Minähalusinvaan

Selvittää. Miksi jumalauta sä mulle niitä viestejä ees laitoit????
15789
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Täältä niitä vastauksia ei löydy.

Äänestä

Milloin?

Äänestä

Ihmettelen itse ihan samaa.

Äänestä

Kunnon mömmö
Pakko tykätä.

Äänestä

tekstiviestejä, tai jotain sosiaalisen median viestejä?

Äänestä
  • Tuli ihan txt

Äänestä

• Laita nyt txt jos haluat selvittää

Äänestä

• ihan äskettäin?

Äänestä

• Eipä oo mulle tullut tänään viestiä.

Äänestä

• Omavalta kirjoitti:

Tuli ihan txt

No sit varmaan kannattaa kysyä sitä asiaa henkilöltä suoraan myös txt.

Äänestä

3 viestii ja siihe loppuu raja

Äänestä

Laitoin viestejä koska tunteet. Ja juoksen karkuun kun järki. Joka sanoo, että tunteet aiheuttaa vaan vaikeuksia. Luulin että haluat puhua.. oikeasti. Paremmassa paikassa.

Äänestä

Eräälle olen laittanut ehkä useammankin... koska hän tuntuu niin oikealta. Minä en vain riitä ja on tehnyt sen selväksi. Kelpaan ainoastaan jelppaamaan. Muuten hyvän päivän tuttavuus riittää.

Äänestä
  • Ikävä, jos joku kelpaa vain jelppaamaan ei sellaisen hyväksikäyttäjän kanssa kantsi olla väleissä vai onko hän suoraan sanonut ettei oo mitään tunteita eikä halua susta mitään. Ristiriitaisuus toimissa voi olla tosi inhottavaa, kiusaa.

Äänestä

Millä kirjaimella nimesi alkaa? Olitko sinä, sitä en tiedä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Omavalta kirjoitti:

Selvittää. Miksi jumalauta sä mulle niitä viestejä ees laitoit????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu