai peräti kielimiehiä. voisit kertoa, mitä taakkateline on englanniksi, saksaksi, italiaksi ja espanjaksi. Siis nimenomaan taakkateline, ei kattoteline.
Valitettavasti minulla ei ole aloittajan kaipaamaa kokemusta Mersujen taakkatelineiden ostamisesta.Huolimatta siitä, että tämänkin suolipalstan kantava ajatus näyttää olevan jakaa hyödyttömiä vastauksia kysymyksiin, joita kukaan ei ole edes tehnyt, haluan yrittää olla avuksi aloittajan problematiikassa.
Sopivia hakusanoja nettimetsästyksen käynnistämiseksi voisivat olla "roof carrier", "Grundträger" tai "Dachträger", "base portante", "portapacchi" ja "base di supporto". Eivät sanatarkkoja käännöksiä varmaankaan, mutta taakkatelineitä myyvät liikkeet, joista saa pyörän. surffilaudan, kanootin yms. kuljetustelineitä. Onnea etsintään!
Aiheeseen liittyen: minulla on Saksasta aurinkopaneelipinon tuonrtiin vuosia sitten ostamani taakkatelinepari C-Mersuun, joka sopii myös farkku-Mondeoon (toki riittävän vanhoihin, pulteilla ao. paikkoihin katossa). Merkki *muistaakseni* Thule. Ovat Joensuussa, mutta kulkeutuvat viikonloppuna tarvittaessa Helsinki-Vantaalle. Noutaja saa kohtuulliseen alehintaan 0€. Ja takuulappukin löytyi heti. Myyjä Kupp-West Frankfurtissa. Loistopalvelu, ehkäpä myös netissä. - roipetta_katolle
roinanomistaja kirjoitti:
Huolimatta siitä, että tämänkin suolipalstan kantava ajatus näyttää olevan jakaa hyödyttömiä vastauksia kysymyksiin, joita kukaan ei ole edes tehnyt, haluan yrittää olla avuksi aloittajan problematiikassa.
Sopivia hakusanoja nettimetsästyksen käynnistämiseksi voisivat olla "roof carrier", "Grundträger" tai "Dachträger", "base portante", "portapacchi" ja "base di supporto". Eivät sanatarkkoja käännöksiä varmaankaan, mutta taakkatelineitä myyvät liikkeet, joista saa pyörän. surffilaudan, kanootin yms. kuljetustelineitä. Onnea etsintään!
Aiheeseen liittyen: minulla on Saksasta aurinkopaneelipinon tuonrtiin vuosia sitten ostamani taakkatelinepari C-Mersuun, joka sopii myös farkku-Mondeoon (toki riittävän vanhoihin, pulteilla ao. paikkoihin katossa). Merkki *muistaakseni* Thule. Ovat Joensuussa, mutta kulkeutuvat viikonloppuna tarvittaessa Helsinki-Vantaalle. Noutaja saa kohtuulliseen alehintaan 0€. Ja takuulappukin löytyi heti. Myyjä Kupp-West Frankfurtissa. Loistopalvelu, ehkäpä myös netissä.Suurkiitos! Oikeista arjalaisista taikasanoista oli suuri hyöty hakukoneen kanssa vispatessa.
Jotkut firmat olivat käsittämättömän uteliaita udellen tietoja aina moottorin tilavuudesta alkaen, Kun en omasta autostanikaan välitä moisia tietää, oli tietämättömyys maksimissaan luvassa olevan laina-Mersun kohdalla. Tämmöiset nyt kuitenkin tilasin pari päivää sitten ja odotan niiden tulevan keskiviikkona, jolloin uskottu metallitaikuri saa toisen työstettäväkseen kinopään kiinnittämiseksi:
https://www.ebay.de/itm/Mercedes-B-Klasse-W246-5-Tur-ab-11-Aluminium-Dachtrager-kompl-PA6/172764353857?fits=Platform:W246|Make:Mercedes-Benz&epid=24004631113&hash=item28398ed541:g:Tv0AAOSwSwVaZfPG
Siltä varalta, että joku älypää on myöhäisellä sytytyksellä ja tuntee halua viisastella, vielä tiedoksi: oli niitä rautapellistä väännettyjä tarjolla halvemmalla.
- ihanaa
Jos ATK antaa vain myyjien ylimalkaisia tietoja, niin silloin voit vaikka soittaa sinne ja kysyä hintaa ja toimitusaikoja. Ei kai tämäkään asian pitäisi vaikea olla. Luuletko että joku lukija osaa kertoa liikkeitten varastotiedot paremmin? Eiköhän ulkomaan nettimyymälät näytä ihan kuvat tuotteistaan?
- Ei-atk-spesialisti
Minä en ainakaan tiedä miten ulkomaan nettimyymälöitä etsitään laittamalla Googleen kuva.
- roipetta_katolle
Ei-atk-spesialisti kirjoitti:
Minä en ainakaan tiedä miten ulkomaan nettimyymälöitä etsitään laittamalla Googleen kuva.
Minäpä tiedän: ei mitenkään.
- onko.hyllyssä.XYZ123a
Meitä on duuneissa, joista ei noin vain soitella pitkin päivää autotarvikeliikkeiden hitaahkoihin palvelunumeroihin. Ja vielä huonommin ruuhka-aikoihin iltaisin. Helppo meikäläisen ymmärtää aloittajan tarve kysellä muiden kokemuksia.
- Cee-farkku
Millaiset kiinnityskohdat B-Mersussa lienee? Itse siirryin VW Golf Variantista vm. 2008 uuteen farkkumalliseen C-Mersuun 2015. Volkkarissa käyttämäni, tavanomaisiin (katosta muutaman cm:n verran koholla oleviin) kattokaiteisiin kiinnitettävät yleiskäyttöiset taakkatelineeni eivät Mersun S205-sukupolven katonmyötäisiin kaiteisiin käyneetkään, joten olin pakotettu ostamaan kalliit mallikohtaiset telineet (Veholta). Ehkä vastaavia on jossakin tarjolla halvempina tarvikejuttuinakin?
Minulla ovat nuo VW:ssa käyttämäni, ulkoneviin kattokaiteisiin kiinnitettävät, likimain uudenveroiset,Thule-merkkiset taakkatelineet edelleen tyhjän panttina varastossa. Tämä vain ei ole oikea foorumi kaupankäyntiin. - jihuuJaHellätTunteet
Katso nyt vaikka alkuun Motonetin sivuilta, pitääkö kaikki antaa valmiina?
- EnAsioiBiltemassa
B-mersun omistajat taitavat tietää hyvin missä laajuudessa Moponetin hyllyt notkuvat heidän autonsa tarvikkeista. Kaikki respekti kuitenkin kotimaiselle firmalle.
- pakosta.autoileva
Oletat varmaan kaikkien tietävän jonkun Motonetin jossain. Google tarjosi lähintä reilun 350 kilometrin päästä. Ilmankos ei olla tavattu. Lähettävät kyllä näköjään sujuvasti, kun nettisivuilta etsii tuotteen. Nytpä on Motonetiinkin tutustuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851