Naiselle hyvää iltaa ja yötä! 🤗 Halit ..
Moi ja iltaa Neidille
10
319
Vastaukset
- Pikkukukkaelluhallo
Kauniita unia..
Kuokka....😳
Askelia...vaik nukuin aamul 9:ään....
Niin askelia13500....ylikin..paljon...😳😳😳😂😂😂👁👁eix aika hyvin..
Otti kyl kovil..ei rentoo menoo...- jokujossain
Askel kerrallaan, kohti rakkautta.
Lennä, unelmoi.
Katse kauas, lähelle.
Lämmin tunne, ajatus. - Pikkukukkaelluhallo
22:02...
Kiits kauniista...😳😂👁👁👅😀 - jokujossain
Ole hyvä.
Ai, toi punainen on kieli.
Katsoin ensin, että on vihainen härkä. - Pikkukukkaelluhallo
Mä vähän pelleilen...
Kieli merkkaa....nastaa...on hauskaa....
Mä oon mestari unelmoimaan..
Unelmat antavat ..toivoa...haaveet ..uskoa...
Niitä mulla piisaa...ehkä six en masennu..
Oon oikeestaan ain iloinen..
Mut on mullakin hetkeni...
Mikx kirjoitat ..ketjun ..väii ..kauniita...?
Ihan kivaa..kun on niitä ilkeitäkin...onnettomia...
Kuokkakin on kiva...vähän ykxtotinen...mut kiva...Heipat..✌😳😂tavataan aamul...vaik jo onkin aamu...👅 - jotainihanmuuta
Ei tuosta kyllä, kieli tuu ekana mieleen.
- jokujossain
Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Mä vähän pelleilen...
Kieli merkkaa....nastaa...on hauskaa....
Mä oon mestari unelmoimaan..
Unelmat antavat ..toivoa...haaveet ..uskoa...
Niitä mulla piisaa...ehkä six en masennu..
Oon oikeestaan ain iloinen..
Mut on mullakin hetkeni...
Mikx kirjoitat ..ketjun ..väii ..kauniita...?
Ihan kivaa..kun on niitä ilkeitäkin...onnettomia...
Kuokkakin on kiva...vähän ykxtotinen...mut kiva...Heipat..✌😳😂tavataan aamul...vaik jo onkin aamu...👅Kiitos toivotuksista.
Tunnustaudun sentimentaalikoksi.
Rakkauden ja romantiikan kaipuu on jatkuvaa nälkää.
Rakkauden menetys sattuu, mutta ei tee kaikkia ilkeäksi, vihaiseksi.
Minussa se kasvattaa luovuutta, kauniit sanat helpottavat oloa.
Kuokan tervehdykset ovat positiivinen päivänavaus ja illanlopetus.
Olette molemmat kivoja ja muutkin jotka tähän kirjoittavat ovat mukavia.
Mukavaa viikonloppua!
- ahhahhahhaa
sohvaperunat kokoontuu jälleen
- nnnnainennn
Hyvää yötä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473