Lämmin päivä, 10 km ajoa, pysäytys tankkaamaan ja siihen jää, sytyttää 4-5 kertaa ja sitten jää startti veimaamaan ja uudelleen yrityksillä sama, ykkönen päälle ja startilla pois pöntöltä, kahville n puolituntia ja taas toimii..
Kiusallinen vika, onko kenelläkään vastaavaa, osia vaihsettu, ruiskupumppu, lämpötilan tunnistin, puola, puolan vaihdon jälkeen ei topannut, mutta ilmatkin on viileämpiä. Vikavalo ei pala ja koodeissa oli happitunnistimen vikakoodi, jäänyt ilmeisesti aikaisemmista E85 kokeiluista, katsastukseta meni heittämällä..
Onko kukaan tutustunut carinan ECUun, siellä joku rele naksuttaa tarmokkaasti kun käynnistää ?
Carina E britti, -97 ei käynnisty !
8
400
Vastaukset
- näin-luulisin
Suuttimet vuotaa pysähdyksen jälkeen bensat sylinteriin ja seokset ihan sekaisin eikä käynnisty kunnes jäähtyy.
- 500_000km
Täytyypä ottaa uudelleen tutkintaan, olin jo hylännyt tuosta ajatuksen, sillä suuttimet on vaihdettu "uusiin" n 140 tuhatta ajetusta kolariautosta, myös vianhaun takia, tuolloin oikutteli kampiakselin asentotunnistin..
- yksi.monista
500_000km kirjoitti:
Täytyypä ottaa uudelleen tutkintaan, olin jo hylännyt tuosta ajatuksen, sillä suuttimet on vaihdettu "uusiin" n 140 tuhatta ajetusta kolariautosta, myös vianhaun takia, tuolloin oikutteli kampiakselin asentotunnistin..
Mitäpä jos se on asentotunnistin nytkin?
- Asentaja_Osipov
Mieleen tulee ns. liimaventtiilit paskan bensan seurauksena.
- toyotatekeeparhaatautot
sytytys yksikkö oireilee juuri tuolleen, ennen kuin simahtaa täysin. oisko virranjakajan sisällä???
- 500_000km
Löytyy toinen virranjakajakin, täytyypä kokeilla, haalin silloin varaosia kun kampiakselin asentotunnistin oikutteli..
- 500_000km
No niin, ajettu tankillinen ilman vaikeuksia puolan vaihdon jälkeen, ensi viikolla lupaa lämpimiä päiviä, seurataan tilannetta, Auto on muutenkin olevinaan paremppi, ei tumppaa niin herkästi valoissa, ei nykimistä pienillä kierroksilla, paljon tässä tietysti mutua, seuraillaan..
- Kilometrit
Reippaasti vaan kierroksia, että paikat aukee,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838