ei sitten yhtään kukaan :(
kukaan ei halua minua
24
574
Vastaukset
Ei varmaan haluakkaan jos ei tee mitään asialle?
- täältä_vain
no mitä mun pitäis tehdä jos saan udella ?
täältä_vain kirjoitti:
no mitä mun pitäis tehdä jos saan udella ?
Oletko tutustunut ihmisiin?
*en tiedä sun tilannetta*- Elefantti
AinaNorsu kirjoitti:
*en tiedä sun tilannetta*Tröö tröö
- täältä_vain
AinaNorsu kirjoitti:
*en tiedä sun tilannetta*en uskalla
- etköparempaanpysty
ei muakaan mut kiiTos et muistutit taas
- täältä_vain
en tarkoittanut sinua vaan itseäni
- aitoriitta
Asia ei todellakaan ole noin. Mitä minä sinua tunnen kaikki haluavat sinua. Mitä enemmän sinua tuntee, sitä mukavampi olet. Ota tämä vihjeenä. Maailma on sinua varten.
- täältä_vain
miten muka tunnet minua jne et niinku häh ?
- Jeesusonvaltaistuimella
Herra Jeesus tuntee sinut parhaiten. Jeesukselle voit puhua.
- Elluhalloyb
Muakaan ei halua kukaan...
Vaan ne toiset....🌈😳🐇🐰👁👁 - itsearvostusontärkeää
Miksi aina jonkun pitäisi haluta, et sä tule toimeen ihan itsekseenkin välillä ja osaa arvostaa itseäsi ilman muiden haluamisia.
- täältä_vain
totta toikin
- samassaveneessä_
Ei muakaan, eikä ole koskaan halunnut.
- täältä_vain
niin
- muahaluaamonikin
valitseminen on vain ihan liian vaikeata, koska en halua katua jälkeenpäin.
- täältä_vain
joo voi toikin olla rasite
Jokainen ihminen on RAKKAUDEN arvoinen. On iso tai pieni. Pääasia että Sydän on paikallaan. T:
30 vuotta elänyt yksinään. Ei silti runkkari mulkku. Arvostaa ihmisiä.- vitunkatkera
paskapuhetta kun menetät kasvosi niin tajuat että rakkautta ei ole saati riitä sinulle tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa
- eikavereitakaan
ei minuakaan ainoastaan halutaan kytätä kiusata tai hyötyä
- NiinMinäkin
Uskoin ettei minua kukaan halua kun mun sadistinen ukko päätti niin väittää ja minä hölmö uskoin kunnes alkoi niitä kiinnostuneita tupsahtelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942