Etkä sinä mahda sille yhtään mitään
Ha Ha Ha
Minähän muuten siitän sinut
11
467
Vastaukset
- EipSiinSitMit
Tiedätkö mitä olen sanonut miehille jotka on minulle jotain vastaavaa ”raiskaus” uhkauksen tyylistä laukoneet?
Olen sanonut että yrittää sopii mutta se on sitten elämäsi viimeinen kerta kun kokonaisella munalla ketään panet. Mulla on terävät hampaat ja linkkari taskussa.
Suosittelen yleensä harkitseen vielä uudelleen jos se seksi kovinkin tärkeää noin meinaan vielä tulevaisuudessakin - Sillälaillasitten
Miksi niin kovin haluat geenejäni?
Entäpä itselläsi, onko laadukasta siitostavaraa tarjolla?
Heh heh heh. - ohionneajat
Mulla on vaan nautinto nykyään mielessä...
- Jookullänäinon
Alkaa ikä kolkutella.
- muutenhyvämutkunon
maho eli siitä vaan sinä panee panee vaiks miten ja silti soisi siittävänsä
ha ha ha - Hyihele
Ootko raiskari
- Täälläonihan
Sairaita juttuja.
- Myttyerakko
Minä vaan kerään roskaa. Ha ha ha. Murehdin eräitä juttuja ja auttelen niitä sitten. Myttyilen ha ha ha. Jos en saa olla mytty niin meen potkii kiviä, käpyjä tai lumipaakkuja. Ha ha ha.
- Olemikävaanhaluat
Mytty tai pytty. Ihan sama.
Varo, se suhisee :D
- Sitäodotellen
Juu ihan vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333