käskenyt unohtamaan sinut, mutta jokin tuolla sisällä vastustaa sitä ja tuntuu munakin vaikka eihän se ole edes sinua nähnyt.
Järki on välillä
23
1241
Vastaukset
- ghbo
Ja kenelle tämä?
- jotainrakentavaa
hahahahahaha... kanamuniiiii... miks sul ny kananmunat tuntuu sisälläs ? :DDD
- Elluhalloyb
Niin...
Miehen elämä on sellaista...
Kun sinne nainen astuu...
Se on vaan....ei muuta olekkaan jälkeen sen...😳😂👁👁 - taijatolla
Ookko se tarpeettomien munien myyjä?
Järki taitaa seistä meillä molemmilla...- niinsevaan
Ei ne myynnissä ole. Mutta tarpeettomina ehkä. Ja järki kyllä taitaa seistä.
- jostakin
Pitääkö olla huolissaan?
Hmm.. Jos munasi on joskus kurkannut salaa..? ;)
- niinsevaan
No jos niin? Se on kyllä jäänyt huomaamatta.
- kukavalitsee
Onks tää joku kivi, paperi, sakset jutska?
:) oon ihan pihal siitä onko alottaja muija tai jäbä... ei se muna tunnu siellä ellei se oo sisäl! paitsi tunnen joskus puhelimen värinän reides vaik ei sois.. hmm, ehkä se muna tuli ensin ja kana sen jälkeen
- eessoi
Ensin aattelin ettei kai muijalla munaa oo, mut sitte aattelin, että onhan mullakin munaa tehä juttuja... mut tuo sun värinä reides on outo juttu jollei puhelinlangat
- ookkomunamiäs
Aika harva sitä muna kädessä kulkee, mutta onhan näitä paikkakuntakohtaisia eroja kaikessa....;D
- nokoska
meinasit esitellä minut sun munalle. Ei sitä voi tietää mitä hän ajattelee minusta. Voihan se vaikka heti lerpahtaa, kun näkee minut.
- niinsevaan
No milloin se sopis? ;D Luulen et se voisi olla aika innokas kuiteskin.
- novaikee
sopii treffejä sen kanssa, kun ei ole yhteystietoja. Ja voi olla väärä munakin kyseessä. Tai sitte minä olen väärä. ;(
- täälläei
Koskaan osu kohdilleen.
- niinsevaan
novaikee kirjoitti:
sopii treffejä sen kanssa, kun ei ole yhteystietoja. Ja voi olla väärä munakin kyseessä. Tai sitte minä olen väärä. ;(
No eihän täällä tiedä kenen kanssa hupsuilee. Suoraan pitäisi sopia ja tiedä sopisiko se kuitenkaan?
- Hymyilyttää
Tunne sanoo että tämä voisi olla mulle. Mutta ei se ole. Kuvittelen kuitenkin hetken että aloitus on mulle. Hymyilyttää.
- Minimunainenko
Oletko pienimunainen? Linkkaa kuva niin arvioidaan kannattaako näyttää sitä kellekään :D 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146