Selvittää. Miksi jumalauta sä mulle niitä viestejä ees laitoit????
Minähalusinvaan
15
772
Vastaukset
Täältä niitä vastauksia ei löydy.
- Selvennämulle
Milloin?
- sejokaviestitteli
Ihmettelen itse ihan samaa.
- Tykkäys
Kunnon mömmö
Pakko tykätä. - tarkoitatko
tekstiviestejä, tai jotain sosiaalisen median viestejä?
- Omavalta
Tuli ihan txt
- Vallattomat
Laita nyt txt jos haluat selvittää
- saatoin
ihan äskettäin?
- Vallattomat
Eipä oo mulle tullut tänään viestiä.
- yks.vaan_
Omavalta kirjoitti:
Tuli ihan txt
No sit varmaan kannattaa kysyä sitä asiaa henkilöltä suoraan myös txt.
3 viestii ja siihe loppuu raja
- Vallattomat
Laitoin viestejä koska tunteet. Ja juoksen karkuun kun järki. Joka sanoo, että tunteet aiheuttaa vaan vaikeuksia. Luulin että haluat puhua.. oikeasti. Paremmassa paikassa.
- SuruPuserossani
Eräälle olen laittanut ehkä useammankin... koska hän tuntuu niin oikealta. Minä en vain riitä ja on tehnyt sen selväksi. Kelpaan ainoastaan jelppaamaan. Muuten hyvän päivän tuttavuus riittää.
- sekinonselvä
Ikävä, jos joku kelpaa vain jelppaamaan ei sellaisen hyväksikäyttäjän kanssa kantsi olla väleissä vai onko hän suoraan sanonut ettei oo mitään tunteita eikä halua susta mitään. Ristiriitaisuus toimissa voi olla tosi inhottavaa, kiusaa.
- yksipuolistako
Millä kirjaimella nimesi alkaa? Olitko sinä, sitä en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303