Vilkuilet mua

PenniAjatuksistasi

Ja minä sua. Voisin vaan olla jossain luonnon rauhassa. Ja katsella sua.

60

3001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stalkkkeri

      Jos minä tekisin saman, olisi heti poliisit perässä.

    • kaukk

      mm... punatukkainen ihastukseni(nainen)

    • Uniintuletjo

      Jos oli mieheltä, niin auts, samaa mietin. Kaksi kovinta jännittäjää tosiaan.

      • PenniAjatuksistasi

        Valitettavasti kumpikaan ei osunut, jännittäjäksi en tunnustaudu


    • Arvausleikki

      Mutta et uskalla kertoa missä vilkuilet.

      • PenniAjatuksistasi

        Ei sillä niin merkitystä. Hän ei näillä foorumeilla todennäköisesti aikaa kuluta.


      • Arvausleikki

        Juuri sillä on merkitystä...minkä todennäköisyyden itse tälle lasket. Ajattele, jos juuri hän lukee sinun kirjoitusta...niin voisiko se olla mahdollista.


      • PEnniA

        Todennäköisyys on häviävän pieni. One in a million.


      • Arvausleikki

        Kuka vilkuilee n>>>m??


      • PenniAjatuksistasi

        Siis jos kysyt minun sukupuolta , niin olen nainen.


      • Arvausleikki

        No öitä Pennille, mä vilkuilen sua toivottavasti taas perjantaina


      • CouvolanLakua
        PenniAjatuksistasi kirjoitti:

        Ei sillä niin merkitystä. Hän ei näillä foorumeilla todennäköisesti aikaa kuluta.

        Kyllä mä ihan just parhaillaan tässä olen, mutta saako pennillä pussin lakritseja? No eipä saa..


      • Sahalampi
        Arvausleikki kirjoitti:

        No öitä Pennille, mä vilkuilen sua toivottavasti taas perjantaina

        Aloitus ois voinut olla minultakin mutta ei ollut. Luulin aika varmasti että olisi voinut olla myös mieheltäkin kenen seurassa rupattelin eilen jonkun kolmisen varttia.

        Voi penni sentään kun taas erehdyn. Välil tuntuu ne kerrat ku tääl käyn että joku kirjoittaa minuna🤔😐


      • Arvausleikki
        PEnniA kirjoitti:

        Todennäköisyys on häviävän pieni. One in a million.

        Mut, jos se onkin anni pee??
        Niks naks Did i get it....


      • Arvausleikki

        Omg...löysin sut, mutta tuskin on oikea henkilö täällä päässä??


      • Arvausleikki
        Arvausleikki kirjoitti:

        Omg...löysin sut, mutta tuskin on oikea henkilö täällä päässä??

        Onko toi kuva otettu jossain kellarissa?
        Taustalla on seinällä jotain...niin mitä siellä on??


      • Sahalampi

        Mikä kuva? Mä en näe mitään kuvaa😯

        No kumminkin nautin kovasti tämän miehen seurasta (olenkin sen hänelle tässä kesällä maininnut). En kuitenkaan halua kauhiasti häiritä, pitänyt häntä kiireisenä. Kai kysyn joskus toistekin😉 ellei kerkiä ensin😋

        En muuten saanut varsinasta asiaani sanottua eilen. Mutta kyllä sen kai vielä kerkiää.


      • Arvausleikki

        Tämä olikin penni aalle, vai oletko sama henkilö? Oletan, että et ole.


      • Sahalampi

        En ole penni a


      • Sahalampi

        Voi voi. Koskahan mä luovutan😪


      • Arvausleikki

        No, mut ketäs sinä täällä kaipailet,
        tai kenen toivot sinua täältä etsivän??


      • kuppihukassa
        PEnniA kirjoitti:

        Todennäköisyys on häviävän pieni. One in a million.

        Eli ei mahdoton, ja peremmat kuin lotossa ;)


    • LuontoKutsuu

      Ai, olet huomannut vilkuiluni. Totta, aina katseellani haen sinua. Ja jos olet näköpiirissä niin tekisi mieli vain jollain verukkeella tulla lähemmäksi. Ja keksiä jotain sanottavaa. Voi kun saisin olla kanssasi enemmän tekemisissä.

      No, tässä tuli jo muutamankin pennin edestä ajatuksia :)

      • PenniAjatuksistasi

        Haha! Tämä käytös lienee lajityypillistä näissä tilanteissa. Pitäisi jotenkin lähestyä mutta tapaa ei ehkä kovinkaan helposti löydy!


      • LuontoKutsuu
        PenniAjatuksistasi kirjoitti:

        Haha! Tämä käytös lienee lajityypillistä näissä tilanteissa. Pitäisi jotenkin lähestyä mutta tapaa ei ehkä kovinkaan helposti löydy!

        No niinpä taitaa :D Ja ihan hullua... näemme lähes päivittäin, ja lähestymistapaa ei löydy...
        Jos oisit hän, niin olet fiksu ja rohkea ;)


      • PenniA

        tai sitten jää vain tälle kivalle asteelle. Se on varmasti viisainta


      • LuontoKutsuu
        PenniA kirjoitti:

        tai sitten jää vain tälle kivalle asteelle. Se on varmasti viisainta

        Kuulostaa tylsältä :/


      • Sahalampi

        Jos oisit mies kenen kanssa rupattelin eilen, kysyisin tykkäätkö tanssimisesta? Voisin alkaa käymään parin-kolmen kkn päästä tosa kiveheitonpäässä. Suvulta periny ton innon lajiin


      • Arvausleikki

        Mä en osaa tanssia, pitäis ensin opetella jossakin rauhassa. Muuten ei kehtaa kylille mennä. Ja muuten rupatelin eilen erään naisen kanssa, mutta mikä oli aihe??


      • Sahalampi
        Arvausleikki kirjoitti:

        Mä en osaa tanssia, pitäis ensin opetella jossakin rauhassa. Muuten ei kehtaa kylille mennä. Ja muuten rupatelin eilen erään naisen kanssa, mutta mikä oli aihe??

        Alempana näyttäs olevan sun viesti mis M alkukirjain. Ei täsmää kumpaankaan.

        Tarkoitin tuon Jos oisit mies ..... kirjoitukseni LuontoKutsuu kirjoittajalle


    • Sahalampi

      Nyt taisin tunnistaa sinut? ;)
      Kaipasinkin seuraasi kovasti. Sinussa on virtaa antava vaikutus meikäläiseen ja tuli kovin hyvä fiilis kun sain jutustella :)

      • Sahalampi

        No voi pahus. Ei tärpännytkään. Olin ihan 100 varma että mies


      • Paskaradio
        Sahalampi kirjoitti:

        No voi pahus. Ei tärpännytkään. Olin ihan 100 varma että mies

        Miehet ei liiku tällä palstalla yleensä mut kokeileppa älähtää paikalises puskaradios naamakirjassa


    • nähtiinköhäntänään

      oliks sulla päässä musta lippis? Tooodella pitkään katoit jos olit hän. :o

    • Pyydävain

      ja mennään!

    • mieheltänaiselle

      Sori jos töllään, oot vaan jotenkin niin suloisen näköinen ja sulla on ihana äänikin. ❤️

      • TulinLähemmäks

        Ei tiiä, vaikka minä olisin just se, jota tölläsit.
        Enkä tiiä, kauanko olit kattellu, ennenku huomasin... :)


    • pennipenni

      Nimesi eka kirjain?

      • Arvausleikki

        M on etukirjain, mutta olis huvittavaa kokeilla laittaa sulle viestiä, vaikka olisin väärä henkilö. Ihan vaan kokeeksi🤔


      • Markanraha

        Ihana M nainen kyllä vois heittää viestillä ;)


    • tdyjydj

      Voi tulla lähestymiskieltokin. ;D

    • TölläävätMiehet

      Säälittäviä runkkareita! Muuhun niistä ei sitten olekaan kuin tölläämään.😂

      • Töllääjä

        Osataan me myös runkata ;)


    • Tunnetkosamoin

      Mäkin kattelin sua sillä silmällä. -j

      • PenniAjatuksistasi

        Kiva! Tänään en uskaltanut nostaa katsetta itse kylläkään


      • Tunnetkosamoin

        Mä katselin sua tänäänkin.


      • PenniA

        Samoin minä häntä!


    • SunKatseRiisuuAseista

      Olen niin hämilläni sinusta. En edes tiedä susta mitään! Tiedän että sula mahdottomuus on meidän lähentyä. Oon saanut tuntemuksia, joita teininä olen saanut viimeksi kokea. Ja on ihan hullua tänne purkaa. Mut jonnekin on pakko.

      • Tunnetkosamoin

        Meidän välillä on kieltämättä vetovoimaa


      • PenniA

        Mistä tunnistat sen? Itse mietin, että omat reaktioni voivat olla aivan erilaiset kuin mitä vastapuoli tuntee/ajattelee


      • Tunnetkosamoin

        Se on sellainen vahva sähkön tunne. Sellainen että vaikka toisen lähellä haluaakin olla niin siinä on samalla hankala olla. Mulla tää vetovoiman tunne iski kun näin tän henkilön ensimmäisen kerran ja meidän katseet kohtas. Ei edes puhuttu toisillemme mitään sillä kerralla. Tiedostan että tää saattaa olla omaa kuvitelmaanikin, mutta tunne on niin vahva että vaikea kuvitella ettei toinen osapuoli tuntisi sitä.


      • Tunnenhanminä
        Tunnetkosamoin kirjoitti:

        Se on sellainen vahva sähkön tunne. Sellainen että vaikka toisen lähellä haluaakin olla niin siinä on samalla hankala olla. Mulla tää vetovoiman tunne iski kun näin tän henkilön ensimmäisen kerran ja meidän katseet kohtas. Ei edes puhuttu toisillemme mitään sillä kerralla. Tiedostan että tää saattaa olla omaa kuvitelmaanikin, mutta tunne on niin vahva että vaikea kuvitella ettei toinen osapuoli tuntisi sitä.

        Ukkosta ilmassa?


      • PenniA
        Tunnetkosamoin kirjoitti:

        Se on sellainen vahva sähkön tunne. Sellainen että vaikka toisen lähellä haluaakin olla niin siinä on samalla hankala olla. Mulla tää vetovoiman tunne iski kun näin tän henkilön ensimmäisen kerran ja meidän katseet kohtas. Ei edes puhuttu toisillemme mitään sillä kerralla. Tiedostan että tää saattaa olla omaa kuvitelmaanikin, mutta tunne on niin vahva että vaikea kuvitella ettei toinen osapuoli tuntisi sitä.

        Niin.. jotain siinä on. Mutta siis itse en ole sanaakaan vaihtanut.


      • Tunnetkosamoin

        Meidän välillä sähkö on käsinkosketeltavissa.


      • Eräännaisenpauloissa

        SunKatseRiisuuAseista: miksi sula mahdottomuus!?! Ei mikään ole mahdotonta jos niin päättää.


      • olenTätäMieltä
        Eräännaisenpauloissa kirjoitti:

        SunKatseRiisuuAseista: miksi sula mahdottomuus!?! Ei mikään ole mahdotonta jos niin päättää.

        Niinpä, mahdottomuus on pään sisäinen tila.


    • kaukkk

      Tänään hetken katseen loin punatukkaiseen ihastukseeni tuohon hoikkaan mukavaan naiseen, ainahan ihminen voi haaveilla, Hyvää yötä.

      • Hämmennyn_lähelläsi

        Löytyvätkö etu- ja sukunimesi ensimmäiset kirjaimet otsikkosi lopusta ja aakkosten loppupuolelta?


    • Yammii

      mm M tumma pörröpää suukot sulle pusulla

    • Ajatuksissani olet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe