Miksi haluan vaimoni saavan isomman?

Moretto

Minulla on aika pieni penis. Haluaisin että vaimoni saisi kokea isomman, niin kuin hän sai entisen poikaystävänsä kanssa. Ajatus siitä että antaisin hänelle sen mahdollisuuden kokea oikein isoa ja siitä että hän nauttisi siitä kiihottaa minua suunnattomasti, Miksi???

22

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NahatonHki

      Tuohon en osaa vastata,mutta samanlainen mieliteko/fantasia ollut itsellä kauan... oma vaan 14/4,5,ja haaveillu vaimolle jtn 18/5,5-6cm patukkaa vanhemmalta mieheltä...

      • Oikean.kokoista

        Ooksää miettinyt että isompi vois tehdä kipeää vaimolle...


      • NahatonHki
        Oikean.kokoista kirjoitti:

        Ooksää miettinyt että isompi vois tehdä kipeää vaimolle...

        En ,koska kookas kumikalukin on leikeissä mukana...😉


      • Ihanaa
        Oikean.kokoista kirjoitti:

        Ooksää miettinyt että isompi vois tehdä kipeää vaimolle...

        Vastaan naisena sinulle! Olen itse kerran saanut lomalla etelässä 22cm miehuutta ja teki tosi hyvää, fantasioin vieläkin kotona. Kiihottukaa kunnolla molemmat, annat rauhassa kunnon suu seksiä kun nainen on oikein kostunut tuut hitaasti sisälle ja samalla nainen rentoutuu sekä puhaltaa keuhkot tyhjäksi. Muutaman rauhallisen työnnön jälkeen nainen voi nauttia täysillä isosta miehuudesta. Ottaisin vieläkin jos löytäisin , vaikka olenkin varattu!


    • haluanmyös

      Minulla on 19 cm, olen vanhempi mies

      • NahatonHki

        Vanhempi?,minkäs ikänen? Mistäpäin? Entä onko paksu kanssa??


      • UusimaaR

        Täällä ois vaimollesi 19cm paksu muna.


      • NahatonHki
        UusimaaR kirjoitti:

        Täällä ois vaimollesi 19cm paksu muna.

        Pitäisi olla paksu,Hki ja vanhempi...


      • haluanmyös
        NahatonHki kirjoitti:

        Vanhempi?,minkäs ikänen? Mistäpäin? Entä onko paksu kanssa??

        On aika paksu, olen 60


      • NahatonHki
        haluanmyös kirjoitti:

        On aika paksu, olen 60

        Oletko Hesasta? 'Aika paksu'=?


      • haluanmyös

        Niin onhan se nautinto jos saa toisiaan, onko matka este?


      • NahatonHki
        haluanmyös kirjoitti:

        Niin onhan se nautinto jos saa toisiaan, onko matka este?

        On,pitäisi löytyä Hesasta...


    • haluanmyös

      Olen 100 km päästä HKI keskusta, varattu

    • Miehenlogiikka

      Logiikka ontuu. Haluat antaa vaimon kokea isomman, vaikka hänellä on jo ollut isomman omaava poikaystävä aiemmin. Mitä kokemista siinä on enää, jos se on kerran kokeiltu jo? Ilmeisesti pienempi oli kuitenkin parempi, kun on edelleen sinun kanssa?

      • NahatonHki

        Siinähän varmaankin on sama juttu kun minulla,eli haluaa nähdä,
        kun vaimo saa kookasta ja kestävää😉


    • Täällä ois 19/5 muna

    • Helppoa

      Vaihda vaimoa. Mun on 151/41 ja vaikka mulla on normaalin kokoinen niin hän sanoo aina saavansa liian isoa.

    • isompiparempi

      Minulla on myös pieni . Suurin fantasiani on nähdä todella ison kyrvän työntyvän vaimoni pilluun ja laskevan sinne kunnon lastit. Sanoin vaimolle, jos on mahdollisuus saada todella isoa kyrpää, kannattaa se tilaisuus käyttää.

      • NahatonHki

        Ei vaan vaimo innostu ajatuksesta kolmannesta : (


    • Minulla on samanlaisia tuntemuksia ja olen niistä vaimolle joskus kiimassa kertonutkin. Hän tuntuu niistä myös kiihottuvan mutta sanoo kuitenkin että kyllä minun kalukin riittää.

      • NahatonHki

        Sitä samaa sanoo vaimo mun 14/4,5 pilistä,mutta haluaisin nähdä saavan vanhempaa,paksumpaa/kookkaampaa...


      • NahatonHki

        Sitä samaa sanoo vaimo mun 14/4,5 pilistä,mutta haluaisin nähdä saavan vanhempaa,paksumpaa/kookkaampaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe