Äitipuolten palkkaus kuntoon tai lakko!

Barrikadeille.siskot

Äitipuolia riistetään. Työtä on aivan liikaa suhteessa rahalliseen korvaukseen. Äitipuolet tekevät niska limassa töitä lasten oikaisemiseksi ja kaikki tämä vie aikaa, estäen töissäkäynnin. Siinä sitten kituutetaan elareilla ja mitä vain sattuu saamaan.

23

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakpamtehysuper

      Liity liittoon pöljä.

      • ÄPL

        Äitipuoliliittoon? ÄPL?


      • ÄPLlainen
        ÄPL kirjoitti:

        Äitipuoliliittoon? ÄPL?

        ÄPL aloitti lakon. Olen lakossa. Lapset kipattiin ex äidille lakon ajaksi.


      • Niih
        ÄPLlainen kirjoitti:

        ÄPL aloitti lakon. Olen lakossa. Lapset kipattiin ex äidille lakon ajaksi.

        Äidin luoksehan lapsi kuuluukin.
        Ja sinne lapsi toivottavasti jääkin.


      • äitipuolitärkeäkersoille
        Niih kirjoitti:

        Äidin luoksehan lapsi kuuluukin.
        Ja sinne lapsi toivottavasti jääkin.

        Niin kuuluisi mutta jatkuvasti ne kersat majailee täällä isän luona ja minun. Äitinsä ei tajua että lapset kuuluu hänen luokseen, ei äitipuolen kiusaksi ja kasvatettavaksi. En jaksais mutta on pakko kun äitinsä ei osaa mitään.


      • kannattaakokeilla
        äitipuolitärkeäkersoille kirjoitti:

        Niin kuuluisi mutta jatkuvasti ne kersat majailee täällä isän luona ja minun. Äitinsä ei tajua että lapset kuuluu hänen luokseen, ei äitipuolen kiusaksi ja kasvatettavaksi. En jaksais mutta on pakko kun äitinsä ei osaa mitään.

        Mutta sehän on kunnianosoitus äitipuolelle, häneen luotetaan ja kasvatustaan arvostetaan. Jos ei olisi äitipuolia niin kaikki lapset olisivat pulassa ja holtittomia väärillä teillä. Äitipuolet ovat korjanneet useiden lasten elämän paremmaksi ja sivistyneeksi. Palkka on jo se kun miehen lapset ovat onnellisia ja osaavat kaiken ja itsenäistyvät.
        Minusta jokaiseen perheeseen ei vain eronneeseen perheeseen pitäisi saada äitipuoli joka katsoisi perään ja opastaisi lasten kasvatuksessa ja kaikessa. Se voisi olla yksi hieno ammatti. Palkka voisi olla aluksi vaikka palkkatuella te toimistosta, tai sitten perhe itse maksaisi palkan jos on varaa. Mutta varattomuuteen ei saisi kaatua hyvä asia.
        Kyllä äitipuolia arvostetaan ex vaimot varsinkin, ei ne muuten sysäisi lapsiaan vieraan ihmisen vastuulle ja kasvatettavaksi.


    • meneoikeisiin

      töihin- et ole miehen lasten huoltaja- ja vanhempi;
      et ole siis lapsille yhtään mitään-
      et ole asianosainen- ja sopimusosapuoli!!!

      • Barrikadeille.siskot

        En minä nyt oikeisiin töihin sentään


      • äitipuolipakkojaksaa
        Barrikadeille.siskot kirjoitti:

        En minä nyt oikeisiin töihin sentään

        No ei, miehen lapset työllistää niiiiiin paljon ettei yksinkertaisesti voi mennä muualle töihin. Kerran pyysin lasten äitiä auttamaan olemaan mulle assistenttina, mutta kieltäytyi, joten yksin se on uurastettava. Palkka olisi yvä äitipuolelle ja kunnon kesäloma. Kyllä tämä on ihan kokopäivä työtä. Onneksi mies on töissä niin saamme ruokaa, ja maksettua laskut. Liputuspäivä olisi hieno, äitienpäivänä voisi laittaa kaksi lippua salkoon, toinen äidielle ja toinen äitipuolille. Olemme sen ansainneet.


      • etolemitään
        äitipuolipakkojaksaa kirjoitti:

        No ei, miehen lapset työllistää niiiiiin paljon ettei yksinkertaisesti voi mennä muualle töihin. Kerran pyysin lasten äitiä auttamaan olemaan mulle assistenttina, mutta kieltäytyi, joten yksin se on uurastettava. Palkka olisi yvä äitipuolelle ja kunnon kesäloma. Kyllä tämä on ihan kokopäivä työtä. Onneksi mies on töissä niin saamme ruokaa, ja maksettua laskut. Liputuspäivä olisi hieno, äitienpäivänä voisi laittaa kaksi lippua salkoon, toinen äidielle ja toinen äitipuolille. Olemme sen ansainneet.

        Et ole lapsen vanhempi, et ole lapsen äiti- etkä siten ole lapsille yhtään mitään. Lapsilla on ainoastaan kaksi (2) vanhempaa- ja huoltajaa; lapsen oma isä- ja äiti. Et siis ole huoltaja- ja vanhempi etkä päätä yhtään mitään- olet täysin ulkopuolinen lapsille lasten elämässä. Lasten asioista päättää lasten oma isä ja lasten äiti yhdessä. Sinulla kun ei ole minkäänlaista oikeutta ottaa mihinkään kantaa, ei minkäänlaista päätöksenteko-oikeutta heidän yhteisiä lapsiaan koskevassa asiassa, ei siis mitään oikeuksia heidän yhteisiä lapsiaan koskevassa asiassa. Olet täysin ulkopuolinen heidän lapsilleen, yhtä ulkopuolinen kuin kunnan sosiaalitoimi/"lastenvalvoja, lastensuojelu" ym. viranomaiset heidän yhteisiä lapsia koskevassa asiassa.


      • Rouva.raataja
        äitipuolipakkojaksaa kirjoitti:

        No ei, miehen lapset työllistää niiiiiin paljon ettei yksinkertaisesti voi mennä muualle töihin. Kerran pyysin lasten äitiä auttamaan olemaan mulle assistenttina, mutta kieltäytyi, joten yksin se on uurastettava. Palkka olisi yvä äitipuolelle ja kunnon kesäloma. Kyllä tämä on ihan kokopäivä työtä. Onneksi mies on töissä niin saamme ruokaa, ja maksettua laskut. Liputuspäivä olisi hieno, äitienpäivänä voisi laittaa kaksi lippua salkoon, toinen äidielle ja toinen äitipuolille. Olemme sen ansainneet.

        Ex-äidiltä ei kannata pyytää mitään, vaan ohjeistaa, että sinä teet nyt näin-ja-näin. Sama juttu kuin ns neuvottelevan lastenkasvatuksen kanssa: komennettava ei opi rajojaan ja pullikoinnista voi tulla tapa. Komentoketjusta tulee epäselvä, jos ex-äidin päästää sotkeurumaan perheen asioihin.


      • vaikeaexäjalapset
        Rouva.raataja kirjoitti:

        Ex-äidiltä ei kannata pyytää mitään, vaan ohjeistaa, että sinä teet nyt näin-ja-näin. Sama juttu kuin ns neuvottelevan lastenkasvatuksen kanssa: komennettava ei opi rajojaan ja pullikoinnista voi tulla tapa. Komentoketjusta tulee epäselvä, jos ex-äidin päästää sotkeurumaan perheen asioihin.

        No ei niin, meillä miehen exä ei osaa edes keskutella, jotenhuollamme miehen kanssa yhteisesti hänen lapsensa, olen hyvä äitipuoli kun kannan vastuuni, helpolla ex äiti pääsee kun ei tarvi mitään tehdä kun kaljotella ja olla vapaalla. Jos nainen jotain kysyy niin vastaan siihen ja uskon että tekee niinkuin sanon. Hänen ratkaisut ovat meille huonot joten minä annan aina määräykset ja toiveet ja niitä noudatetaan.
        Meillä on lista kotitöistä johon kirjaanlapsen nimen ja määräyksen ja reissuvihko johon kirjaan kotitehtävät äidin luona joten olen selvillä lasten tekemisistä ja ex äidin. Kovasti tutelevat meidän asioia mutta ne ei hänelle kuulu.


      • oikaisu
        vaikeaexäjalapset kirjoitti:

        No ei niin, meillä miehen exä ei osaa edes keskutella, jotenhuollamme miehen kanssa yhteisesti hänen lapsensa, olen hyvä äitipuoli kun kannan vastuuni, helpolla ex äiti pääsee kun ei tarvi mitään tehdä kun kaljotella ja olla vapaalla. Jos nainen jotain kysyy niin vastaan siihen ja uskon että tekee niinkuin sanon. Hänen ratkaisut ovat meille huonot joten minä annan aina määräykset ja toiveet ja niitä noudatetaan.
        Meillä on lista kotitöistä johon kirjaanlapsen nimen ja määräyksen ja reissuvihko johon kirjaan kotitehtävät äidin luona joten olen selvillä lasten tekemisistä ja ex äidin. Kovasti tutelevat meidän asioia mutta ne ei hänelle kuulu.

        No ei niin, meillä Raision kaupungin "lastensuojelun-" viranomaiset- ja lapsen vieraannuttaja "äiti" ei osaa edes keskutella- ja sopia mistään lapsia koskevia asioita sivis-tyneesti valehtelematta tuomioistuimessa lapsen
        olosuhteita "viranomais-" menettelyssä. Ette kuitenkaan huolla puolisosi/ miehen kanssa yhteisesti hänen lapsiansa.
        Et ole koskaan yhtään mitään lapsille; et ole lapsen vanhempi, et ole lapsen äiti- etkä siten ole lapsille yhtään mitään. Lapsilla on ainoastaan kaksi (2) omaa vanhempaa- ja huoltajaa; lapsen
        oma isä- ja äiti. Et siis ole huoltaja- ja vanhempi etkä päätä yhtään mitään- olet täysin ulkopuolinen lapsille lasten elämässä. Lasten asioista päättää lasten oma isä ja lasten äiti yhdessä. Sinulla kun ei ole minkäänlaista oikeutta ottaa mihinkään kantaa, ei minkäänlaista päätöksenteko-oikeutta heidän yhteisiä lapsiaan koskevassa asiassa, ei siis mitään oikeuksia heidän yhteisiä lapsiaan koskevassa asiassa. Olet täysin ulkopuolinen heidän lapsilleen, yhtä ulkopuolinen kuin
        kunnan sosiaalitoimi/"lastenvalvoja, lastensuojelu" ym. viranomaiset heidän yhteisiä lapsia koskevassa asiassa. Et myöskään anna mitään määräyksiä-, toiveita- eikä niitä koskaan noudateta. Sinulla ei ole oikeutta päättä lasten osalta mistään kotitöistä- eikä mistään muustakaan- siten et myös-kään kirjaa lapsen nimeä, etkä anna lapsille mitään
        määräyksiä- etkä edelleenkään myöskään ole oikeutettu kirjaamaan lapsen koulunkäyntiin, reissuvihkoon yhtään mitään, olet täysin ulkopuolinen lapsen elämässä.


    • TehySuper

      Oletko tehnyt työsopimuksen ja sopinut palkastasi ,vai oletko aktiivimallin mukaan töissä, tai 9 € päivä työttömyyskorvaus, vai tukityöllistetty.
      Irtisanoudu ja hae parempaa työtä jos ja kun aktiivi on suoritettu.

      • meneoikeisiin

        töihin- et ole miehen lasten huoltaja- ja vanhempi;
        et ole siis lapsille yhtään mitään-
        et ole asianosainen- ja sopimusosapuoli!!!


      • Rouva.raataja

        Jaa ai ei minulla tuollaisia virallisia juttuja ole, hah-haa! Kyllähän yhteis-kunnan tulisi maksaa äitipuolelle ilman kommer venkkejä! Juttelimme tästä perus-suomalaisten nais-jaostossa.


      • äitipuolenduunionraskas

        Ei miehen lasten kasvattamisesta palkkaa saa, se on ihan hyväntekeväisyyttä, koska jonkunhan ne on kasvatettava jos äiti ei pysty ja halua. Mielellään sitä tekisi palkkatöitä mutta ei voi kun pitää vahtia miehen kakaroita ettei tee pahojaan ja varastele äitipuolen tavaroita. Se homma olisi ex äidin mutta ei jaksa ja haluaa vaan viilettää soittoravintoloissa. Kummaa sakkia. Äitipuolen duunista ei voi irtisanoutua, mies on valinnan tehnyt ja se siitä. Lapset voisi irtisanoa mutta sitten menettää miehen ja sen elättäjän ja laskujen maksajan. Nytkin mun rahat menee mun vaatteisiin ja meikkeihin ym.


      • Rouva.raataja
        äitipuolenduunionraskas kirjoitti:

        Ei miehen lasten kasvattamisesta palkkaa saa, se on ihan hyväntekeväisyyttä, koska jonkunhan ne on kasvatettava jos äiti ei pysty ja halua. Mielellään sitä tekisi palkkatöitä mutta ei voi kun pitää vahtia miehen kakaroita ettei tee pahojaan ja varastele äitipuolen tavaroita. Se homma olisi ex äidin mutta ei jaksa ja haluaa vaan viilettää soittoravintoloissa. Kummaa sakkia. Äitipuolen duunista ei voi irtisanoutua, mies on valinnan tehnyt ja se siitä. Lapset voisi irtisanoa mutta sitten menettää miehen ja sen elättäjän ja laskujen maksajan. Nytkin mun rahat menee mun vaatteisiin ja meikkeihin ym.

        Eikö saakaan, voi ei! :( Pitääkö siinä sitten pokkuroida sille uudelle miehelle? Minä kun hommasin sen vain maksamaan mun laskut.


