Järki on välillä

niinsevaan

käskenyt unohtamaan sinut, mutta jokin tuolla sisällä vastustaa sitä ja tuntuu munakin vaikka eihän se ole edes sinua nähnyt.

23

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghbo

      Ja kenelle tämä?

    • jotainrakentavaa

      hahahahahaha... kanamuniiiii... miks sul ny kananmunat tuntuu sisälläs ? :DDD

    • Elluhalloyb

      Niin...
      Miehen elämä on sellaista...
      Kun sinne nainen astuu...
      Se on vaan....ei muuta olekkaan jälkeen sen...😳😂👁👁

    • taijatolla

      Ookko se tarpeettomien munien myyjä?
      Järki taitaa seistä meillä molemmilla...

      • niinsevaan

        Ei ne myynnissä ole. Mutta tarpeettomina ehkä. Ja järki kyllä taitaa seistä.


      • jostakin

        Pitääkö olla huolissaan?


    • Hmm.. Jos munasi on joskus kurkannut salaa..? ;)

      • niinsevaan

        No jos niin? Se on kyllä jäänyt huomaamatta.


      • Ei sitä aina kaikkea huomaa ;D


      • Ja kyllä muna aina järjen voittaa ;D


      • kukavalitsee

        Onks tää joku kivi, paperi, sakset jutska?
        :)


      • oon ihan pihal siitä onko alottaja muija tai jäbä... ei se muna tunnu siellä ellei se oo sisäl! paitsi tunnen joskus puhelimen värinän reides vaik ei sois.. hmm, ehkä se muna tuli ensin ja kana sen jälkeen


      • eessoi

        Ensin aattelin ettei kai muijalla munaa oo, mut sitte aattelin, että onhan mullakin munaa tehä juttuja... mut tuo sun värinä reides on outo juttu jollei puhelinlangat


      • kukavalitsee kirjoitti:

        Onks tää joku kivi, paperi, sakset jutska?
        :)

        Vois ollakin :D


      • Kyllä tunnen jos muna on esim. kädessä ;D


      • ookkomunamiäs

        Aika harva sitä muna kädessä kulkee, mutta onhan näitä paikkakuntakohtaisia eroja kaikessa....;D


    • nokoska

      meinasit esitellä minut sun munalle. Ei sitä voi tietää mitä hän ajattelee minusta. Voihan se vaikka heti lerpahtaa, kun näkee minut.

      • niinsevaan

        No milloin se sopis? ;D Luulen et se voisi olla aika innokas kuiteskin.


      • novaikee

        sopii treffejä sen kanssa, kun ei ole yhteystietoja. Ja voi olla väärä munakin kyseessä. Tai sitte minä olen väärä. ;(


      • täälläei

        Koskaan osu kohdilleen.


      • niinsevaan
        novaikee kirjoitti:

        sopii treffejä sen kanssa, kun ei ole yhteystietoja. Ja voi olla väärä munakin kyseessä. Tai sitte minä olen väärä. ;(

        No eihän täällä tiedä kenen kanssa hupsuilee. Suoraan pitäisi sopia ja tiedä sopisiko se kuitenkaan?


    • Hymyilyttää

      Tunne sanoo että tämä voisi olla mulle. Mutta ei se ole. Kuvittelen kuitenkin hetken että aloitus on mulle. Hymyilyttää.

    • Minimunainenko

      Oletko pienimunainen? Linkkaa kuva niin arvioidaan kannattaako näyttää sitä kellekään :D 😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe