Olen pitkän kerrostaloasumiseni kokemuksella tullut siihen tulokseen, että pahimmat valittajat ja kyttääjät ovat todellisuudessa "omien rappusten siivoamisen" tarpeessa. Heillä ei ole muuta tarvetta kuin päästä käyttämään vaillinnaiseksi jäänyttä vallan tunnetta siinä, että saavat tahtonsa läpi ja häädettyä heitä ei niin miellyttävät naapurit (jopa viereisistä rapuista). Saattaa olla, että kokonainen perhekunta on päässyt terrorisoimaan tavallisten ihmisten arkea, valittamalla, heitä ei niin miellyttävästä, elämäntavasta. Nämä sitten itse valvovat yöt ja nappaavat aamuvarhaisella tuutulääkkeensä ja nukkuvat puolelle päivin, kun mitään ei silloin tapahdu. Saunavuoroja ja pyykitupavuoroja nämä ylivaltiaat voivat mielestään käyttää mielin määrin (ohjeet eivät koske heitä). Ja kun jos avain sattuu joskus jäämään sisälle, ei tilata ohjeitten mukaista ovenavausta, vaan keksitään veruke millä saadaan kiinteistönhoitaja ovi avaamaan, tietysti ilman maksua.
Seuratkaapa huviksenne...
Kyttääjän profiili
4
237
Vastaukset
- aloittajan_profiili
Seuratkaapa huviksenne millaiset ihmiset tekevät tänne aloituksia muiden ihmisten tekemisistä
- Gkjgfj
Juu,, ihan siksi kannattaa narauttaa näitä ilonpilaajia vaikka joukkovoimalla.
- tiijoksi
Tämä on naapurit-palsta ja tänne saanee kirjoittaa havaintoja elämästä ja nimenomaan naapureista. Ymmärrätkö?
- kolmedee
https://all3dp.com/2/how-much-does-a-3d-printed-house-cost-in-2018/
Kyllä tuommoinen kymppitonnin printattu talo kelpaisi. Vaikka olisi vähän kauempana, niin käyttäisi sen lopun vuokrasta säästyneen rahan autoon. Onhan se nyt melkoista huttua asua sillipurkissa, jossa tusina ihmistä asuu kymmenen metrin säteellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764