Asunnonomistajan oikeusturva

porvari

Omistan muutamia vuokra-asuntoja ja nyt on yhden asukkaan kanssa ongelma. Mitä mun pitäis tehdä kun olen kuullu asunnon olevan hävyttömässä kunnossa eikä vuokralainen päästä mua sisälle tarkastamaan asiaa? Onko mulla mitään oikeutta omaan omaisuuteeni?

18

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehkuttaja

      Voithan sää paasi elvistellä asunnoillasi kuten juuri teitkin.

      • suolahtelaine

        Hehkuttaja elvistelee asuessaan syytingillä kunnan kustannuksella Suolahessa.


    • höpelö

      Oisko syytä kysäistä konsultaatiota kirkkoneuvostolta

    • eivoimitään

      Suomen sosialistisessa hyysäri paraatiisissa kaiken maailman roskaväen oikeudet menee heittämällä omistavien ja työtä tekevien luokkien yli. Valitan=(

      • Lesbo-poliisi

        Työläinen ylitse muiden!! HAHAHAHAHAHA!!!


    • ehkä_pä

      Ehkäpä olisit voinut valita kysymyksellesi paremmin sopivan palstan.

      • Hehkuttaa

        Kun ei ole elämässä muuta seurannut kuin suomi24 palstaa ja kokee sen ainoaksi oikeaa tietoa jakavaksi kanavaksi, niin ei voi mitään. Ilmankos meillä on niin kivaa.


      • hilloo

        Erittäin ajankohtainen kysymys! Voiko vuokralainen käyttää toisen omaisuutta kuin omaansa?


    • tollo

      Ettei vaan olis sarkasmia

    • suolahtelaine

      SUOLAHESTAKO OMISTAT, JOS VALITAT, JOUDUT SUOLHTEEN.

    • Omistaja

      Minä OMISTAN pari lintupönttöä. Linnut kantaa niihin aina moskaa joten tyhjennän ne aina kesäkuun alussa ja teen niihin tarvittavat korjaukset.

    • Mitässanot

      Ja minun kivekseni värisevät kun ajan mopollani Konneveden pääväylää ja poppi soi.

      • Piloillani

        Vieläkö rusinat värisee kun pakkaset tulevat😂


    • hyysyri

      Tottahan tämä on, että hyysätään kaiken maailman hamppeja ja valehtelijoita ja rehelliset työtätekevät ihmiset saa kärsiä.

      • Hehkuttaja

        No heitä toki hyysyri tuo rehellisen työläisen taakka harteiltasi jos se aiheuttaa noin ylivoimaisia kärsimyksiä ihmisellesi ja ala hampiksi ja valehtelijaksi. Sic!


      • Vakavaksimenee

        Mikä kumma hehkuttajaa vaivaa? Onko uskonasiat saaneet liian suuren mittakaavan? Älä hyvä ihminen hermostu joka asiasta.


      • työläinen
        Hehkuttaja kirjoitti:

        No heitä toki hyysyri tuo rehellisen työläisen taakka harteiltasi jos se aiheuttaa noin ylivoimaisia kärsimyksiä ihmisellesi ja ala hampiksi ja valehtelijaksi. Sic!

        Hehkuttaja vaan huutelee sieltä kunnan vuokrakämpästä kun ei omaa kämppää pysty maksamaan.


      • Hermostui

        Meni tunteisiin....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe