Vaikuttaa vähän samanlaiselta paikalta kuin Lohja. Etsin edullista pizzeriaa mutta ei tullut yhtään paikkaa vastaan. Kummallinen keskusta hankala hahmottaa missä mikin on. Matkalla jossain suomessa, sitä tämä homma on. En usko että viihtyisin kauaa näin pienessä paikassa.
Turistina Salossa
3
403
Vastaukset
- Salos
Oot sä heses vai meses?
- uussalolainen
Halikossa on 110-tien varrella Pizzamestarit ja keskustasta löytyy Rodos, jos alle viiden euron pitsaa etsii. Tosin hinta puhuu puolestaan eli aika heikkoa lättyä saat, jos tuon hintaista haet.
Totta että keskusta on kummallinen. Olen asunut Salossa yli kymmenen vuotta. Tosin vasta nyt eläkkeele jäätyäni aloin paremmin tutustua tarjontaan ja keskustaan niin kuin Saloon muutoinkin. Jotenkin sekavan oloinen. Katujen nimikylttejä vaikea löytää samoin kuin talonumeroita.
Minulle Salo on kyllä juuri sopivan kokoinen ja ihmisetkin avoimempia kuin alkuun vaikutti. Helposti alkaa juttu luistaa vieraankin ihmisen kanssa. Ei tietysti aina ja kaikkien. Enhän itsekään ole aina juttutuulella.
Minä viihdyn kyllä oikein hyvin ja luulenpa, että ikävä tulee jos muutan jostain syystä muualle.
Asunut maaseudulla ja kaupungeissa. Esim . Hesassa, Vantaalla, Espoossa, Jyväskylässä, Turussa ja Joensuussa. Salo on mulle aikas hyvä paikka elellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2697786Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1644121Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1402345Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261897- 471570
- 391471
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421254- 1471087
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1471083Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä91032