Vaikuttaa vähän samanlaiselta paikalta kuin Lohja. Etsin edullista pizzeriaa mutta ei tullut yhtään paikkaa vastaan. Kummallinen keskusta hankala hahmottaa missä mikin on. Matkalla jossain suomessa, sitä tämä homma on. En usko että viihtyisin kauaa näin pienessä paikassa.
Turistina Salossa
3
377
Vastaukset
- Salos
Oot sä heses vai meses?
- uussalolainen
Halikossa on 110-tien varrella Pizzamestarit ja keskustasta löytyy Rodos, jos alle viiden euron pitsaa etsii. Tosin hinta puhuu puolestaan eli aika heikkoa lättyä saat, jos tuon hintaista haet.
Totta että keskusta on kummallinen. Olen asunut Salossa yli kymmenen vuotta. Tosin vasta nyt eläkkeele jäätyäni aloin paremmin tutustua tarjontaan ja keskustaan niin kuin Saloon muutoinkin. Jotenkin sekavan oloinen. Katujen nimikylttejä vaikea löytää samoin kuin talonumeroita.
Minulle Salo on kyllä juuri sopivan kokoinen ja ihmisetkin avoimempia kuin alkuun vaikutti. Helposti alkaa juttu luistaa vieraankin ihmisen kanssa. Ei tietysti aina ja kaikkien. Enhän itsekään ole aina juttutuulella.
Minä viihdyn kyllä oikein hyvin ja luulenpa, että ikävä tulee jos muutan jostain syystä muualle.
Asunut maaseudulla ja kaupungeissa. Esim . Hesassa, Vantaalla, Espoossa, Jyväskylässä, Turussa ja Joensuussa. Salo on mulle aikas hyvä paikka elellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376