      • vieraannuttajaisäpuolen
        äitipuolenduunionraskas kirjoitti:

        Ei miehen lasten kasvattamisesta palkkaa saa, se on ihan hyväntekeväisyyttä, koska jonkunhan ne on kasvatettava jos äiti ei pysty ja halua. Mielellään sitä tekisi palkkatöitä mutta ei voi kun pitää vahtia miehen kakaroita ettei tee pahojaan ja varastele äitipuolen tavaroita. Se homma olisi ex äidin mutta ei jaksa ja haluaa vaan viilettää soittoravintoloissa. Kummaa sakkia. Äitipuolen duunista ei voi irtisanoutua, mies on valinnan tehnyt ja se siitä. Lapset voisi irtisanoa mutta sitten menettää miehen ja sen elättäjän ja laskujen maksajan. Nytkin mun rahat menee mun vaatteisiin ja meikkeihin ym.

        duuni on raskas; no niin, meillä Raision kaupungin "lastensuojelun-" viranomaiset- ja lapsen vieraannuttaja
        "äiti" ei osaa edes keskutella- ja sopia mistään lapsia
        koskevista asioista sivistyneesti valehtelematta tuomioistuimessa lapsen olosuhteita "viranomais-" menettelyssä. Ette kuitenkaan huolla puolisosi/ miehen
        kanssa yhteisesti hänen lapsiansa. Et ole koskaan yhtään
        mitään lapsille; et ole lapsen vanhempi, et ole lapsen äiti-
        etkä siten ole lapsille yhtään mitään. Lapsilla on ainoastaan
        kaksi (2) omaa vanhempaa- ja huoltajaa; lapsen oma isä- ja
        äiti. Et siis ole huoltaja- ja vanhempi etkä päätä yhtään
        mitään- olet täysin ulkopuolinen lapsille lasten elämässä.
        Lasten asioista päättää lasten oma isä ja lasten äiti yhdessä. Sinulla kun ei ole minkäänlaista oikeutta ottaa mihinkään
        kantaa, ei minkäänlaista päätöksenteko-oikeutta heidän
        yhteisiä lapsiaan koskevassa asiassa, ei siis mitään oikeuksia heidän yhteisiä lapsiaan koskevassa asiassa. Olet täysin ulkopuolinen heidän lapsilleen, yhtä ulkopuolinen kuin
        kunnan sosiaalitoimi/"lastenvalvoja, lastensuojelu" ym. viranomaiset heidän yhteisiä lapsia koskevassa asiassa. Et myöskään anna mitään määräyksiä-, toiveita- eikä niitä
        koskaan noudateta. Sinulla ei ole oikeutta päättää lasten
        osalta mistään kotitöistä- eikä mistään muustakaan- siten
        et myöskään kirjaa lapsen nimeä, etkä anna lapsille mitään
        määräyksiä- etkä edelleenkään myöskään ole oikeutettu kirjaamaan lapsen koulunkäyntiin, reissuvihkoon yhtään
        mitään, olet täysin ulkopuolinen lapsen elämässä.


      • oikeutta
        Rouva.raataja kirjoitti:

        Eikö saakaan, voi ei! :( Pitääkö siinä sitten pokkuroida sille uudelle miehelle? Minä kun hommasin sen vain maksamaan mun laskut.

        saakaan, eikö voi ei! :( Pitääkö siinä sitten pokkuroida sille uudelle naiselle? Minä kun hommasin sen vain maksamaan
        vieraannutetun lapsen oman isän laskut- ja elatusavut-


    • jkiop

      Ap:n kirjoitus on todella nurinkurinen. Oletitko että saat palkallisen toimen siitä, että otat miehen , jolla on entisestä liitosta lapset, jotka käyvät isänsä luona sovitun mukaan.
      Kun irrotat nyt ajatuksistasi kokonaan sellaisen, että olisit minkäänlainen äiti noille lapsille jos heidän oikea äitinsä elää ja huolehtii lapsistaan myös sovitun mukaan. Huom. lapsilla on jo äiti, eivät he tarvitse mitään äitipuolta.
      Isän luokse he tulevat ja olet luultavasti isän uusi kumppani, joten sopi miehesi kanssa miten mennään, jos palkan haluat keskustele siitä miehesi kanssa, onko hän valmis maksamaan sinulle.

    • yeeruer

      Mikähän äiti on sellainen, jonka lapset ovat tunteneet ensimmäisen elinvuotensa ajan ja jota eivät edes muista? Biologisesti äiti, sosiaalisesti eli käytännössä ei todellakaan.

    • LissuOnFörbi

      Jos lisää palkkaa haluat, niin öitä jalat ristiin kunnes miehesi antaa sulle rahaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe