Ja minä sua. Voisin vaan olla jossain luonnon rauhassa. Ja katsella sua.
Vilkuilet mua
60
3012
Vastaukset
- stalkkkeri
Jos minä tekisin saman, olisi heti poliisit perässä.
- kaukk
mm... punatukkainen ihastukseni(nainen)
- Uniintuletjo
Jos oli mieheltä, niin auts, samaa mietin. Kaksi kovinta jännittäjää tosiaan.
- PenniAjatuksistasi
Valitettavasti kumpikaan ei osunut, jännittäjäksi en tunnustaudu
- Arvausleikki
Mutta et uskalla kertoa missä vilkuilet.
- PenniAjatuksistasi
Ei sillä niin merkitystä. Hän ei näillä foorumeilla todennäköisesti aikaa kuluta.
- Arvausleikki
Juuri sillä on merkitystä...minkä todennäköisyyden itse tälle lasket. Ajattele, jos juuri hän lukee sinun kirjoitusta...niin voisiko se olla mahdollista.
- PEnniA
Todennäköisyys on häviävän pieni. One in a million.
- Arvausleikki
Kuka vilkuilee n>>>m??
- PenniAjatuksistasi
Siis jos kysyt minun sukupuolta , niin olen nainen.
- Arvausleikki
No öitä Pennille, mä vilkuilen sua toivottavasti taas perjantaina
- CouvolanLakua
PenniAjatuksistasi kirjoitti:
Ei sillä niin merkitystä. Hän ei näillä foorumeilla todennäköisesti aikaa kuluta.
Kyllä mä ihan just parhaillaan tässä olen, mutta saako pennillä pussin lakritseja? No eipä saa..
- Sahalampi
Arvausleikki kirjoitti:
No öitä Pennille, mä vilkuilen sua toivottavasti taas perjantaina
Aloitus ois voinut olla minultakin mutta ei ollut. Luulin aika varmasti että olisi voinut olla myös mieheltäkin kenen seurassa rupattelin eilen jonkun kolmisen varttia.
Voi penni sentään kun taas erehdyn. Välil tuntuu ne kerrat ku tääl käyn että joku kirjoittaa minuna🤔😐 - Arvausleikki
PEnniA kirjoitti:
Mut, jos se onkin anni pee??
Niks naks Did i get it.... - Arvausleikki
Omg...löysin sut, mutta tuskin on oikea henkilö täällä päässä??
- Arvausleikki
Arvausleikki kirjoitti:
Omg...löysin sut, mutta tuskin on oikea henkilö täällä päässä??
Onko toi kuva otettu jossain kellarissa?
Taustalla on seinällä jotain...niin mitä siellä on?? - Sahalampi
Mikä kuva? Mä en näe mitään kuvaa😯
No kumminkin nautin kovasti tämän miehen seurasta (olenkin sen hänelle tässä kesällä maininnut). En kuitenkaan halua kauhiasti häiritä, pitänyt häntä kiireisenä. Kai kysyn joskus toistekin😉 ellei kerkiä ensin😋
En muuten saanut varsinasta asiaani sanottua eilen. Mutta kyllä sen kai vielä kerkiää. - Arvausleikki
Tämä olikin penni aalle, vai oletko sama henkilö? Oletan, että et ole.
- Sahalampi
En ole penni a
- Sahalampi
Voi voi. Koskahan mä luovutan😪
- Arvausleikki
No, mut ketäs sinä täällä kaipailet,
tai kenen toivot sinua täältä etsivän?? - kuppihukassa
PEnniA kirjoitti:
Eli ei mahdoton, ja peremmat kuin lotossa ;)
- LuontoKutsuu
Ai, olet huomannut vilkuiluni. Totta, aina katseellani haen sinua. Ja jos olet näköpiirissä niin tekisi mieli vain jollain verukkeella tulla lähemmäksi. Ja keksiä jotain sanottavaa. Voi kun saisin olla kanssasi enemmän tekemisissä.
No, tässä tuli jo muutamankin pennin edestä ajatuksia :)- PenniAjatuksistasi
Haha! Tämä käytös lienee lajityypillistä näissä tilanteissa. Pitäisi jotenkin lähestyä mutta tapaa ei ehkä kovinkaan helposti löydy!
- LuontoKutsuu
PenniAjatuksistasi kirjoitti:
Haha! Tämä käytös lienee lajityypillistä näissä tilanteissa. Pitäisi jotenkin lähestyä mutta tapaa ei ehkä kovinkaan helposti löydy!
No niinpä taitaa :D Ja ihan hullua... näemme lähes päivittäin, ja lähestymistapaa ei löydy...
Jos oisit hän, niin olet fiksu ja rohkea ;) - PenniA
tai sitten jää vain tälle kivalle asteelle. Se on varmasti viisainta
- LuontoKutsuu
PenniA kirjoitti:
tai sitten jää vain tälle kivalle asteelle. Se on varmasti viisainta
Kuulostaa tylsältä :/
- Sahalampi
Jos oisit mies kenen kanssa rupattelin eilen, kysyisin tykkäätkö tanssimisesta? Voisin alkaa käymään parin-kolmen kkn päästä tosa kiveheitonpäässä. Suvulta periny ton innon lajiin
- Arvausleikki
Mä en osaa tanssia, pitäis ensin opetella jossakin rauhassa. Muuten ei kehtaa kylille mennä. Ja muuten rupatelin eilen erään naisen kanssa, mutta mikä oli aihe??
- Sahalampi
Arvausleikki kirjoitti:
Mä en osaa tanssia, pitäis ensin opetella jossakin rauhassa. Muuten ei kehtaa kylille mennä. Ja muuten rupatelin eilen erään naisen kanssa, mutta mikä oli aihe??
Alempana näyttäs olevan sun viesti mis M alkukirjain. Ei täsmää kumpaankaan.
Tarkoitin tuon Jos oisit mies ..... kirjoitukseni LuontoKutsuu kirjoittajalle
- Sahalampi
Nyt taisin tunnistaa sinut? ;)
Kaipasinkin seuraasi kovasti. Sinussa on virtaa antava vaikutus meikäläiseen ja tuli kovin hyvä fiilis kun sain jutustella :)- Sahalampi
No voi pahus. Ei tärpännytkään. Olin ihan 100 varma että mies
- Paskaradio
Sahalampi kirjoitti:
No voi pahus. Ei tärpännytkään. Olin ihan 100 varma että mies
Miehet ei liiku tällä palstalla yleensä mut kokeileppa älähtää paikalises puskaradios naamakirjassa
- nähtiinköhäntänään
oliks sulla päässä musta lippis? Tooodella pitkään katoit jos olit hän. :o
- Pyydävain
ja mennään!
- mieheltänaiselle
Sori jos töllään, oot vaan jotenkin niin suloisen näköinen ja sulla on ihana äänikin. ❤️
- TulinLähemmäks
Ei tiiä, vaikka minä olisin just se, jota tölläsit.
Enkä tiiä, kauanko olit kattellu, ennenku huomasin... :)
- pennipenni
Nimesi eka kirjain?
- Arvausleikki
M on etukirjain, mutta olis huvittavaa kokeilla laittaa sulle viestiä, vaikka olisin väärä henkilö. Ihan vaan kokeeksi🤔
- Markanraha
Ihana M nainen kyllä vois heittää viestillä ;)
- tdyjydj
Voi tulla lähestymiskieltokin. ;D
- TölläävätMiehet
Säälittäviä runkkareita! Muuhun niistä ei sitten olekaan kuin tölläämään.😂
- Töllääjä
Osataan me myös runkata ;)
- Tunnetkosamoin
Mäkin kattelin sua sillä silmällä. -j
- PenniAjatuksistasi
Kiva! Tänään en uskaltanut nostaa katsetta itse kylläkään
- Tunnetkosamoin
Mä katselin sua tänäänkin.
- PenniA
Samoin minä häntä!
- SunKatseRiisuuAseista
Olen niin hämilläni sinusta. En edes tiedä susta mitään! Tiedän että sula mahdottomuus on meidän lähentyä. Oon saanut tuntemuksia, joita teininä olen saanut viimeksi kokea. Ja on ihan hullua tänne purkaa. Mut jonnekin on pakko.
- Tunnetkosamoin
Meidän välillä on kieltämättä vetovoimaa
- PenniA
Mistä tunnistat sen? Itse mietin, että omat reaktioni voivat olla aivan erilaiset kuin mitä vastapuoli tuntee/ajattelee
- Tunnetkosamoin
Se on sellainen vahva sähkön tunne. Sellainen että vaikka toisen lähellä haluaakin olla niin siinä on samalla hankala olla. Mulla tää vetovoiman tunne iski kun näin tän henkilön ensimmäisen kerran ja meidän katseet kohtas. Ei edes puhuttu toisillemme mitään sillä kerralla. Tiedostan että tää saattaa olla omaa kuvitelmaanikin, mutta tunne on niin vahva että vaikea kuvitella ettei toinen osapuoli tuntisi sitä.
- Tunnenhanminä
Tunnetkosamoin kirjoitti:
Se on sellainen vahva sähkön tunne. Sellainen että vaikka toisen lähellä haluaakin olla niin siinä on samalla hankala olla. Mulla tää vetovoiman tunne iski kun näin tän henkilön ensimmäisen kerran ja meidän katseet kohtas. Ei edes puhuttu toisillemme mitään sillä kerralla. Tiedostan että tää saattaa olla omaa kuvitelmaanikin, mutta tunne on niin vahva että vaikea kuvitella ettei toinen osapuoli tuntisi sitä.
Ukkosta ilmassa?
- PenniA
Tunnetkosamoin kirjoitti:
Niin.. jotain siinä on. Mutta siis itse en ole sanaakaan vaihtanut.
- Tunnetkosamoin
Meidän välillä sähkö on käsinkosketeltavissa.
- Eräännaisenpauloissa
SunKatseRiisuuAseista: miksi sula mahdottomuus!?! Ei mikään ole mahdotonta jos niin päättää.
- olenTätäMieltä
Eräännaisenpauloissa kirjoitti:
SunKatseRiisuuAseista: miksi sula mahdottomuus!?! Ei mikään ole mahdotonta jos niin päättää.
Niinpä, mahdottomuus on pään sisäinen tila.
- kaukkk
Tänään hetken katseen loin punatukkaiseen ihastukseeni tuohon hoikkaan mukavaan naiseen, ainahan ihminen voi haaveilla, Hyvää yötä.
- Hämmennyn_lähelläsi
Löytyvätkö etu- ja sukunimesi ensimmäiset kirjaimet otsikkosi lopusta ja aakkosten loppupuolelta?
- Yammii
mm M tumma pörröpää suukot sulle pusulla
Ajatuksissani olet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436