ei sitten yhtään kukaan :(
kukaan ei halua minua
24
575
Vastaukset
Ei varmaan haluakkaan jos ei tee mitään asialle?
- täältä_vain
no mitä mun pitäis tehdä jos saan udella ?
täältä_vain kirjoitti:
no mitä mun pitäis tehdä jos saan udella ?
Oletko tutustunut ihmisiin?
*en tiedä sun tilannetta*- Elefantti
AinaNorsu kirjoitti:
*en tiedä sun tilannetta*Tröö tröö
- täältä_vain
AinaNorsu kirjoitti:
*en tiedä sun tilannetta*en uskalla
- etköparempaanpysty
ei muakaan mut kiiTos et muistutit taas
- täältä_vain
en tarkoittanut sinua vaan itseäni
- aitoriitta
Asia ei todellakaan ole noin. Mitä minä sinua tunnen kaikki haluavat sinua. Mitä enemmän sinua tuntee, sitä mukavampi olet. Ota tämä vihjeenä. Maailma on sinua varten.
- täältä_vain
miten muka tunnet minua jne et niinku häh ?
- Jeesusonvaltaistuimella
Herra Jeesus tuntee sinut parhaiten. Jeesukselle voit puhua.
- Elluhalloyb
Muakaan ei halua kukaan...
Vaan ne toiset....🌈😳🐇🐰👁👁 - itsearvostusontärkeää
Miksi aina jonkun pitäisi haluta, et sä tule toimeen ihan itsekseenkin välillä ja osaa arvostaa itseäsi ilman muiden haluamisia.
- täältä_vain
totta toikin
- samassaveneessä_
Ei muakaan, eikä ole koskaan halunnut.
- täältä_vain
niin
- muahaluaamonikin
valitseminen on vain ihan liian vaikeata, koska en halua katua jälkeenpäin.
- täältä_vain
joo voi toikin olla rasite
Jokainen ihminen on RAKKAUDEN arvoinen. On iso tai pieni. Pääasia että Sydän on paikallaan. T:
30 vuotta elänyt yksinään. Ei silti runkkari mulkku. Arvostaa ihmisiä.- vitunkatkera
paskapuhetta kun menetät kasvosi niin tajuat että rakkautta ei ole saati riitä sinulle tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa
- eikavereitakaan
ei minuakaan ainoastaan halutaan kytätä kiusata tai hyötyä
- NiinMinäkin
Uskoin ettei minua kukaan halua kun mun sadistinen ukko päätti niin väittää ja minä hölmö uskoin kunnes alkoi niitä kiinnostuneita tupsahtelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750