Etkä sinä mahda sille yhtään mitään
Ha Ha Ha
Minähän muuten siitän sinut
11
450
Vastaukset
- EipSiinSitMit
Tiedätkö mitä olen sanonut miehille jotka on minulle jotain vastaavaa ”raiskaus” uhkauksen tyylistä laukoneet?
Olen sanonut että yrittää sopii mutta se on sitten elämäsi viimeinen kerta kun kokonaisella munalla ketään panet. Mulla on terävät hampaat ja linkkari taskussa.
Suosittelen yleensä harkitseen vielä uudelleen jos se seksi kovinkin tärkeää noin meinaan vielä tulevaisuudessakin - Sillälaillasitten
Miksi niin kovin haluat geenejäni?
Entäpä itselläsi, onko laadukasta siitostavaraa tarjolla?
Heh heh heh. - ohionneajat
Mulla on vaan nautinto nykyään mielessä...
- Jookullänäinon
Alkaa ikä kolkutella.
- muutenhyvämutkunon
maho eli siitä vaan sinä panee panee vaiks miten ja silti soisi siittävänsä
ha ha ha - Hyihele
Ootko raiskari
- Täälläonihan
Sairaita juttuja.
- Myttyerakko
Minä vaan kerään roskaa. Ha ha ha. Murehdin eräitä juttuja ja auttelen niitä sitten. Myttyilen ha ha ha. Jos en saa olla mytty niin meen potkii kiviä, käpyjä tai lumipaakkuja. Ha ha ha.
- Olemikävaanhaluat
Mytty tai pytty. Ihan sama.
Varo, se suhisee :D
- Sitäodotellen
Juu ihan vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345792
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962589- 1342507
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121423
- 621128
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101835- 76835