millainen säilytyslaatikko pitäisi olla aurinkopaneeli akulle jos sen sijoittaa terassille ja ilmansuunta siihen on pohjoinen saateelta on suojassa ja terassilla on pitkä lippa. onko mahdollisesti olemassa valmiita laatikoita?
aurinkopaneelin säilytyslaatikko
7
263
Vastaukset
- aurinkopaneelienmyyjä
Aurinkopaneeli kannattaa laittaa sellaiseen laatikkoon mihin aurinko ei paista.
Akun viet sitten vaikka autoon, tulee siellä hyödyllisempään käyttöön - 28m
Ihan hyvä suunta ja paikka akuillesi on tulossa. Hanki tai tee laatikko, josta mahdolliset akkuhöyryt pääsevät tuulettumaan ulos ilman että jyrsijät pääsevät sisälle laatikkoon.
Itse tein puupaneelista vastaavan boksin. - superakku
Aseta sinne BUCK .
https://www.tiede.fi/comment/2528154 - 2000a
Lukollinen
- cohka-del-kotra
Akku mieluummin katolle ja etelän suuntaan, ja itse paneeli sisätiloihin jossa on myös säädin. Säädin ja paneeli täytyy olla samassa lämpötilassa, paneelista tulevat höyryt on hyvä johtaa letkulla ulos. Akusta vielä, sen on talvella hyvä olla lähes pystyasennossa jotta lumi ei keräänny ja aurinko paistaa siihen enemmän.
- Anonyymi
IIh kuu Daa!
- Anonyymi
Täällä keskustelu palstalla ei saa kysyä mitään aurinkosähköstä. Jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727